Страница 1 от 2

D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?

Публикувано на: 29 Дек 2011 01:00
от zanor
Здрасти! Търся си авенсис от 2004 и нагоре, но не мога да реша дали да си взема Дизела или Бензина.
Скорост/Динамика/Разход нямат никакво значение за мен.

Интересува ме най-вече кой е по-надежният от двата и кой издържа на най-много мазохизъм?


Весели Празници!

Re: D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?

Публикувано на: 29 Дек 2011 08:34
от LEXUS
zanor написа:Здрасти! Търся си авенсис от 2004 и нагоре, но не мога да реша дали да си взема Дизела или Бензина.
Скорост/Динамика/Разход нямат никакво значение за мен.

Интересува ме най-вече кой е по-надежният от двата и кой издържа на най-много мазохизъм?


Весели Празници!
На най-много мазохизъм би трябвало да издържаш ти. boxed.gif А за колата biggrin.gif - и двата типа двигатели са здрави.

Публикувано на: 29 Дек 2011 09:05
от moloko
Сам си си отговорил на въпроса. Ако смяташ да се "състезаваш по пътищата" и разхода за теб няма значение взимай бензина. Не, че при дизела няма динамика и скорост , но все пак бензиновата кола винаги ще има по "спортен" характер.
Незнам какво имаш предвид под "мазохизъм" по отношение на колата , но в умерени дози би трябвало да издържат и двата мотора.

Публикувано на: 29 Дек 2011 09:10
от xtreme
Естествено че бензиновия е по-здравия мотор откъм издевателстване. Но откъм пробег при подходяща употреба дизела е по-издръжлив. Не случайно тировете и автобусите са дизелови, но техния работен диапазон е от 1300 до 1800 оборота и обикновено са електронно ограничени на около 2500.Бензиновия двигател няма ефективност при такива обороти и съответно не се ползва в такива случаи.Ако обаче обичаш да настъпваш дизела не е за теб, каране в 4000+ оборота не е полезно за нито един дизел и скъсява живота му в пъти.

Публикувано на: 29 Дек 2011 09:43
от scorpion
Мисля, колега, че няма автомобил който да издържа на безотговорна, немарлива и несъобразена с техническите характеристики експлоатация (ако под това разбираме "мазохизъм").
Иначе Авенсис 2 е чудесен семеен седан с отлични характеристики в класа си и след като избора - дизел или бензин - не е толкова важен, то съвета ми е да се търси запазен и добре поддържан екземпляр.
Последно: автомобила не е спортен и няма спортен дух но и също така не му отиват т.н. пернишки парктроник (теглич biggrin.gif ), както и прикачено отзад ремарке.

Имал съм опит и с бензин и сега с дизела. И двата двигателя са ОК.

Публикувано на: 29 Дек 2011 10:12
от Toyko
само да питам при каква скорост трябва да си за да караш на 4000 ? аз откакто взех дизела такива цифри почти не виждам, верно , че я пазя ама.... от др страна много ми харесва големия въртящ момент и според мене ако си добър шофьор с дизел може да дразниш доста някой бензини :) вече две бмвета се състезават с мене без да го искам ? аз дори не настъпвам и съм с малък двигател, просто си ускорявам плавничко 100 -110-120-130-140..т.н....

Публикувано на: 29 Дек 2011 10:39
от Vesko
avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava

Публикувано на: 29 Дек 2011 10:44
от Toyko
е аз със 2.0 на 140 забелязах с изненада , че съм на 2000 и нещо ....
даже май ако спазваш правилника може да седиш се до 2 :) хем безопасно, хем икономично, хем книжката ти си седи в джоба а не обикаля полицейските управления с месеци на ред... Но ще отида непременно с новата кола до Германия да пробвам какво може, че май по близко не се сещам да караш неограничено на спокойствие, освен, ако не си чалгаджия с Ауди р8 :)

Публикувано на: 29 Дек 2011 10:49
от Raya
Toyko написа:.....140..т.н....
Ти не беше ли с новата кола, все още с неразработен двигател? biggrin.gif

Публикувано на: 29 Дек 2011 12:19
от Toyko
Raya написа:
Toyko написа:.....140..т.н....
Ти не беше ли с новата кола, все още с неразработен двигател? biggrin.gif
хехе хвана ме - ама гледай сега, аз вече направих 1500 по книжка дават до 1000 и пак не я юркам, ще чакам още толкова :)

Публикувано на: 29 Дек 2011 12:29
от Rudy
Vesko написа:avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava
2.0 е на около 4100 - 4200 на пета при 205 км/ч (195 по GPS) - не бързайте да ми се карате - беше само за проба на бокса (между Чирпан и Ст. Загора)... Повече не ще - според мен може още малко, ама май софтуера не дава...

Публикувано на: 29 Дек 2011 12:39
от Toyko
Rudy написа:
Vesko написа:avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava
2.0 е на около 4100 - 4200 на пета при 205 км/ч (195 по GPS) .
6та има ли ? на 6та колко трябва да е ? 250 ? то не може толкова :)

Публикувано на: 29 Дек 2011 12:44
от LEXUS
Toyko написа:
Rudy написа:
Vesko написа:avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava
2.0 е на около 4100 - 4200 на пета при 205 км/ч (195 по GPS) .
6та има ли ? на 6та колко трябва да е ? 250 ? то не може толкова :)
Няма 6-та. А и често 6-та е за икономия,а не за доускорение. smile.gif

Публикувано на: 29 Дек 2011 13:01
от Rudy
Toyko написа:6та има ли ? на 6та колко трябва да е ? 250 ? то не може толкова :)
6-та няма, не знам за 250, ама до 205 набира равномерно и осезаемо и изведнъж спира да дърпа - предполагам това е някакъв ограничител?

Публикувано на: 29 Дек 2011 13:13
от xtreme
Toyko написа:само да питам при каква скорост трябва да си за да караш на 4000 ?
Ми колега незнам за скоростта , ама нали затова са предавките. Дизел не карам щото едно време служебното чипосано 307 2.0hdi ми даваше 13 на сто извънградско, и ме обвиниха че крада нафта, щото на еди кой си преди това му давало 7. Иначе добре си навървяваше нямах забележки :thumbsup: