Страница 1 от 2
Система за имасляване на клапаните за Газ инж Corolla G6 199
Публикувано на: 20 Дек 2011 18:47
от G6
Здравейте!
Наскоро влезнах в клуба, като купих мн добра и запазена Corolla G6 1999г миналия петък.
Колата за момента (към 300-400 км) си работи перфектно. Харчи около 10,5 на 100, като я ръчкам на моменти.
Сега на дневен ред е слагането на газов инжекцион и след проучване по ред причини избрах да си сложа системата Fobos 1 LPG. Утре отивам при майсторите.
По телефона, обаче, ми казаха че за моя модел трябвало да се сложи система за омасляване на клапаните. Това мн ме усъмни. Имам приятел с Honda HRV, който си сложи Fobos 1 LPG при същите хора (Фобос). На него също му казали, че едва ли не само на Honda колите трябва да се сложи такъв омаслител, но той им отказал, и сега си перка така.
Сега на мен ми пробутват същото.
Въпросът ми е дали такава система е реално нужна и полезна, или те си продават продукцията по този начин?
Публикувано на: 20 Дек 2011 19:09
от Georgimitrovich
Личното ми мнение е че няма смисъл от такова нещо.
Но, колата си е твоя и решенията си ги взимаш сам. Да няма сърдити после

Публикувано на: 20 Дек 2011 19:27
от G6
Доста хора ми казват същото, но ми се щеше да разбера какво точно прави тази система и дали е полезна. Бих извадил още 100 кинта ако това нещо ще помогне осезателно, обаче се чудя дали не е търговски трик....
Публикувано на: 20 Дек 2011 20:07
от Georgimitrovich
otgovora e 4e ne pravi ni6to taq sistema. Ako prave6e ne6to i to be6e vajno nqma6e da e opciq a 6te6e da si e 4ast ot sistemata.
Публикувано на: 20 Дек 2011 21:11
от zi_zi_top
Тази система е в полза само на нейните производители и разпространители.

Публикувано на: 20 Дек 2011 21:57
от iceman1234
Помисли го от тази гледна точка - евентуален проблем - подбиване на клапани, потъване на легла на клапани и т.н. (само се говори за тях, реално аз не съм срещал - уж имало - и така да е). Това би станало след 50 000+ км ..., ти още на 8-10 000км си избил уредбата, да не и по-рано. После си само на +. И ок, появява ти се проблема, ми тогава даваш някви 200-300лв за здрава глава и си продължаваш. И пак да кажем, това би било след мнооого време, я - стане, я не - а я караш тази кола до тогава - я не.
Не се занимавай с щурутии!

Публикувано на: 20 Дек 2011 23:58
от desotodorov
Ми да кажа и аз...като собственик на кола с метанов инжекцион и вече без т.нар. "система" за омасляване...в смисъл и в кавички, щото нито е система, нито е за омасляване, а е уж за понижаване на макс температура при горене на LPG/CNG, а това на което действа най-добре - както казаха и колегите е джоба на производителите и доставчиците и...мда...ако много я искаш мога да ти подаря моята...не се майтапя.
Имам и почти пълно шише от вълшебната течност. Та моята "система" я махнах, щото пичовете, дето ми слагаха инжекциона (Севлиево, ИЦИ Газ - не ги препоръчвам). Така я бяха конструирали че вместо да "омаслява"/понижава или там каквото трябва да прави, тя ми пълнеше тръбичката за MAP сензора, на чието вакуумно разклонение се разчиташе да смуче и от вълшебната течност. Та моята равносметка е при минати към 50к км на метан - никакви признаци за влошаване работата на ДВГ, вече близо 20к км карам без такава система и ДВГ пак не дава никакви признаци на влошаване. Теб от Фобос те мятаха на черешата и със довода "Те VVT-i са с тънки клапани" и разни други подобни дивотии, нали ?
Та според мен, недей да слагаш "Фобос" и недей да слагаш "система". Аз лично съм за BRC оборудването.
Публикувано на: 21 Дек 2011 00:18
от inter
И аз съм с BRC инжекцион с KEIHIN инжектори вече около 40000 км
на газ като последните 20000 не наливам масло в тази система и не виждам никаква разлика освен че не давам пари за това масло DURALUBE.
Публикувано на: 21 Дек 2011 09:27
от desotodorov
Дето се вика - "И ти ли Бруте"...ма как може така да не почитате аФтомобилите си, хората почти безплатно ви ги дават тия масла, 40лв/лт - какво му плащаш...пък какъв хубаФ ефект имат...автодушмани такива
Моето беше някакво FlashLube, доколкото помня, от Фобос го купувах.
Публикувано на: 21 Дек 2011 15:03
от chopara
какъв е двигателя
Публикувано на: 21 Дек 2011 17:54
от lord_pz
Пичове,аз работих във Фобос.Тва е пълна шмекерия,нищо не прави!!!Само за да вземат повече пари.А и за да съм максимално полезен,бих те посъветвал да преосмислиш избора си на Фобос.

