Страница 1 от 1
Теч на масло около или от филтъра?
Публикувано на: 29 Дек 2011 20:52
от rumenmitev
Здравейте,
При смяна на маслото забелязах, че е текло от филтъра. Минал съм около 500 км след смяна и забелязах отново теч от филтъра( напомних на майстора при смяната да го натегне повече от преди) като падна яко псуване, понеже е много тясно за работа там. Колата е Авенсис1 д4д 2001г. Как да натегна повече филтъра или има друг проблем?
Публикувано на: 29 Дек 2011 22:15
от desotodorov
Ами - от самия филтър не мисля че има как да тече масло, освен ако не е с пробойна някаква, което ми се струва някакво безумие, ако не е достатъчно стегнат може да се получи...локализирай откъде е теча докато работи ДВГ, попий хубаво преди това и гледай.
Публикувано на: 29 Дек 2011 22:23
от rumenmitev
мисля, че е точно от филтъра, но не мога да го стегна едвам го стигам. Вие как го сменяте-разкачате ли нещо, щото е ужас от долу, едвам се бърка-японеца го е заврял в ........... biggrin.gif
Публикувано на: 30 Дек 2011 00:20
от desotodorov
Хм, при мен е на много лесно място - отпред под изпускателните тръби, рискува се само да се опечеш

, при D4D, нямам идея как е, ама щом не го стигаш лесно, виж какво най-лесно можеш да махнеш, че да го стегнеш хубаво....трябва да са го мислили това.
А иначе- при мен горивния ако знаеш къде е...специално за модификациите с ABS - като моята...той горкия не се вижда, камо ли да го стигнеш

А да- и за стягането - на ръка до откат е предостатъчно - аз винаги така стягам моите и никога не съм имал проблем...другото важно е преди да се монтира новия филтър да се почисти хубаво гнездото - да не попадне нещо по контактната пов. където ляга уплътнението на филтъра...и уплътнението на самия филтър преди да се монтира се намазва с чисто масло.
Re: Теч на масло около или от филтъра?
Публикувано на: 30 Дек 2011 09:50
от Japanese_fever
Кажи на майтора ти да намаже гумената гарнитура с масло преди да го завинти и после да го стяга по спецификации, а не 1:готьоре.
Публикувано на: 30 Дек 2011 10:14
от rumenmitev
То хубаво по спецификации, но той не може да бръкне нали има големи ръце biggrin.gif . Натегна го с ключ, после с ремък, иначе по земята няма петна. Под филтъра има нещо като отдушник и там виждам, че се е стекло.
П.П В момента нивото на маслото е точно на максумум от вътрешната страна на пръчката, това добре ли е или да източа малко?
Публикувано на: 31 Дек 2011 18:16
от CuMo
Изрежи я десетина пъти на втора до 7000 оборота, тя излишното масло ще намери от къде да го изхвърли biggrin.gif
Шегувам се, разбира се. Ако не ти създава ядове, не го пипай.
Публикувано на: 31 Дек 2011 18:35
от Japanese_fever
Маслото ти по възможност е хубаво винаги да е на мах.
Какво му оречи това?
Като палиш символа с лейката стои ли светналпо-дълго на таблото или премигва ли?
Ако не го прави - гледай си кефа и си наблюдавай маслото.
Моя примигваше веднъж в началото и мисля, че беше от незатегнат филтър. Аз моите филтри ги затягам с ръка и са на много неудобно място, трябва да се затягат от долу, като си под колата иначе отгоре нямаш достъп.