Задачка от кръжока
Задачка от кръжока
За любителите на математиката biggrin.gif
Дадено:
Bore/Stroke = 81/77
Степен на сгъстяване = 10
Дебелина на гарнитурата = 1mm
Търси се:
Степен на компресия при дебелина на гарнитурата
а) 0.8мм
б) 0.6мм
с) 0.4мм
Дадено:
Bore/Stroke = 81/77
Степен на сгъстяване = 10
Дебелина на гарнитурата = 1mm
Търси се:
Степен на компресия при дебелина на гарнитурата
а) 0.8мм
б) 0.6мм
с) 0.4мм
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Задачка от кръжока
Знае ли някой дали се намират гарнитури с такива дебелини в БГ ,ако да каква марка и добре ще е и цена.Такмо ми се налага да сменям моята защо да не е по-тънкаEl Camino написа:За любителите на математиката biggrin.gif
Дадено:
Bore/Stroke = 81/77
Степен на сгъстяване = 10
Дебелина на гарнитурата = 1mm
Търси се:
Степен на компресия при дебелина на гарнитурата
а) 0.8мм
б) 0.6мм
с) 0.4мм
Taка го виждам и аз мероприятието - 98 наистина може да вкара злоба в двигателя. Обаче понеже аз я карам с 95 една 0,8 гарнитура със по 0,1 заглаждане на блок и глава ще има смисъл.jamie написа:El Camino, за 10-тката точния октан е 93 (ако трябва да сме точни - 93.61) - в случай че говорим за сток 4АГЕ. За 95 става и с 10.5 CR, 98 - 11.6 CR (смятам няма нужда на теб да обяснявам за RON,MON etc.).
Бтв. карал съм я и със 91, да не говорим, че Пънки примерно май 95 не и е слагал. Няма ядове, дори честно казано и разлика не съм намерил между вървенето.
Я кажете като се сваля глава, какво е хубаво се смени профилактично по нея? Ориентировъчни цени?
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
и аз точно това се зачудих - спортните валове вкарват повече горивна смес и компресията би трябвало да се повишиduco написа:az puk ne shvanah kakvo ob6to ima stepenta na sgustqvane s kompresiqta
primerno edin dvigatel s stepen na sgustqvane 10/ 1 ne moje li da ima primerno 8 bar kompresiq kakto stava pri slaganeto na sportni valove primerno
az ne razbiram noo samo pitam biggrin.gif
status: за БАН
Ти изхождаш от презумпцията че си 10:1, но аз все още си мисля че всички блутоп-и са максимум 9.4:1. Отделно стандартния статичен аванс на запалване е 6 градуса, тунинг-стойността е 10 градуса (малко наизуст) - това също има значение дали ще чуеш причукване от детонации или не.El Camino написа:Taка го виждам и аз мероприятието - 98 наистина може да вкара злоба в двигателя. Обаче понеже аз я карам с 95 една 0,8 гарнитура със по 0,1 заглаждане на блок и глава ще има смисъл.jamie написа:El Camino, за 10-тката точния октан е 93 (ако трябва да сме точни - 93.61) - в случай че говорим за сток 4АГЕ. За 95 става и с 10.5 CR, 98 - 11.6 CR (смятам няма нужда на теб да обяснявам за RON,MON etc.).
Бтв. карал съм я и със 91, да не говорим, че Пънки примерно май 95 не и е слагал. Няма ядове, дори честно казано и разлика не съм намерил между вървенето.
Я кажете като се сваля глава, какво е хубаво се смени профилактично по нея? Ориентировъчни цени?
Сменят се гумички на клапаните, престъргват се клапанни легла и фаски, притриват се клапани, зачиства се нагара от портовете и камерата. На 16 клапанна глава цени от 80 лева нагоре труд, гумичките ги има и в комплектите с гарнитури за целия двигател РИКЕН на цена около 60-65 лева (цена на целия комплект).
Това е така при определени режими (примерно малко натоварване и високи обороти). В тези режими обаче така или иначе детонации няма - най-често можеш да ги чуеш при голямо натоварване и ниски обороти. Тогава пък спортните валове са по-неефективни и ефективната степен на компресия е по-ниска.maggkrabar написа:и аз точно това се зачудих - спортните валове вкарват повече горивна смес и компресията би трябвало да се повишиduco написа:az puk ne shvanah kakvo ob6to ima stepenta na sgustqvane s kompresiqta
primerno edin dvigatel s stepen na sgustqvane 10/ 1 ne moje li da ima primerno 8 bar kompresiq kakto stava pri slaganeto na sportni valove primerno
az ne razbiram noo samo pitam biggrin.gif
10x Jamiejamie написа:Ти изхождаш от презумпцията че си 10:1, но аз все още си мисля че всички блутоп-и са максимум 9.4:1. Отделно стандартния статичен аванс на запалване е 6 градуса, тунинг-стойността е 10 градуса (малко наизуст) - това също има значение дали ще чуеш причукване от детонации или не.El Camino написа:Taка го виждам и аз мероприятието - 98 наистина може да вкара злоба в двигателя. Обаче понеже аз я карам с 95 една 0,8 гарнитура със по 0,1 заглаждане на блок и глава ще има смисъл.jamie написа:El Camino, за 10-тката точния октан е 93 (ако трябва да сме точни - 93.61) - в случай че говорим за сток 4АГЕ. За 95 става и с 10.5 CR, 98 - 11.6 CR (смятам няма нужда на теб да обяснявам за RON,MON etc.).
Бтв. карал съм я и със 91, да не говорим, че Пънки примерно май 95 не и е слагал. Няма ядове, дори честно казано и разлика не съм намерил между вървенето.
Я кажете като се сваля глава, какво е хубаво се смени профилактично по нея? Ориентировъчни цени?
Сменят се гумички на клапаните, престъргват се клапанни легла и фаски, притриват се клапани, зачиства се нагара от портовете и камерата. На 16 клапанна глава цени от 80 лева нагоре труд, гумичките ги има и в комплектите с гарнитури за целия двигател РИКЕН на цена около 60-65 лева (цена на целия комплект).
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
10 при окъсен конектор - иначе16 за празен ход е аванса.maggkrabar написа:нали на блутопите степента на сгъстяване беше 10:1, а при редтопите 9.4:1?Ти изхождаш от презумпцията че си 10:1, но аз все още си мисля че всички блутоп-и са максимум 9.4:1
предваренето беше 10 градуса(16 при окъсен чек конектор) - поне такива спомени имам
Иначе има два red-top-а:
bigport (с bluetop глава и Cr 9.4:1)
smallport - CR 10.3:1
Според изследване на Ел Камино и блутопите са два:
с CR 10:1
с CR 9.4:1
Трабва да напълним един блуетоп с масло и да го премерим - или някой, който има отворен да премери с капкомера
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 54 госта