Страница 1 от 2
Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 17 Дек 2011 15:44
от emiche
Колата си върви и работи отлично, но при рязко подаване на газ обаче излиза черен пушек, който направо ме стряска, това ми е първия дизел, знам, че трябва да припушва, ама толкова ли?! А при ниски обороти и при потегляне, когато колата се движи по нанагорнище например, пак пуши, но като че ли с не толкова черен пушек. На какво може да се дължи това?
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 17 Дек 2011 18:00
от Japanese_fever
НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Публикувано на: 17 Дек 2011 18:08
от zi_zi_top
Не го емвай човека! Може да е заредил някоя нафта мешана с мазут или керосин и това да е причината.
Сложи хубава нафта MaxMotion Diesel, Ecto Diesel или Еко и покарай на магистрала на по-високи обороти на 3-та или 4-та предавка, защото е лошо времето и не е безопасно да вдигаш високи скорости.
След това не забравяй да смениш горивния филтър!
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 17 Дек 2011 18:41
от LEXUS
Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Ти като човек, който онзи ден разбра за D4D двигател ли говориш? Не си ли малко нахален? Вземи една Карина дизел или Хайлукс дизел от 1987 година, послушай как работи, пали и си върши работата, сравни го с дизела на БМВ от 1987 година, който просто не пали, а като запали лятото трака като разкулачен и се върни да наливаш акъл, без да знаеш за какво говориш!
Освен това се чудя как така Тойота изкара 4-цилиндров дизел със 180 коня още 2005 година с най-ниските емисии, когато БМВ беше с едни 20 коня назад.
Ако още не си разбрал - Тойота ще взимат 1.6 и 2.0 дизел от БМВ, не други. При положение,че Авенсис дизел е със среден разход 4.5/100км. в момента с D4D дизел Тойота,което е сред най-доброто на пазара, според мен Тойота просто не иска да налива пари в бъдещи разработки. Освен това главна цел е и привличането на повече интерес сред европейците , които са крайно консервативни.
Отделно да ти кажа- Ти знаеш ли,че БМВ взимаше именно тоя 1.4 D4D от Тойота и го монтираше на Мини? Това е щото е много лош. Мечокух да ти каже,че много лош,ама ужасен е!

Малко по-серизоно го давай!

Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 17 Дек 2011 18:55
от LEXUS
Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Да,да,БМВ-тата,бмв-тата...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=165134
Публикувано на: 17 Дек 2011 19:22
от iceman1234
Пак го обърнахте на междуличностни напатки и надлъгване, а човека е нов тук и не е свикнал.
То не че е и за свикване де ..
ZZTOP даде добри насоки.
А аз си мисля, че след като ти е първата и ти е малко стряскащо, защото човек слизащ от бензинка - знае че пушек е = на лошо нещо.
Според мен ти е нормално - и моята поизпушва, като и скокна на веждите. Но само тогава, и не е по много. Сега, незнам колко е много за тебе, но вероятно нямаш проблем.
Отделно - черния пушек е ок, белия и синия вече са на зле!
Все пак имайте предвид, че повечето все още нямаме филтър за твърдите частици, за да са ни като нови ауспусите, дори до 5тата година (имам пример с такъв автомобил - ауспуха си му е сух, чист - няма никакви отлагания по стените на тръбата .. )
Публикувано на: 18 Дек 2011 13:09
от dinco
имал съм 3 дизела до сега форд, vw, тойота , мисля 4е е нормално като я изрежеш по яко да пропуши 4ерно за момента ,но след секунда се из4иства, имам един съсед кара бмв голямо , когато е излизал винаги познавам , оставя 4ерни следи от сажди на асфалта, понеже аспусите му са насо4ени на долу biggrin.gif акто караш на магистрала , или на някаде забележи 4е дизелови автомобили при рязко подаане на газ при ускорение пропушват, според мен е нормално.
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 18 Дек 2011 13:44
от Scott
LEXUS написа:Ако още не си разбрал - Тойота ще взимат 1.6 и 2.0 дизел от БМВ, не други. ... Отделно да ти кажа- Ти знаеш ли,че БМВ взимаше именно тоя 1.4 D4D от Тойота и го монтираше на Мини?
Интересно, защо ли ще взИмат тоя 1.6, като 1.4 е много хубав? Или пък да дублират 2-литровия, нещо нерационално ми се вижда, такъв рационален производител като Тойота да дублира гамата си за Европейския пазар?
Публикувано на: 18 Дек 2011 14:51
от LEXUS
Ще ги взимат след 2014 година. Няма да разработват новото поколение. А никой не отрича,че БМВ правят сред най-добрите дизели и бензини. За дизелите в миналото не, но в по-близката история и сега-да.
Публикувано на: 18 Дек 2011 16:57
от emiche
Пичове, наистина съм фен на БМВ, много голям, имам си бмв и дай Боже винаги да имам - и то само шестак и само бензин, тойотката си я купих за работа, защото ми е 100 пъти по-удобна за София и за паркиране и 3 пъти по-икономична, защото минавам всеки божи ден по 70-80 км градско, даже съпругата ми сега не иска да се вози в БМВ-то, а само в яриса. Много ме кефи Ярето, супер кола е, всичко е много качествено по нея - всичко! Ако пак трябва да си купувам кола, която ще ми върши работа ще е дизелова Тойота, задължително. Даже сега тъстът ми иска да си купува кола и се оглеждам за королка дизел комби около 2000г. Но за кола за удоволствие само БМВ, относно съпоставката по този показател няма да говоря, защото няма да съм обективен.
Така, ся малко он-топик - нафта сипвам само Еко и Ромпетрол, сипвал съм и от максмоушън-а - няма разлика, и мисля, че не е от нафтата. Сега ще взимам някаква добавка на бош и ще сменя гор. филтър, защото е сменян преди 2 смени на маслото, т.е. 20000 км. Маслото ми е е арал 5в40 431 tronic - подходящо ли е според вас?
Ако някой мисли че пушека може да е от нещо друго да пише смело biggrin.gif
Публикувано на: 18 Дек 2011 16:58
от jim_beam
LEXUS написа:.. А никой не отрича,че БМВ правят сред най-добрите дизели и бензини. За дизелите в миналото не, но в по-близката история и сега-да.
така е,само автоматиците,горивните помпи и турбините са им калпави!

дори като сравним примерно директния конкурент на рав4 х3 къде се намира в листите по надеждност говори за съотношението на силите.цената няма да коментираме.освен това рав4.3 далеч не е толкова безпроблемен като 4.2.
генералния извод за мен е:
бмв ново-да(ако има стинки)
бмв в напреднала възраст-никога!
като сложа лично фаталния минус задно предаване при леките коли го изключвам тотално,от моя гледна точка говоря.
не ме бийте сега моля феновете...

Публикувано на: 18 Дек 2011 18:48
от rumenmitev
Цитирания разход на Авенсисите 4,5/100км- с 50 км в час или по инерция при спускане го правите, че се не мога да го достигна?
Публикувано на: 18 Дек 2011 19:00
от friblle
rumenmitev написа:Цитирания разход на Авенсисите 4,5/100км- с 50 км в час или по инерция при спускане го правите, че се не мога да го достигна?
4,8 по компютър в града и 4 литра извън града при каране с около 100 км/ч. като всеки ден минавам по около 100-150км. с колата.
Авенсис 2,0 д4д
Мога да застана зад думите си и със снимков материал още утре

)
Он-топик : Наблюденията ми над дизеловите коли е, че всички при рязко подаване на газ си пушат, може и да е малко, но си го има, както казаха колегите пробвай с нафта от ОМВ, но не е в нея проблема гаранция

)
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Публикувано на: 18 Дек 2011 19:16
от friblle
Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Много излишна ирония приателю.
Да, д4д е железен двигател, та даже и златен, верен ми е вече 7 години и никога не ме е оставил и смело заявявам, че няма и да го направи поне още 7.
Имам и наблюдения над едно е46 дизелово за около годинка,2,0 двигател, мъчех се да го ползвам за всеки ден, че и аз да се повозвам в "модерна" кола, но на никого не пожелавам такава мъка рано сутрин, студена ли е забрави да се движи нормално, то не бе тракане, то не бе пушене и куп други неща...
Публикувано на: 18 Дек 2011 19:41
от rumenmitev
Колега не се заяждам просто ми е чудно как го правите. При мен извън градско повече от 5,5 не падам в града 8,5, но признавам си, че минавам малко км. в града и колата още не е загряла добре.