Страница 1 от 2

Еcto дизел на Лукойл

Публикувано на: 16 Дек 2011 00:27
от zi_zi_top
Някой ще сподели ли опит и впечатления от този дизел на Лукойл?

Публикувано на: 16 Дек 2011 00:32
от Vesko
Първият път като зареих Екто (ама бензин) си вниших че колата върви по-добре.... ама след това нарочно зареждах още 1-2 пъти и не открих разлика нито във вървежа нито в разхода.

Публикувано на: 16 Дек 2011 00:34
от zi_zi_top
Корсата на жена ми определено работи по-добре с Екто бензин 95, но не смея да заредя от дизела на Королата. biggrin.gif

Публикувано на: 16 Дек 2011 00:37
от Vesko
zi_zi_top написа:Корсата на жена ми определено работи по-добре с Екто бензин 95, но не смея да заредя от дизела на Королата. biggrin.gif

Аз наистина не намерих разлика при бензина.... все си харчи много

Публикувано на: 16 Дек 2011 10:41
от tntony
При мен има разлика като зареда в София обикновен 95 колата невърви по-трудно набира и по голям разход има, но като зареда в Карлово, Сопот, Пирдоп, Кюстендил, Радомр обикновен 95 колата си върви без проблем , но на тези места няма ECTO

Публикувано на: 16 Дек 2011 21:47
от nowyaris
Три пъти по 40 литра дизел ЕКТО три поредни дни от една и съща колонка в Русе на Воден.Не ще да върви пущината и това е.Не става за механични помпи.За комън рейл може и да е добре.С обикновения дизел си хвърчи.Язък за парите горница.Забраних на жената да зарежда и бензин ЕКТО.С обикновения си е най-добре яренцето.

Публикувано на: 16 Дек 2011 22:16
от nikolas3
На Мерцедеса /220цди/ -греда! Не върви,пуши и се пъне .А на бензиностанцията,на която зареждам Цтката на жената в Дружба вече няма друга нафта освен ECTO. Смених бензиностанцията :censored:

Публикувано на: 16 Дек 2011 23:50
от Me4oKyX
А защо си мислите, че по бензинджийниците, ще сложат нещо различно от нафталин или амоняк!? happy.gif Като второто е за предпочитане, но само 1-2 пъти, след това може да е греда, при това сериозна happy.gif

Публикувано на: 17 Дек 2011 07:57
от nowyaris
Не знам какви химии слагат,ама аз си оставам на стария зимен вариант-обикновен дизел с малко Хелиос за идващите студове и това е.Двутактовото масло го спирам до Великден.За съжаление ще се обикаля за читава нафта.В София вече за найсти път Дизел обикновен на Лукойла на Горни Богров-явно е оборотна колонката и е много добър.

Публикувано на: 17 Дек 2011 07:58
от Vesko
nowyaris написа:Двутактовото масло го спирам до Великден.
После защо дизелите тракат biggrin.gif

Публикувано на: 17 Дек 2011 15:03
от zi_zi_top
Аз все пак заредих Екто дизел. Първите впечатления са добри. ДВГ работи меко и има добра мощност и динамика. Не мога да кажа, че върви повече, но при всички положения е по-тих на празен ход в сравнение с MaxMotion Diesel, който заредих последно.
Все пак всички тези впечатления са субeктивни и може да са повлияни от по-ниската цена на Екто дизела. wink.gif

Публикувано на: 17 Дек 2011 21:10
от Toyo_driver
Аз нямам наблюдения да стана по-тих двигателя ама не се и влоши.Първите 50км градско с Екто нафта на Д4Д 116к.с. разход 9,2 по борд компа.

Публикувано на: 17 Дек 2011 21:32
от zi_zi_top
Аз не съм нулирал средния разход, но след 80 км с него не се е променил - 7,3 л/100 км. Корола Комби с 1CD-FTV.

Публикувано на: 17 Дек 2011 23:53
от Me4oKyX
Toyo - 9,2 разход нормален ли ти се вижда за 2.0 д4д двигател !? Ти трябва да я мачкаш доста тая тойотка, че да гори толкова, дори градско.... круйзера гори толкова ..... Сега съм с Рейндж Ровър 2.5ТДС 140к.с. и той ми гори 9,5-10,5 зависи колко го мачкам, но това е турбо дизел, не комън рейл.... нещо не е уред според мен :whistle:

Публикувано на: 18 Дек 2011 22:05
от jim_beam
nowyaris написа:Не знам какви химии слагат,ама аз си оставам на стария зимен вариант-обикновен дизел с малко Хелиос за идващите студове и това е.Двутактовото масло го спирам до Великден.За съжаление ще се обикаля за читава нафта.В София вече за найсти път Дизел обикновен на Лукойла на Горни Богров-явно е оборотна колонката и е много добър.

точно сега зимата има най-голям смисъл от него(2Т),понеже почват да добавят здраво разни работи с цел да държат нафтата течна.това може да е керосин или нормален бензин,което силно влошава смазочните и свойства.
аз си слагам винаги 2Т и сега допълнително малко кастрол тда(добавка).тук генерално зимния сезон ги задължават да има адитив в нафтата,но сигурното си е сигурно!