Страница 1 от 5
труно включват скорости
Публикувано на: 31 Дек 2011 18:48
от t k d4d
Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
Публикувано на: 01 Яну 2012 15:33
от LEXUS
Той съединителят затова е сложен,за да се натиска. Опел не знам колко са му страшни скоростите,знам само,че често заяжда първа и я вкарваш първо 2-ра и тогава 1-ва. Отделно повечето коли нямат синхронизатор за задна,затова по някой път не включва от 1-ви път. Нужно е просто второ натискане на съединителя. Това е.
Включват по-стегнато,защото времето е студено и маслото на скоростите може да е време да се смени.
Re: труно включват скорости
Публикувано на: 01 Яну 2012 16:06
от mafiota
t k d4d написа:Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
Незнам, но съм чувал доста добри отзиви за добавка за мех. скоростна кутия на XADO, казват че скоростите започват да влизат по-леко.
Публикувано на: 01 Яну 2012 17:36
от t k d4d
не е от студ,и лятото е тъй.
Публикувано на: 01 Яну 2012 17:55
от mafiota
Ми единият вариант е добавка към маслото за скоростна кутия, другият вариант е подмяна на маслото (чувал съм добри отчиви за Лики Моли GL4 75W90), друг вариант е да не ти работи съединителя добре - т.е. да не отделя като хората. Не на последно място и кутия, но не ми се вярва.
Публикувано на: 02 Яну 2012 07:16
от t k d4d
и на мен ми се струва да е нещо около съединител,от масло шумове,тва онова-да,ама чак и трудно да влизат.ама нормално ли е на равно място без съеденител да не иска да изключи,ЗНАМ,ЧЕ СЪЕД. Е ЗА НАТИСКАНЕ КАКТО ПОДЧЕРТА КОЛЕГАТА ОТ СОФИЯ,ама става въпрос за загасен мотор.а за опела става дума за кадет дизел ,никога не ми се е налагало за да влюча на първа да ида на втора и тотава на 1.И между другото като я купих королата си беше тъй,и сега след почти 40 000 км си е тъй.Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
Публикувано на: 02 Яну 2012 11:39
от max-2
t k d4d написа:Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
Това е измамно усещане. И на мен така ми се струва, но като дадеш газ до края на оборотомера повечето немски не искат да включат следващата предавка (обикновено втора) biggrin.gif
Публикувано на: 02 Яну 2012 18:20
от LEXUS
t k d4d написа:Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
Айде стига с тия генерализации. Немците нещо по-добри инженери ли са,че са им по-добри ск.кутии. Или специално на определения модел са по-добри. biggrin.gif Японските ск.кутии са чудесни,но от двигател до двигател и модел до модел има разлика, така е и при немските.
А ЗАЩО на равно място без съединител да трябва да изключи?? Защото на Опела може ли? Японците ли ще гледат от Опела, или той от Тойота? Я помисли малко къде е Опел ,къде е Тойота. Тойота не ти е продала кола автоматик, а кола със съединител и механични скорости, което означава,че за да включиш и изключиш скорости трябва да ползваш съединителя, независимо,че при Кадет дизел можело и без съединител.Просто Кадет дизел не е еталон за нищо,освен за вибрации,тракане и слабо вървене. Карал съм именно на приятел Кадет 1.7 д,който заяждаше 1-ва и той беше свикнал да вкарва първо 2-ра и оттам 1-ва. Виждал съм го и при таксиджии преди бяха с Деу Нексиа,което е чист Кадет,имаше и с Кадети и те го правеха тоя номер често. Така че от кола до кола и от експлоатация до експлоатация има голяма разлика, но не навеждай до такива изводи,че немските ск.кутии са по-добри от японските,че ще ти се смеят някъде.
Публикувано на: 02 Яну 2012 20:05
от zi_zi_top
LEXUS написа:.... Така че от кола до кола и от експлоатация до експлоатация има голяма разлика, но не навеждай до такива изводи,че немските ск.кутии са по-добри от японските,че ще ти се смеят някъде.
+1

Публикувано на: 03 Яну 2012 06:20
от t k d4d
айде тагава ми кажи диагнозата като не е фабричен кусур?
Публикувано на: 03 Яну 2012 09:09
от Kiki
t k d4d написа:айде тагава ми кажи диагнозата като не е фабричен кусур?
Няма доктор, който да дава диагноза по телефона.
Диагнозите се дават след провеждане на необходимите изследвания.
Публикувано на: 03 Яну 2012 16:28
от LEXUS
t k d4d написа:айде тагава ми кажи диагнозата като не е фабричен кусур?
Каква диагноза като всичко ти работи. Никъде не е казано,че на място трябва да може да сменяш скорости без съединител. Това изобщо няма никакво значение за експлоатацията и не е повреда.
Re: труно включват скорости
Публикувано на: 03 Яну 2012 19:28
от nowyaris
t k d4d написа:Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
Смени си стелките с нещо по-тънко и натискай педала винаги до дъно.Ако едни скоорости се сменят на място без съединител на изгасен двигател,такава кутия е за моргата.
Публикувано на: 04 Яну 2012 18:33
от мехаННика
Сериозно?
Публикувано на: 04 Яну 2012 20:22
от nowyaris
мехаННика написа:Сериозно?
Абсолютно сериозно.Ама не ми се спори,че съм гроги.