Страница 1 от 2
корола 2002 задържа обороти
Публикувано на: 13 Дек 2011 12:03
от dinco
Здравейте!Скоро купих корола 2002-D4D,направих всички необходими сервизи.Смяна на филтри,въздушен,маслен,горивен,смяна на ангренаж.От скоро започна да задържа оборотите,при натиснат до край газ-педал,предимно сутрин,когато е студена,задържа на 2500,2900,3000,3200,когато си поиска после сама се оправя.Тази сутрин светна CHECK ENGINE-лампата и след няколко километра каране,на следващото палене сама угасна,и не свети вече,но проблема с оборотите си остава.Моля за съвет-Благодаря Ви!
Публикувано на: 14 Дек 2011 11:05
от bmitev
Колега провери дроселовата клапа дали не е за почистване и смазване. Също не е лошо да минеш през една диагностика да провериш дали някой датчик не е сдал багажа като почнеш от ламбда сондата.
Публикувано на: 14 Дек 2011 18:52
от diesel_power
Има вероятност да се е понапълнил интеркулера с масло .
Като дадеш повече газ пръска масло през смукателния колектор и се форсира докато маслото в кулера намале достатъчно ,че да минава само въздух.
Изкарай маркуча преди смукателния колектор и виж дали има много масло.
Публикувано на: 15 Дек 2011 22:09
от dinco
оказа се грешка р1228 (SCV) от трън та на глог.. благодаря ви отново на вси4ки които отговориха..
Публикувано на: 15 Дек 2011 22:25
от rumenmitev
dinco написа:оказа се грешка р1228 (SCV) от трън та на глог.. благодаря ви отново на вси4ки които отговориха..
Какво имаш предвид от трън та на глог?
Публикувано на: 16 Дек 2011 19:28
от dinco
имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?
Публикувано на: 17 Дек 2011 15:27
от jim_beam
това е един от малкото дефекти на тоя модел,можеш сам да си ги смениш,потърси инфо във форума има и снимки!
Публикувано на: 17 Дек 2011 15:47
от LEXUS
Публикувано на: 17 Дек 2011 17:08
от dinco
идеално! поне това е хубавото 4е се сменят лесно, ина4е тия тук дерат по 55 на 4ас , и то с предварително записване от тая за другата седмица, благодаря ви!!
Публикувано на: 17 Дек 2011 17:17
от Scott
dinco написа:идеално! поне това е хубавото 4е се сменят лесно, ина4е тия тук дерат по 55 на 4ас , и то с предварително записване от тая за другата седмица, благодаря ви!!
Ако не се чувстваш сигурен, че можеш да си ги смениш сам, имам приятел автомонтьор в Камбърли, със сигурност не взема по 55...
Публикувано на: 17 Дек 2011 17:31
от mafiota
dinco написа:имам предвид само 4е преди 2 месетса си продадох пасата Б 5.5 заради умрялото турбо и купих тая корола, като се надявах да нямам пове4е сериозни главоболия със двигателната 4аст, ама да ти кажа това си е 4ист късмет...., само за сравнение понеже исках да се прибера за коледа с нея трябва да дам 250 паунда + незнам колко ще ми вземат за поставянето , няма да е под 100 , мисля 4е сам няма да мога да ги сменя..или ?
Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.
Публикувано на: 17 Дек 2011 20:02
от dinco
благодаря ви приятели, мисля 4е ще се справя, гледах клип4ето в ютуб, а за пасата беше на 80 000 мили , но двигатела беше целият в масло, тресеше имаше и скъсани тампони маи, после запо4на да губи мощност на магистралата не можеше да вдигне пове4е от 90 -100 км, и така , в сервиза само за преглед и диагностика 100 кинта, резултата;ново турбо и нова гарнитура за главата, - цена за 600 кинта + 450 за поставяне + 20 ддс на тия пари + 1 седмтса в сервиза престои , 4акаш за колата с вързани ръце, королата е на 120 000 мили и няма грам масло по мотора , и никаде по другите 4асти , стори ми се по уда4ен избор, е,, няма екстрите на пасата но на дали ще ти се иска при всяко намаляване на те4носта на 4иста4ките , да ти свети и да ти бибипка компа . хайде- весела коледа на вси4ки !!!
Публикувано на: 18 Дек 2011 13:38
от jim_beam
mafiota написа:...Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.
това беше шега нали... biggrin.gif
Публикувано на: 18 Дек 2011 14:54
от LEXUS
jim_beam написа:mafiota написа:...Не е трябвало да махаш пасата заради едно турбо, особенно ако е бил с дизеловия двигател (1,9 - 130к.с), а да не говорим ако е имал и 6-та скорост.
това беше шега нали... biggrin.gif
biggrin.gif
Публикувано на: 18 Дек 2011 18:07
от mafiota
напротив никаква шега не е,
този пасат ако е с гореспоменатият двигател и 6 степенна ск. кутия се получава много добър резултат межди вървене и разход и не на последно място комфорт