Публикувано на: 21 Дек 2011 20:28
от saho
А Бардолини как са? И друго може, след определени обороти да минава на бензин. / като палиш гуми

/
Публикувано на: 22 Дек 2011 11:30
от PESHO OT MARS
Както съм писал и в другата тема за мен тази система за "мазане" е автомобилния еквивалент на "Калгон" за пералните. Сиреч отваряш прозореца и хвърляш едни пари на вятъра/"майстори".
Ако не се лъжа си с 4A-FE който е с доста стабилна изработка на главата и клапаните. Дори при кашкавалените VVTi се оказва че трудно се появява този проблем (разбира се при правилно настроена уредба) та какво остава за "класиката в жанра".
Отделно на това LPG-то e доста близко до бензина докато при CNG-то си има някой по специфични проблеми които трябва да се решават.
Публикувано на: 22 Дек 2011 15:03
от SFINKS
PESHO OT MARS написа:Както съм писал и в другата тема за мен тази система за "мазане" е автомобилния еквивалент на "Калгон" за пералните. Сиреч отваряш прозореца и хвърляш едни пари на вятъра/"майстори".
Ако не се лъжа си с 4A-FE който е с доста стабилна изработка на главата и клапаните. Дори при кашкавалените VVTi се оказва че трудно се появява този проблем (разбира се при правилно настроена уредба) та какво остава за "класиката в жанра".
Отделно на това LPG-то e доста близко до бензина докато при CNG-то си има някой по специфични проблеми които трябва да се решават.
Изключително неудачно е сравнението което направи с Калгон.
Калгона е повече от ефективен и направо задължителен при индустриална употреба на доста машинки през които тече топла вода и пара

Публикувано на: 22 Дек 2011 15:43
от xtreme
Мисля че с Калгона си в сериозна грешка ;) Долното го копнах от някъде , не помня къде. Да кажем че принципно, ако е много агресивна водата може и за около 4-5 години да омаже работата, виждал съм го в швейцарски кафе машини голяма гадина е ,но всеки може да сметне и при 5 годишна уппотреба.Пак си е доста смешно ;)
##################################
Съвсем правдоподобен майстор на перални от Пазарджик ни показва как една
пералня е работила 10 години, през които котленият камък е вършел пъкленото
си дело, скъсал е уплътнението и е изгорил ?иначе здравия двигател?. За
щастие човешката цивилизация е изобретила как да се противодейства на това
безобразие ? посредством Калгон, който да се добавя към всяко пране.
Калгонът се предлага в разфасовки от по 500 гр. Едно средно домакинство би
следвало да изхарчи такава кутия за седмица, особено ако милее за пералнята
си. Цената на кутията е 6,40 лв. Да започнем да смятаме:
• Калгон за една седмица = 6,40 лв;
• Калгон за една година ? 52 х 6,40 = 332,80 лв.
• Калгон за 10 години (живота на пералнята от рекламата) = 3 328 лв.
Три хиляди триста двадесет и осем лева. Макар че такава сума аз бих бил
склонен да превърна в храни и напитки, за нуждите на настоящото изследване
ще я превърна в перални машини. За цената, която ще платите за Калгон, ако
попаднете под въздействието на рекламата, можете да придобиете:
• INDESIT WIA-600 ? 7,6 броя перални или по повече от половин
пералня годишно;
• ELECTROLUX EWF-805F ? 6,3 перални;
• BOSCH WAA-16160BY ? 6,2 перални;
• Ariston AVL 105 ? 5,55 перални
Съвсем друг е въпросът, че на 2/3 от територията на България водата е
такава, че не образува котлен камък. Именно затова в една друга реклама на
Калгон, където присъства наглата и манипулативна реплика ?В България водата
е твърда?, на заден план и без фокус едва се вижда карта на страната с
отбелязани в червено зони, където водата наистина е варовита ? за да не ги
подгони някой за измама.
###################