Страница 1 от 1

термостат Корола е12

Публикувано на: 18 Ное 2011 20:55
от chukich
здр колеги,
имам следните запитвания:

-как се разбира дали термостата е развален/частично развален?
-Видях, че антифриза вече е на почти на долната граница, това влияе ли толкова много на термостата и съответно на оборотите на колата?

мерси предварително.

П.С. какъв антифриз бихте ми препоръчали?

Публикувано на: 18 Ное 2011 22:23
от iceman1234
Малко в грешен раздел си боднал въпросите, но нищо де. Някой модератор сигурно ще я премести.

Та термостата се усеща, че е повреден по поведението на стрелката на температурата на водата. Ако ти загрява бавно, ако ти истива, като излезнеш на извънградско от загряла кола, ако вземе да прегрява .. И такива - нетипични поведения на температурата на водата. Ако имаш съмнения за него - по-добре го смени, трябва да е около 30лв за повечето модели.
За нивото, долей си. Докато не падне доста нивото - няма да имаш реакция, но след това - ще има, като почнат температурните датчици да изсъхват и да не отчитат правилно ..
За марка антифриз - немога да ти препоръчам.

Публикувано на: 19 Ное 2011 08:18
от chukich
здр Айс,
мерси за коментара.
това все пак са Технически въпроси, така че не се притеснявай biggrin.gif

Публикувано на: 19 Ное 2011 10:27
от iceman1234
Пишеше ми Клубни срещи (уж), та затова, може и аз да съм блял нещо! laugh.gif

Публикувано на: 19 Ное 2011 17:46
от saho
Ако вдига температура над нормата - развален
Ако след 5-10мин. спокойно каране, или работа на място предния радиатор е затоплен - развален.
Антифриз от тойота 15лв 1литър лонг лайф кулант /или нещо такова беше/

Публикувано на: 19 Ное 2011 18:11
от chukich
стрелката когато колата е загряла винаги стои на 1мм под средата (т.е.90 градуса)
това нормално ли е ?

термостат корола е12

Публикувано на: 19 Ное 2011 21:05
от desislav
здр. колега ,аз си смених сам антифриза на моята корола д4д. относно антифриза купи си от този на тойота longlife/червен на цвят/ с много добри смазочни к-ва и 5год. срок на експлоатация ,а относно стрелката,точно там трябва да бъде при изправен термостат и изправна охл. у-ба.

Публикувано на: 19 Ное 2011 22:57
от max-2
Има и далеч по-добри антифризи от този на тойота и то на по-добри цени.
Febi, Hepu G12+, лилав(виолетов) на цвят, 8 години експлоатационен срок...

Публикувано на: 20 Ное 2011 11:25
от chukich
мерси.
аз налях някакъв антифриз за 4лв. (розов) за до -30 градуса го дават

:thumbsup:

но стрелката пак стои на 1мм под 90 градуса. wacko.gif

Публикувано на: 20 Ное 2011 11:44
от max-2
Трябва да се радваш, че така ти стои стрелката, защото това е нормалното и положение.

Публикувано на: 20 Ное 2011 11:59
от chukich
вече съм по-спокоен! smile.gif
королата е върха !

Публикувано на: 20 Ное 2011 12:50
от nowyaris
Ами аз на Яриса кат нямам никакъв датчик със стрелка на таблото,как да разбера какво е положението,а?

Публикувано на: 20 Ное 2011 14:19
от chukich
nowyaris написа:Ами аз на Яриса кат нямам никакъв датчик със стрелка на таблото,как да разбера какво е положението,а?
Яриса кола ли беше?! :whistle:

оборотите са свързани с температурата, предполагам, че ако оборотите падат бавно, значи нещо му има на Ярето. ама Споко! Яриса не е направена да се разваля :thumbsup:

Публикувано на: 20 Ное 2011 18:08
от nowyaris
От всичкото разбрах само,че Яриса не се чупи.Аз това си го знам.Нищо друго.Това с оборотите пък изобщо не можах да го разбера.Ама аз ежеседмично си следя нивата на "флуидите" и горе-долу съм наясно.За радост вече четири години нивата са едни и същи.