Проблем с дюза 2.2 D4-D
Публикувано на: 29 Дек 2011 19:47
Здравейте колеги, знам че има доста теми за дюзи, но тъй като проблема е от друго естество решиш да пусна нова.
Преди 4к километра, както споменах по рано от ТМ ми смениха двигателя заради повишен разход на масло, но дюзи, картер и разни др. неща си останаха старите. Скоро след това ми направи впечатление, че като е студена има един специфичен шум (не мога да го опиша точно, но е нещо като изкякване), които остава да се чува леко при рязко ускорение и след като двигателя загрее. Освен това когато е студена и заради пуснатото парно работи на около 1000 оборота, има завишени вибрации. На ТО (3к километра след смяната на ДВГ) в ТМ споделих за проблема и приемчика я закачи на стенд като установи, че дюзите на 1,2 и 3 цилиндър са добре +0,2 пък тази на 4-ти цилиндър била -2,1 и от нея идвали тези тези шумове и вибрации. Та към въпроса, възможно ли е 3 от дюзите да са ОК а една да не е, при положение, че общо са работили 60к.? Моите съмнения са, че докато са правили манипулацията по подмяна на ДВГ "случайно" са сменили една дюза. Това че 3 дюзи работят ОК а една не, достатъчен мотив ли е да си търся правата в ТМ?
П.С Колата е зареждана само на ОМВ
Преди 4к километра, както споменах по рано от ТМ ми смениха двигателя заради повишен разход на масло, но дюзи, картер и разни др. неща си останаха старите. Скоро след това ми направи впечатление, че като е студена има един специфичен шум (не мога да го опиша точно, но е нещо като изкякване), които остава да се чува леко при рязко ускорение и след като двигателя загрее. Освен това когато е студена и заради пуснатото парно работи на около 1000 оборота, има завишени вибрации. На ТО (3к километра след смяната на ДВГ) в ТМ споделих за проблема и приемчика я закачи на стенд като установи, че дюзите на 1,2 и 3 цилиндър са добре +0,2 пък тази на 4-ти цилиндър била -2,1 и от нея идвали тези тези шумове и вибрации. Та към въпроса, възможно ли е 3 от дюзите да са ОК а една да не е, при положение, че общо са работили 60к.? Моите съмнения са, че докато са правили манипулацията по подмяна на ДВГ "случайно" са сменили една дюза. Това че 3 дюзи работят ОК а една не, достатъчен мотив ли е да си търся правата в ТМ?
П.С Колата е зареждана само на ОМВ