Страница 1 от 1
Проблем при палени на минусови температури
Публикувано на: 27 Дек 2011 15:40
от jimi1966
Почистиха ми стъпковото моторче.При температури -5 и по-студено при първоначално палене колата се опитва да изгасне и подържа 400-500об.докато загрее и подържа 600-800об.Все едно не работи авт.смукач.Ако след известно време я запаля работи първоначално на 1200-1400об.и след като загрее минава на 600-800об.От какво може да е.
Публикувано на: 27 Дек 2011 16:33
от bmitev
Kолега, колата има ли газова? Освен това добре е да кажеш малко повече инфо за колата: модел, година и на какво гориво караш.
Публикувано на: 28 Дек 2011 09:08
от jimi1966
Извинявам се.Корола 98 комби 1,4.Няма газ, на бензин е.
Публикувано на: 28 Дек 2011 09:20
от xtreme
3SGE моторите имат 5-ти инжектор за студено палене, който седи малко след дросела. Задръства се с гадости от EGR и прочие "полезни" системи и започва да не разпръсква хубаво горивото.Незнам дали при твоя мотор има такъв, но това е по-малко вероятната възможност. Другия вариант е датчик за температура на входящ въздух и съм по-склонен да вярвам че е от него, пък и той се тества лесно. Махаш буксата палиш, ако е същото най-вероятно е заминал,но трябва да го провериш с мултиметъра.
Публикувано на: 28 Дек 2011 10:46
от jimi1966
Извинявам се за "......."въпрос но възможно ли е да е от самото почистване.Преди това нямах този проблем.Възможно ли е при разглобяването някой кабел да е прекъснал/пречупил/.Този датчик да не би да е на капака навъздушния филтър до въздуховода,който отива към стъпковото моторче и е дълго около 5см навътре.
Публикувано на: 28 Дек 2011 10:49
от LEXUS
Естествено е да се насочиш натам,че проблемът се е появил след почистването. Нещо не е направено както трябва, за това не трябва всеки да човърка и да се прави на майстор по една кола.
Публикувано на: 28 Дек 2011 11:34
от xtreme
jimi1966 написа:Извинявам се за "......."въпрос но възможно ли е да е от самото почистване.Преди това нямах този проблем.Възможно ли е при разглобяването някой кабел да е прекъснал/пречупил/.Този датчик да не би да е на капака навъздушния филтър до въздуховода,който отива към стъпковото моторче и е дълго около 5см навътре.
Да този трябва да е.