Страница 1 от 3
Toyota разширява производството си в Европа
Публикувано на: 28 Ное 2011 21:13
от LEXUS
Премиерът на Великобритания Дейвид Камерън приветства новите инвестиции на Тойота
Във фабриката ще бъде произвеждан следващият Аурис.
http://www.dailymail.co.uk/money/news/a ... bs-UK.html
Re: Toyota разширява производството си в Европа
Публикувано на: 28 Ное 2011 22:05
от Japanese_fever
Браво!
Айде да е хаирлия!

Публикувано на: 29 Ное 2011 19:06
от scorpion
Абе тези добре ли са от Тойота. Къде им е маркетинговото прочуване. Сега Гришата като ги залее с евтини, качествени GW, а Ловеч стане балканския Детройт
Майтапа настрана. Четох, че Тойота планира наистина де се изнесе от Япония - Европа, Сев.Америка.
А иначе, съм ЗА да се произвеждат автомобили в България и дано тези в Ловеч да имат своя пазар, а проекта да не се провали както всичко останало в БГ ... за жалост
Поздрави !
Публикувано на: 30 Ное 2011 21:58
от марин М
Toyota Motor Corp и BMW AG преговарят за евентуално бъдещо партньорство в разработката на екологични автомобили, съобщава Reuters, като се позовава на публикации в японския бизнес ежедневник Nikkei. По силата на предложеното споразумение баварците ще доставят дизелови двигатели за японските автомобили от среден клас, продавани в Европа.
Продажбите на Toyota в този сегмент на Стария континент са спаднали с 9% през 2010-а. Компанията се надява със сделката да подобри конкурентноспособността на дизеловите си коли, тъй като силната йена продължава да спъва продажбите на хибридни возила, коментира Nikkei.
Ако преговорите се увенчаят с успех, Toyota ще съкрати разходите си, като намали броя модели с произведени в Полша и Япония дизелови мотори. В замяна гигантът бил готов да сподели някои от хибридните си технологии с бъдещия партньор.
Сътрудничеството с BMW ще стане второ подобно коопериране за Toyota. През август японците подписаха договор с Ford Motor Co за съвместна разработка на хибридни пикапи и всъдеходи.
BMW пък от своя страна ще може да разшири гамата си от екологични автомобили. Миналата година немската компания подписа сделка за сътрудничество в областта на хибридните технологии за субкомпактни модели с PSA Peugeot Citroen Group.
http://fakti.bg/avto/23702-bmw-shte-dos ... -na-toyota#/
Публикувано на: 01 Дек 2011 00:11
от Kiki
Не знам, но ми е трудно да си представя, че бих си купил Тойота с дизелов двигател различен от Д4Д!?
Карам го 200 000 км абсолютно безпроблемно.
Може и дизеловия двигател на БМВ да е същия и пак безпроблемен , но не бих рискувал. Ако имам избор за следващата Тойота която ще си купя бих избрал пак японски дизел.
Публикувано на: 01 Дек 2011 00:16
от Vesko
Кики, карал съм БМВ с дизелов двигател... по-добре вървеше от авенсиса. Не знам колко е безпроблемен.... бях във франция, светна ми лампичката за доливане на масло, ама в сервиза ми сипаха масло безплатно biggrin.gif Ама и аз не бих си купил БМВ
ПП Май беше 318
Публикувано на: 01 Дек 2011 00:41
от Kiki
Веско, 318 не е ли с бензинов двигател?
320 има дизел-ако не бъркам.
Ама щом и ти/човекът с най-голямата обувка във форума/ не би си купил БМВ, това говори много. biggrin.gif
Публикувано на: 01 Дек 2011 01:43
от Japanese_fever
Kiki написа:Не знам, но ми е трудно да си представя, че бих си купил Тойота с дизелов двигател различен от Д4Д!?
От кой или на каква база е разработен D4D, защото тук го нямаме?
Японците никога не са били силни при дизелите, докато германците са.
Публикувано на: 01 Дек 2011 02:44
от LEXUS
По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол.
Действително, изясни какво разбираш ти под това някой да е силен при дизелите. Защото аз смятам, че японският дизел е много добър.
От кой смяташ, че е разработен D4D - Oт Грейт Уол вероятно.

Публикувано на: 01 Дек 2011 08:10
от Japanese_fever
Ами там е работата, че долкото знам немците имат повече традиции при дизеловите, отколкото японците, от по-отдвана ги ползват.
Rudolf Christian Karl Diesel was a German inventor and mechanical engineer, famous for the invention of the diesel engine.
