Страница 1 от 1
Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 15 Дек 2011 22:47
от ubahob-0102
Какво мога да подобря по колата за да тръгне малко повече, говоря засега за атмосферен. Ако може предложете като за начало най евтините модификации, знам че евтиния тунинг не е хубав тунинг, но в момента не разполагам с много пари. Има ли някой части който мога да взема например от т23 или т18 за да се жегне малко повече в ниските, въртящия момент да се увеличи, ще съм благодарен на всякаква информация.
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 16 Дек 2011 07:38
от Japanese_fever
Като за начало може да си намериш един колектор 4-2-1.
Ще ти повиши малко мощността в ниските и средни обороти.
Също така може да провериш дали на някоя от другите Селики няма по голям дросел и да го сложиш на твоята.
Иначе мощност на атмосферен двигател грубо казано се качва с по-агресивни расп. валове и вдигане на компресията, чрез нови бутала или пилене на главата. Но тези модове трябва да се правят от човек, който знае какво прави, защото последствията може да са фатални за двигателя.
Публикувано на: 16 Дек 2011 09:43
от xtreme
Ако сложиш по-спънатите валове примерно от 2-ра генерация 3s-ge ще вдигнеш тягата но ще падне мощността с 10-ина магарета. Както е казал колегата , колектор също ще помогне.В общи линии и колектора се взима от 2-ра генерация 3s

Явно заради тия 20 коня във високите са жертвали някой нютон в ниските ама няма как. Аз не бих се занимавал честно казано, просто ще си я карам в обороти тя колата си въри предостатъчно.
Публикувано на: 16 Дек 2011 09:49
от Japanese_fever
Това за агресивните валове го казах, ако искаш да си вдигаш мощността като цяло на високите.
Иначе агресивни валове много прецакват мощността на ниски и средни обороти.
Както е казал колегата на теб ти трябват по-спънаит валове.
Въпросът е какво целиш с този "силов" тунинг?
Друг вариант да си подобриш динамиката е да олекотиш колата,
ако примерно качиш едни по-леки джнати ще се подобри набирането на ниски. Ако си махнеш резервната, задната седлаки и всичко не нужно колата пак ще стане по-бърза... biggrin.gif
Публикувано на: 21 Дек 2011 21:34
от -Kris-
Ще ползвам темата на колегата да попитам нещо. По какво се разбира версията на 3с-ге дали е 156/176 к.с. ? Някакви външни белези, рами и т.н ?
Публикувано на: 28 Дек 2011 09:14
от xtreme
Ето тука има инфо. Като цяло MR-ите с Rev3 мотори са с други стопове отзад, обаче съм чувал че има и такива с Rev3 мотор обаче със старите стопове, поне в европа. В UK всички rev3 са с новите. При селиките незнам как стоят нещата.
http://www.mr2oc.co.uk/know-your-2-know ... bartid=178
Публикувано на: 28 Дек 2011 23:58
от Vokil
Подобрение в ниските би се получило и ако се променят ъглите на двата вала като се преместят пиновете дето застопоряват ремъчните зъбчати колела но високите ще пострадат

Публикувано на: 29 Дек 2011 08:19
от xtreme
Да това също е вариант. М/у другото гледал ли си дали това го има фабрично заложено или трябва да ги разпробиваш допълнително, че на мен ми се върти че можеха да се сложат само по един начин.То иначе се обезмисля купуването на раздвижни колела примерно HKS

или някой от напоследък модерните китайски реплики на greddy.
Публикувано на: 06 Яну 2012 23:12
от Vokil
Могат да се направят няколко комбинации с местене на пиновете без да се дупчи.
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 16 Авг 2014 17:56
от lord_pz
Ще си позволя да възродя темата с няколко въпроса.Vokil дай малко инфо за пиновете на зъбните колела на разпр. валове, само че при селика 5-та ген с 156к.с мотор.Как се отразяват различните комбинации на пиновете?Ремъка ми е зацепен по белезите на самите валове -от тук на там как става номера с тези пинчета .Питам защото като сглобих мотора и не работеше много добре ,след като беше на газ анализатор в Пазарджик диагностика погледна стойностите и каза да проверя пак ангренажа.Трима човека го гледаха и е ок,но сега случайно попаднах на тази тема и виждам лъч надежда biggrin.gif .
ПС: имам и МР2 175 к.с . и от тук р biggrin.gif разбрах че е нормално да е мудничък в ниските.

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 19 Авг 2014 00:09
от Vokil
Задаването на предварение на изпусктаелния вал и закъснение на всмукателния подобрява високите и влошава ниските обороти. И обратно

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 19 Авг 2014 08:32
от lord_pz
Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Публикувано на: 22 Авг 2014 08:45
от Japanese_fever
lord_pz написа:Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.
Да.
А (advanced) - предварение
R (retarded) - закъснение