Страница 1 от 1

Аз като казвам, че Тойотите много вървят

Публикувано на: 30 Ное 2011 20:50
от LEXUS
Държа да се отбележи не само вървенето, но и стабилността и доброто поведение на пътя от вечните критици на настройките на окачването на тойотите.

http://www.youtube.com/watch?v=vrU9xI8d8DI&NR=1

Ето затова не си продадох старата Корола, защото винаги ме кара да се усмихвам от удоволствие като я карам:

Никоя кола не върви толкова със заводския 1.3:

http://www.youtube.com/watch?v=SAYuBj23 ... re=related

/Тази в случая е дизел, но моята е същата червена и лъскава като на германеца, само че е пъргавата 1.3 12valve

Публикувано на: 30 Ное 2011 21:21
от PESHO OT MARS
Относно вървежа нещата са и така и не.

1.3/12V - когато е във вариант 2Е-Е и в Старлет върви много приятно.
1.3/12V вариант 2Е на Корола '89 не впечатлява с нищо освен с безпроблемност.
1.6/16V 4А-FE с 115 коня в Карина седан върви прилично за кубатурата си и нищо повече.
2.0/16V 3S-FE с автоматика ми нещо ми се вижда слабичък, в смисъл че е достатъчен за колата ама има други двигатели които се осещат далеч по живи при същите коне и компановка.

Най-много усмивки ми е носила Старлетката, очукания гном доста голфаджии е разплакал по светофарите.

Публикувано на: 30 Ное 2011 21:25
от Japanese_fever
Е те двигателите на Тойота, дето много вървят не завършват на FE, a на GE biggrin.gif

Публикувано на: 30 Ное 2011 21:42
от LEXUS
PESHO OT MARS написа:
1.3/12V - когато е във вариант 2Е-Е и в Старлет върви много приятно.
1.3/12V вариант 2Е на Корола '89 не впечатлява с нищо освен с безпроблемност.

Най-много усмивки ми е носила Старлетката, очукания гном доста голфаджии е разплакал по светофарите.
Ти говориш за следващата Корола от 89-та, те са малко по-бавни, не знам защо. Може би са малко по-тежки.
Иначе на Старлета е ракета.
Каква беше разликата между 2Е-Е и 2Е.