Дай ми означението на Тойотския D4D, аз сам ще си намеря инфо за него,
но дори и да е самостоятелна разработка на Тойота, това може би е единственият им добър дизел.
За Хонда да не говорим. Както съм казвал и преди Soichiro Honda би се обърнал в гроба, ако разбере, че са пуснлаи Хонда с дизелов двигател.
Но да се върнем на Тойота.
Дай ми да прочета толква за този прочут D4D на Тойота, който може да се мери с дизелите на БМВ И Мерцедес!
Публикувано на: 01 Дек 2011 14:18
от Toyko
дайте моля сравнение - някакви реални показатели поне да разберем що за коли караме - примерно Тойота : въртящ момент еди кво си , разход еди кво си, БМВ - т.н. , Фауве - т.н. Ситроен - също
А не да си говорим голи приказки
Основен показател за мене е също издръжливост , нечупливост (брой дефекти) и цена !
Или да не си говорим чак за икономически понятия но да речем за 5 години ако дам 30 бона за Тойота и 50 бона за БМВ колко ще ми е излязло накрая и съответно за 10 г за 15....
Аз поне знам че най-дълго вървялата кола (леко мпс) на света е Волво 3млн , а на второ място май-беше мерцедес 1.5 млн- виж тея ако са били дизел евала ! (май са)
Публикувано на: 01 Дек 2011 16:23
от muf
LEXUS написа:По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол.
Пак ли само си чел по Интернет и не си виждал това за което спориш biggrin.gif
Компетентно означава да си компетентен, а не да спориш до откат
Публикувано на: 01 Дек 2011 20:49
от LEXUS
muf написа:LEXUS написа:По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол.
Пак ли само си чел по Интернет и не си виждал това за което спориш biggrin.gif
Компетентно означава да си компетентен, а не да спориш до откат
Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти. Мисля, достатъчно добре се аргументирах, за разлика от теб, ти ме обвини в клевета и лъжа, но без значение. Когато не си информиран, по-добре си затрай, а не спори за спорта. Това е моето отношение към тези неща. И когато някой казва на черното бяло, както ти, тогава споря не до откат, ами до два отката ако трябва. biggrin.gif
Публикувано на: 01 Дек 2011 20:53
от LEXUS
Japanese_fever написа:Ами там е работата, че долкото знам немците имат повече традиции при дизеловите, отколкото японците, от по-отдвана ги ползват.
Rudolf Christian Karl Diesel was a German inventor and mechanical engineer, famous for the invention of the diesel engine.
Нали знаеш, че това, че някой по-отдавна ползва нещо, не означава,че е по-добър в това нещо. Немците по-отдавна ползват и бензинови двигатели, но това не означава,че правят по-добри бензинови агрегати. Изобщо тази чичковска теза- видиш ли, немеца е изобретил двигателя, значи е най-добрия в колите, никак не върви 2011 година. Аз много добре знам кой е изобретил дизеловия двигател, както и бензиновия, но това не дава основания да кажем кой най-добре го е развил. Естествено е един човек да изобрети нещо, в повечето случаи поне. Това не означава,че цялата нация, от която той произлиза, е с неговите възможности.Но това са други въпроси.
Публикувано на: 01 Дек 2011 21:12
от muf
LEXUS написа:
Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти.
Да, ама ти нямаш никаква информация за нещата, за които спориш.
Не две кръгчета, а две думи не знаеш за тях.
Давам пример : Нарече двигателя на китайците допотопен а той е VVT - аналогичен на 1NZ-FE на Тойота. Който е:
"The 1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive in the Toyota Prius has won several International Engine of the Year awards:
Best Eco-friendly 2000
Best Eco-friendly 2001
Best New Engine 2004
Best Fuel Economy 2004
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2004
International Engine of the Year 2004
Best Fuel Economy 2005
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2005
Best Fuel Economy 2006
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2006"
Бях се зарекъл да не се занимавам с малки деца с много свободно време, но понеже си ме споменал ....
Бъди по-спокоен и умерен, когато коментираш другите. И в онази тема и тук говориш само общи приказки, без грам информираност.
Това си е твоя работа, но когато коментираш другите, става и тяхна работа.
В случая считам че знам за китайските коли много повече от теб, който не си ги виждал и не си чел даже и малко инфо.
Аналогично плямпаш и за немските дизели и японските дизели само ПРАЗНИ приказки.
И понеже си много отворен, моля прочети следната новина имаща пряко отношение към поредните глупости, които си излял в последните си няколко поста:
Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW
http://www.automedia.bg/news/article_14898.html
Та те така..... относно твоята компетентност.
biggrin.gif