Страница 1 от 3
Мнения и препоръки за Корола след 2007
Публикувано на: 12 Дек 2011 10:34
от nov
Здравейте колеги става въпрос за ето този модел на Корола:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29635.html,
Замислил съм се за него тъй като през уикенда имах възможността за два дена да измина близо 700 километра с въпросния 1,6 бензинов двигател.Честно казано очаквах млако повече от 126-те коня на колата, но може и да съм объркал представите си, незнам как ще е с 1,4 мотора и 97 коня.Както и да е , въпреки всичко останах очарован, дори си мисля, че предлага повече пространство от моята Карина.Колата ще се кара 50 на 50 градско извънградско и мисля че тази Корола не е никак лош вариант дори за извънградско шофиране и за младо семейство.Собственика е лаик на тема коли, а я е взел защото иска надеждна кола-за което съм съгласен с него.За съжаление не можа да ми каже тоя мотор 1,6 дали е с пластмасови колектори, и дали главата на двигателя е мека за да набива клапаните навътре-мисля си веднага за един газов инжекцион.Другата за която се замислям е пак този модел само, че с ди фор ди мотора.как е като надеждност той и как понася бг "нафтата", не съм привърженик особено на дизели, но искам икономия и затова само газта и дизела са ми алтернатива.Карал съм ярис с този мотор и си вървеше доволно, но тази корола е по тежка.Като гледах характеристиките на двата мотора дизела е с 40 Нм, по-голям въртящ момент което хич не е за пренебрегване..Мисля бензиновата Карина да си я оставя за работен кон, дизеловата вече я спазарих с един комшия и поне знам че ще е в сигурни ръце.И сега искам нещо по-модерно.Но нямам никакво инфо за модела, окачване, двигателя какво струва като консумативи-ремъци, масла,филтри.Нещо друго подозрително за което да гледам.Евентуално мисля да е нов внос от Германия или Дания.Ако има собственици на такива автомобили тук ще се радвам да дадат ценни съвети, особено пък ако са с ГИ.Мерси.

Публикувано на: 12 Дек 2011 11:45
от LEXUS
Не вярвам някой да е сложил ГИ на толкова нов автомобил. Аз ти препоръчвам да вземеш дизел, само защото каза,че за теб е важна икономията и да не правиш такива извънзаводски приспособявания на газ. Доколкото аз знам нито бензина, нито дизелът имат някакви проблеми. Единствено при дизела от лоша нафта може да имаш проблеми с дюзите. Тоест добре е периодично да слагаш добавка за нафтата.
Публикувано на: 12 Дек 2011 11:58
от nov
LEXUS написа:Не вярвам някой да е сложил ГИ на толкова нов автомобил. Аз ти препоръчвам да вземеш дизел, само защото каза,че за теб е важна икономията и да не правиш такива извънзаводски приспособявания на газ. Доколкото аз знам нито бензина, нито дизелът имат някакви проблеми. Единствено при дизела от лоша нафта може да имаш проблеми с дюзите. Тоест добре е периодично да слагаш добавка за нафтата.
Единственото което ме притеснява е БГ нафтата и как ще я понесе двигателя, попринцип Карината само на Ромпетрол я зареждам с нафта (да не се чете като реклама).И в предвид това че ще правя не повече от 10-15к. на година, само това ме възпира от дизела.А както разход дълго над 6 не вярвам да качи при скорост 100-110?
Re: Мнения и препоръки за Корола след 2007
Публикувано на: 12 Дек 2011 16:17
от Yuli
nov написа:...Евентуално мисля да е нов внос от Германия или Дания...
Корола не се предлага официално в държавите които си написал. Не знам какъв пазар на втора употреба очакваш.
http://www.toyota-europe.com/
Re: Мнения и препоръки за Корола след 2007
Публикувано на: 12 Дек 2011 16:32
от nov
Yuli написа:nov написа:...Евентуално мисля да е нов внос от Германия или Дания...
Корола не се предлага официално в държавите които си написал. Не знам какъв пазар на втора употреба очакваш.
http://www.toyota-europe.com/
Не ти схванах идеята, но ето един пример:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Мисля да е втора употреба,това имам предвид нов внос, а не чисто нов автомобил.
P.s. След като разгледах линка който си ми постнал видях, че я няма нова, замисъла ти е, че такава корола която аз искам пак ще е импортната от друга държава ли?Дори и така да е не ме бърка особено-друго си е да е работила с немска нафта и масло и по немските аутобани, хеле пък датските.Не бих си взел кола от БГ това от личен опит го казвам, както и не твърдя че няма попадения но са едно на милион или повече.
