Страница 1 от 1
Корола бензин - 1600 оборота докато загрява
Публикувано на: 12 Ное 2011 12:37
от under_grounda
Здравейте,
имам корола 1.6 бензин 2003-та и сега като стана студено забелязах че като запаля и докато загрява колата държи на 1600 оборота. След това като тръгна и примерно сменям скоростите на 1700-1800 оборота в промеждутака между смяната допълнително дига оборотите докато е натиснат съеденитяла с цел към 2000 оборота и това така докато не навлезе във втора чертичка на загряване. Лятото нямаше никакъв проблем. Иначе при около 10 градуса температура навън загрява на 1500 оборота, а на 2 градуса на 1600. Това нормално ли е?
Публикувано на: 12 Ное 2011 13:15
от slowtraveler
Нормално е да вдига обороти докато загрява....
При мен мисля, че оборотите спадаха малко по-бързо (след няколко минути работа)...
Публикувано на: 12 Ное 2011 13:42
от zi_zi_top
Нормално е.
Какво стана след екшъна с акумулатора?
Публикувано на: 12 Ное 2011 16:18
от saho
На брат ми авенсисис 1,8 2007г. държи 1800, доста време, като плавно падат. Още нещо като кара със 120 дълго и като изключи от скорост пак държи високи обототи, ама май вече е свързано с охлаждането на катализатора. Поне така му са казали в ТМ.
Моята корола 1,4 2005г. държи 1200 за около 3-4мин. и толкова.
После без фарове-750, с - 850
Публикувано на: 12 Ное 2011 21:59
от Nixter
Моята 1,6 2007 година също вдига 1800 оборота като запаля и доста дълго задържа на 1600 оборота. Поне 3-4 мин. Нормално е. Така загрява по-бързо колата. Това е целта. Колкото по-студено, толкова по-дълго държи оборотите.
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:11
от under_grounda
Благодаря ви, така съм по спокоен. Това ми е първа зима с тойотата и кавото съм карал преди това си е държало максимум до 1100-1200 оборота а тези ми се видяха малко множко и затова викам да попитам.
@zi_zi_top С акумулатора драмата беше че аз мерих всички бушони че са ок, обаче dome бушона просто липсваше и затова не съм го замерил. Не знам дали е изгърмял от свръхток или просто някой умник който я е карал преди мен е сложил не бушон а някоя жичка и тя се е скъсала. Но след нов бушон всичко е тип топ.
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:48
от zi_zi_top
Публикувано на: 13 Ное 2011 18:20
от CuMo
А на -20 'C в Русе моята тойота държеше 2200-2500 оборота, някъде около половин час и трябваше да позагрее, беше ебати клинча
Нормално е да вдига оборотите.
