Страница 1 от 1
Проблем с обороти при студен мотор 7A-FE
Публикувано на: 17 Ное 2011 19:35
от w201
При студен мотор след запалване колата ми държеше 1200-1300 оборота и след това като си стопляше постепенно си падаха.
От известно време насам, не винаги, но много често тези високи обороти изчезват, и колата първоначално работи на около 800-900-1000 оборота, но много неравномерно, и след 1 минута работа оборотите се вдигат на 1200 и всичко заспива...
Някакви идеи или опит по въпроса къде може да е проблема?
Благодаря предварително за всички отзовали се!

Публикувано на: 18 Ное 2011 08:38
от max-2
Случвало ми се е да работи така при зверска експлоатация - при -10, -15 градуса запалих колата само за да я преместя през две коли пред блока. След 2 дни като запалих няколко секунди работеше неравномерно, явно свещите бяха мокри от бензин, така си го обяснявам.
Та виж си свещите ако са за смяна аз тогава бях с платинени, сега съм с иридий-платина. Модела двг си ги изисква.

Публикувано на: 19 Ное 2011 02:57
от w201
Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?
Публикувано на: 19 Ное 2011 09:06
от mafiota
w201 написа:Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?
Акумулатора откача ли го?
Публикувано на: 19 Ное 2011 17:33
от w201
mafiota написа:w201 написа:Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?
Акумулатора откача ли го?
И това го пробвах за няколко часа, но никакъв ефект...
Публикувано на: 19 Ное 2011 23:47
от Vokil
С някакъв раздвижващ спрей примерно WD40 може да напъскаш всичко по механизма около дроселната клапа и вероятно ще се оправи

Публикувано на: 02 Дек 2011 06:16
от w201
А имаме ли температурен датчик, който дава инфо на компа каква е температурата? И някой знаели къде се намира, ако имаме?
Публикувано на: 02 Дек 2011 21:08
от Vokil
До термостата .
Публикувано на: 02 Дек 2011 21:14
от w201
Vokil написа:До термостата .
Благодаря ти много! След всичко друго което пробвах и няма ефект, ще пробвам да подменя датчика

Публикувано на: 02 Дек 2011 22:11
от mafiota
ако ти се занимава можеш да го проверш:
http://carina-e.ru/viewtopic.php?f=4&t=1727
Това е за карина, предполагам при теб няма да се различава съществено
Публикувано на: 02 Дек 2011 23:13
от dimi74
аз също имах проблем с оборотите само че на корола 1.4 vvt-i. при работа на незагрят двигател бяха към 1200-1300. след като загрее трябваше да паднат до към 650-750. стояха си на 1100. оказа се развален стъпков мотор.
Публикувано на: 03 Дек 2011 08:04
от mafiota
това е също идея - да се почисти клапана за ПХ
Публикувано на: 03 Дек 2011 20:37
от w201
mafiota написа:това е също идея - да се почисти клапана за ПХ
Къде точно се намира? Чистил съм дроселната клапа и съм пръскал вътре и надолу със спрей за почистване на карбуратори, но никакъв ефект.
Най клоня към температурния датчик, понеже след 20-30 секунди работа всичко се оправя. Та теорията ми е датчика да проработва когато го лъхне лееека топлинка biggrin.gif
Лошото е, че излизам и се прибирам по тъмно и така и не ми остава време да взема и да сложа един датчик, а само гадаем
