Страница 26 от 38

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Юли 2019 14:26
от Akima
Интерференция.
dokkito написа: 17 Юли 2019 14:14 някой ме е ровил с цел да я вдигне.
Въображение достойно за възхищение.

Четете - http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php ... %B7#p45061.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Юли 2019 16:22
от slowtraveler
Понякога автоматичните врати 'заглушават' дистанционните...

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Юли 2019 21:46
от dokkito
Възможно е, но е факт че аз съм спирал там хиляди пъти. За първи път ми прави такъв номер на това място. Първият случай бе пак близо до банка , но на задния и вход

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 18 Юли 2019 15:59
от IvoKrastev
Може и някой да е пуснал тапа - онова устройство, което заглушава всички радио сигнали. И другите вариянти също са възможни. 2 пъти ми се е случвало да не мога да заключа колата. Стане ли така, паля и се махам, за всеки случай.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 20 Юли 2019 20:30
от memorex
Метода се нарича “забиване на радио ефира” и работи по следния начин:

Ако крадците следят набелязан от тях за крадене автомобил могат да попречат на собственика му да включи алармата в охрана, като запуснат мощен радиопредавател, който забива радио ефира на дистанционното, което пречи на алармата да приеме код от него за включване в охрана.. В този случай, ако на тръгване алармата е работила нормално, но при пристигане не работи, то вероятността да се е повредила по пътя е минимална и най-вероятно в момента има забиване на ефира. Най-добре е въпреки, че не сте сигурни дали атаката е срещу Вас конкретно, да преместите колата веднага.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 22 Юли 2019 11:06
от Чо :)
На няколко пъти ми се случало да спирам на места където някой е "напълнил" радио ефира.
Дали от несъобазено усилено друго устройство (примерно паркинг врата) или крадци, или някой параноик, който (очаквайки навсякъде примерно да го взривят) си е сложиш в колата spoofer.

Та вариантите (за мен) са следните:
1. Заключвам отвътре (с бутона шофьорската врата за централно заключване на всички врати), излизам и заключвам с механични ключ.
2. Свалям прозореца на шофьорската врата. Излизам и през отворения прозорец заключавам с бутона (всички врати) и вдигам прозореца с бутона (изваждайки си бързо ръката).

За по-модерните и скъпи (търсени от крадците) коли, за които имат скъпа техника за ретранслиране на ключове за безконтактно влизане и/или палене е добре човек да си носи ключа в радио-изолирана кисийка. (Применро две джобчета (едно в друго) с фолио между тях. Или метална кутийка, според метала и дебелината евентуално и с фолио отвътре. Може да се експериментира.)

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 22 Юли 2019 11:21
от slowtraveler
Май бях разказвал тук как си бях 'забил радиоефира' с една хубава мотоциклетна аларма, която си стоеше в оригиналната неразпечатана упаковка в жабката на колата tooth.gif
Бях я сложил там за да я подаря на приятел... Сутринта я хвърлям в жабката, отивам на работа. натискам бутона на ключа на колата (Мазда6 бе тогава) - тя не се заключва.
Заключвам механично с ключа - всичко е ОК (при Маздата заключването с ключалката автоматично заключва и всички врати)..
Отключвам от бутона - работи без проблеми, но не заключва...
Посещение в сервиза - чоплиха гледаха - ами не работи на заключване. Отивам вземам втория ключ - същата работа...
Гледаха приемния модул - видимо няма проблем.
Обаче - не работи...
Вдигат рамене - щели да поръчват нов модул и т.н. (колата - гаранционна)...
Между другото споменаха, че когато щракат с ключа съвсем до модула (под жабката), всичко работи....
Тогава ми присветна - изкарах кутията с мотоциклетната аларма и направих експеримент - дори да съм на 10м от автомобила, ако кутията е с 10см по-близо до автомобила от ключа на колата - ключа не заключва :) По-близо ли е ключа - работи безпроблемно tooth.gif В сервиза (след 2 часа ровене из автомобила) ме гледаха малко криво tooth.gif
Така, че радиоефирът по принцип е доста натоварен, и е възможно в съвремието да има 'нечуваемост' поради голям страничен шум от всякакви източници...