Публикувано на: 12 Дек 2011 16:43
от iceman1234
Що пък да няма таква на газ ..
http://www.cars.bg/u521675
Айде, Аурис е, не седана. Ама един вид същото.
Публикувано на: 12 Дек 2011 16:51
от nov
Супер, но собственика и едва ли ще даде някое мнение тук.Айде ъп на темата толкова ли са кът собствениците на тези зверчета?
Публикувано на: 16 Дек 2011 05:51
от nov
ъп

Публикувано на: 16 Дек 2011 10:41
от SFINKS
Вземи си дизела , от България , намират се такива обяви , примерно на 60-100 000 км , със сервизна история
Публикувано на: 17 Дек 2011 04:09
от mirott
Да бе, дизела.По-добре бензин на газ търси, а ако няма не е проблем и ти да монтираш за 800- 1000 лв газов инжекцион.Тук нафтата е смрад(не, че другите горива не са), трябват добавки задължително-ако искаш да имаш кола след време, естествено!А и цената на нафтата спрямо газта...прецени си за какво ще я ползваш колата.
Публикувано на: 17 Дек 2011 07:42
от nov
Като че ли стигам до извода че такъв скъп (за мен) дизел не е за БГ условия.Плаши ме поддръжката му и редицата скъпи ремонти които биха последвали, май май ще е бензина с един хубав газов инжекцион.
Публикувано на: 17 Дек 2011 13:54
от LEXUS
Случайно гледах това предаване.
http://play.novatv.bg/play/260807/?autostart=true
Съсредоточи се какво говори шефът на сервиза на 16:12 от видеото - там говори именно за газовите уредби, особено на 2-3 годишни автомобили, слагани насилствено към автомобила, който излиза от завода за работа с бензин. Както той много колоритно се изразява: Когато някой чисто технологично направи една интервенция в един по друг начин произведен двигател, това е чисто безумие. След това излага аргументите си в подкрепа на твърдението. Много е важно да сметнем повишения разход на гориво, намаления ресурс на двигателя, който технологично не е конструиран за работа на газ, нужно е да сметнем постоянните разходи за центровки и поддръжка- мембрани и т.н., за да работи колата като нов автомобил,а не като стара вектра на газ. Не трябва да забравяме и непостоянното качество на газта, което пряко влияе на центровка, празен ход, ускорение, обороти, отново свързано с допълнителни разходи.
И както обобщава техническото лице от видеото, в крайна сметка автомобил на газ не излиза по-евтин от такъв на бензин, камо ли дизел.
В крайна сметка много глупаво ще е ,ако определяш покупката си на база форум, консултирай се за тази идея в Тойота или някои други големи сервизи.
Публикувано на: 17 Дек 2011 14:25
от Scott
LEXUS написа:Случайно гледах това предаване...
Трябвало е да спреш да гледаш още на пасажа 'Масло се проверява на студена кола...'
LEXUS написа:Не трябва да забравяме и непостоянното качество на газта, което пряко влияе на центровка, празен ход, ускорение, обороти, отново свързано с допълнителни разходи.
Tуй не важеше ли и за другите горива...
Публикувано на: 17 Дек 2011 14:42
от LEXUS
Да, но при другите горива компютърът автоматично си настройва смесите, докато при газта ходиш често на центровки.
Публикувано на: 17 Дек 2011 16:32
от nov
LEXUS написа:Да, но при другите горива компютърът автоматично си настройва смесите, докато при газта ходиш често на центровки.
Ако имаш газов инжекцион не ходиш на центровки а на настройки на газовия инжекцион, центровка доколкото знам е друго.Отделно не съм съгласен защото газовата уредба си има отделен компютър който управлява тия процеси за които ти говориш.При кадърно монтиран газов инжекцион преблемите са нулеви.Не искам да се обръща темата газ/дизел-но лично аз питах колко са дюзите на такава Тойота ако нафтата е лоша и ми се изправиха косите, отделно ГНП-та,турбини.Тотално се отказвам от дизела-просто е прекалено нов за БГ горивата и няма как да отделям крупни суми за ремонт на дизелов двигател.А чист дизел вече не бих карал.Всичките ми автомобили до момента са били на газ включително и Карината която е с газов инжекцион и проблеми никакви, избих я за година и половина уредбата.
Темата беше за това как са частите като цени и за какво най много да се внимава при покупката и кой двигател, но вече третия въпрос отпадна оставам на бензин +ГИ.