Страница 1 от 1
Основен ремонт -части
Публикувано на: 02 Окт 2006 21:54
от kampf
Предстои ми одновен ремонт на колата Toyota Corola 1.8 D /1C двигател .За целта бих искал да помогнете с намирането на резевните части /може и само със сьвет/ от каде да ги намеря и евентоално на какви цени се продават Като за начало ми трябва Цилиндрови фтулки/сухи ризи/ така каза майстора понеже на цилиндара ими ръб около 2 стотни и да несе купуват нови бутала ,да се оскапява ремонта са нужни тези втулки...диаметара е 83,5 мм ,още ми трябват сегменти,лагери основни и биелни...май това е за сега гарнитурите и другите джажи мисля че няма да имам проблем с намирането, зора мисля че ще е с тези цилиндрови втулки....ако някой има идея от каква друга дизилова марка кола биха могли да станат ще съм много благодарен да сподели.Приемам всякакви съвети и препоръки
Публикувано на: 06 Окт 2006 01:14
от kampf
Няма ли кой да помогте ....давайте съвети поне.....Днес цял ден майстора ме е навивал да си набия ризи и да ползвам старите бутала с нови сигменти......докъто аз настоявах да си сложа нови бутала и да си шлайфам блока + 5 стотни/цената на двата вариянта е на кантар/, тоест да мина на първи ремонт бутала....до консенсос не стигнахме каза че ще е на моя отговорност той нямал да поеми нисасва гаранция....остана да го обмисля тази вечер и да реша .Според вас кое е по добре ?
Публикувано на: 06 Окт 2006 10:12
от Xeku
Намери някой добър майстор с добър уред и нека ти премери цилиндрите. Ако се окаже, че не са станали елепсовидни и не са се разширили много от стандартните размери, може да смениш само сегментите. Иначе отиваш на шлайфане и купуване на ремонтни бутала и сегменти.
Публикувано на: 06 Окт 2006 11:00
от kampf
Xeku написа:Намери някой добър майстор с добър уред и нека ти премери цилиндрите. Ако се окаже, че не са станали елепсовидни и не са се разширили много от стандартните размери, може да смениш само сегментите. Иначе отиваш на шлайфане и купуване на ремонтни бутала и сегменти.
има си и елипса има си и ръб около 2 стотни на цилиндара така че номера само с смяната на сегменти няма да стане
Публикувано на: 06 Окт 2006 11:09
от jamie
2 стотни не е ръб все още - според мене.
Аз съм против набиване на ризи - освен ако буталата са безумно скъпи.
Публикувано на: 06 Окт 2006 12:37
от kampf
jamie написа:2 стотни не е ръб все още - според мене.
Аз съм против набиване на ризи - освен ако буталата са безумно скъпи.
сори 2 десети моя е грешката ,ама ми пуши главата за това съм е допуснал, цената на комплект ризи е 140 лева + 90 лв сегменти =230 лев , а коплект ремонтни бутала + сегменти + бутален болт= 260 лв. не мисля че тези 30 лв. е сериозна разлика ,ама знам ли ....
Публикувано на: 06 Окт 2006 12:46
от jamie
Евтино е - взимай буталата !
Публикувано на: 06 Окт 2006 22:57
от kampf
jamie написа:Евтино е - взимай буталата !
ТАКА и щенаправя дано това "евтино " не ми излезе нещо солено.Днес е раколачехме/разглобихме/ всичко до последното болче на двигателя....нняма нищо задрало само на двата цилиндара имаше спекъл сегмент ,сега ще е карам на на шлайф за да си каже и той тежката дума на какъв ремонт ще мина.Може ли някой да ми каже някаква литература ,за справка, размера на буталата ортиналните колко е ,защото оставам със страното чувство че вече веднъж са сменяни,а не би трябвало в момнта са 83,5
Публикувано на: 07 Окт 2006 17:53
от kampf
Много ви моля кажете поне какви марки бутала,сегменти,биелни и основни лагери да търся и кои марки да избягвам?
Публикувано на: 07 Окт 2006 18:35
от jamie
Clevite (77 особено - за лагери), AE (Federal Mogul), TAIHO.
Макар че може и да не се намерят лесно в България.
Публикувано на: 07 Окт 2006 23:40
от kampf
jamie написа:Clevite (77 особено - за лагери), AE (Federal Mogul), TAIHO.
Макар че може и да не се намерят лесно в България.
з мисля че въобще не се намират в Бг.