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 26 Юли 2019 11:20
от dabugata
Здравейте колеги,знае ли някой с какъв транспондер работи имобилайзера на Корола Версо 2006.
Става въпрос за "камъчето",което е вградено в ключа. Ровя се из нета и виждам,че има разлика във битовете.
На едни места чета че чипа е 4D... а на други 4C....
Ако някой е запознат или е поръчвал от алито, ще се радвам да ми помогне. worthy.gif

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 28 Юли 2019 13:13
от xm_net
2019-07-28_130911.jpg
2019-07-28_130911.jpg (19.97 KiB) Преглеждано 4457 пъти
Разликата в битовете не се определя от това, дали транспондерът е 4C или 4D - това просто са различни видове транспондери и макар, че и в двата случая става дума за Texas Crypto двата типа не са съвместими!

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 31 Юли 2019 20:16
от jacob12
Не знам за вашия радиоефир, ама за моя съм сигурен. Ключа е нов, на 6 месеца, аз го разопаковах, обучих и т.н. Сега след половин година и не особена експлоатация, напоследък почнах да клеча до колата и натискам и натискам и нищо. Светва червения диод, не заключва или отключва, по едно време отключваше всеки път, не заключваше. На работа съм близо до летището, може да смущават, ама до къщата ми знам всичко в радиус от половин километър, няма смущения, и пак същото. Така, че смело твърдя, че не е радиоефира причината.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Сеп 2019 19:58
от onicks
Здравейте,имам странен проблем с Rav4 Ха20 2.0 бензин 2004г..Днес загасиха колата оставяйки контактния ключ в патрона и отидох да и купя масалце.Връщам се тръгвам да я паля,не ми светват както обикновено контролните лампички,а само за колана,чекикира си горивото,въртя не пали,не върти нищо.Викам си падна така и малкия и акумулатор.Бутаме я на пали явно имобилайзера е сработил.Търся кабели за да и дам ток но няма.Местим напред назад за да освободим място на хората да влизат и излизат в подземни гаражи.В един момент давам пак на контакт Я светнаха контролните лампи въртя пали без да се замисли.Тръгвам карам но се опитва да гасне (явно се адаптира,като след махнат акумулатор)Пускам я по един леко нанадолнище,знам че ще израсне няколко пъти и ще се адаптира.Така и става,лека полека отивам към жичкаджия.Мерим с товарна вилна акумулатора има 10 и малко волта.Няма мъртва клетка.Сваляме буксите почистваме със шкурка и смазване.Палим без проблем колата се адаптира на място,потегляме паркирам пред нас натискам за заключване неможе да се заключи с дистанционното на ключа.При натискане на копчето лампичката свети.Викам си от батерията е CR1616 3v.Качвам се до нас взимам от другия ключ батерията слизам пробвам отключва.Поставям завъртян светят лампичките,отивам до магазина купувам нова батерия слагам проба нищо нестава.Докарвам друга кола давам ток никаква разлика.След малко натискам отключва вкарвам единия и другия ключ светват лампичките,ако завъртя ще запали.Вадя ключовете опитвам да заключа нестава.Пак да дам контакт нищо не става.Жичкаджията каза че може да губи някъде маса или +.Преди година имам тема и двата ключа се наложи да ги обучат наново.Единия работеше другия можеше да отключи колата,при завъртане светеха контролните лампи въртеше но не можеше да запали.В крайна сметка извадиха и двата и ги добавиха и двата са master key с по 2 бутона.Давайте предложения че незнам какво да правя.Тия дни пак ще я водя да види този ключар,дано да е от това.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Сеп 2019 20:35
от onicks
Колата няма никакви аларми,само това което е фабрично,карам си я на бензин и съм много доволен от нея като цяло,до днес.

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Сеп 2019 20:36
от slowtraveler
Ами провери силовите вериги щом действа на толкова устройства едновременно...
1. Акумулатора (измери му напрежението в момента, в който не работи, почукай го, и измери отново).
2. Силовият плюс и клемите на стартера - дали не са разхлабени.
3. Масата...

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Сеп 2019 21:13
от memorex
onicks написа: 17 Сеп 2019 20:35 Колата няма никакви аларми,само това което е фабрично,карам си я на бензин и съм много доволен от нея като цяло,до днес.
Здр.
А дали е закачан автомобила на някаква диагностика и тем подобни преди възникване на проблема всичките пъти?!?

Ключове & имобилайзери

Публикувано на: 17 Сеп 2019 21:53
от onicks
След като запали му закачих един elm,които си седи в колата няма грешки,акумулатора е на 14,1v без консуматори оборотите са между 698-715 на загрял мотор.Когато има проблем не може да се върже,защото реално няма голям контакт.