Страница 1 от 1
Въпрос за Celica 1.8 16V
Публикувано на: 05 Ное 2011 16:40
от Vanko
Здравейте. Днес бях по автокъщи във Варна и си търсих нещо японско и бензиново

Та попаднах на една Селика 1.8 116 кончета. Има някой козметични забележки, но не са болка за умиране. Колата не я карах, ще я пробвам в понеделник, но ми направи впечатление, че когато давам газ намясто и между 1000-2000 оборота тресе. Това става като плавно подавам газ. От какво може да е това? Друго интересно е че докато я запалихме държеше около 1300 оборота и като позагря паднаха под 1000, това нормално ли е? Надявам се скоро да съм от клубът biggrin.gif много се накефих на тая кола

Re: Въпрос за Celica 1.8 16V
Публикувано на: 05 Ное 2011 17:04
от mafiota
Vanko написа:Здравейте. Днес бях по автокъщи във Варна и си търсих нещо японско и бензиново

Та попаднах на една Селика 1.8 116 кончета. Има някой козметични забележки, но не са болка за умиране. Колата не я карах, ще я пробвам в понеделник, но ми направи впечатление, че когато давам газ намясто и между 1000-2000 оборота тресе. Това става като плавно подавам газ. От какво може да е това? Друго интересно е че докато я запалихме държеше около 1300 оборота и като позагря паднаха под 1000, това нормално ли е? Надявам се скоро да съм от клубът biggrin.gif много се накефих на тая кола

В първия момент след като е запалена е нормално за тойота да държи високи обороти. При мен достигат по някога около 2000. След като загрее си падат до номинални. Това е направено с цел по-бързо да загрее.
Иначе претрисането може да е от доста неща, но не е голяма болка. И при моята се забелязва нещо такова в диапазона 1000 - 2000 об. С едно почистване на дюзите, и евентуално нови свещи може значително да намалее. Но със сигурност ще има това онова за дооправяне.
Публикувано на: 05 Ное 2011 18:37
от Vanko
Аха ясно, то това ми беше мисълта да не е голям проблема...аз досега съм карал дизел и при него оборотите са винаги на номиналните и затова се очудих....

Публикувано на: 05 Ное 2011 18:57
от mafiota
Vanko написа:Аха ясно, то това ми беше мисълта да не е голям проблема...аз досега съм карал дизел и при него оборотите са винаги на номиналните и затова се очудих....

бензиновият двигател си е по-капризен от към обороти, имаме ламбда сонда, делко, свещи, инжектори, датчик темп, датчик за полож на дрос. клапа, клапан за ПХ... и т.н. мисля че има повечко комфликтни точки от дизела

Публикувано на: 05 Ное 2011 19:10
от Vanko
идея си нямам кое как е laugh.gif в понеделник ще и направя едно кръгче и ако не думка и подскача ще си я взимам

Публикувано на: 05 Ное 2011 21:15
от nikolov22
много е капризна от към свещи но пък не можеш да си сигурен че е това
Публикувано на: 06 Ное 2011 07:58
от Vanko
Ще я видя за какво иде реч и ще преценя. Гледах тука из форума ама никой не си продава Селиката....много си ги кътате laugh.gif
Публикувано на: 06 Ное 2011 08:30
от mafiota
Vanko написа:Ще я видя за какво иде реч и ще преценя. Гледах тука из форума ама никой не си продава Селиката....много си ги кътате laugh.gif
Не си гледал като хората,
продават се ама на части biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 06 Ное 2011 09:49
от Vanko
Е аз търся нещо цяло laugh.gif А може ли това тресене да е от тампон на двигателя? Като питах продавача той каза, че акумулатора е слаб, от там се товарел повече алтернатора и затова претрисало....ама какво ли разбирам аз

Публикувано на: 09 Ное 2011 21:49
от Vokil
Ехее баси алтернатора

))
Публикувано на: 09 Ное 2011 23:16
от iceman1234
Vanko написа:Е аз търся нещо цяло laugh.gif А може ли това тресене да е от тампон на двигателя? Като питах продавача той каза, че акумулатора е слаб, от там се товарел повече алтернатора и затова претрисало....ама какво ли разбирам аз

Малко ще съм в Офф топик, но ми се ще да го споделя
Тоя е бил от любимите ми продавачи. Бях с познати на "лов" за кола по салоните, и гледахме - за съжалението - едно Клио. Неможа да запали - как да е, докараха акумулатор - запалиха го. После - подобно, подскача, трябва да помпиш газта, за да се изфорсира - викам - що така - продавача -ааа от слабия акумулатор е това, брех ... После вентилатора на партното не работеше - да познахте - пак от слабия акумулатор. (Да не забравяме, че колата работи и не сме я гасили). После имаше неработещи ел стъкла - пак същото казаха. И за финал - щяхме нещо да я местим - викам му - дай да махнем кабелите и допълнителния акумулатор - той - Не, сакън .. ще угасне ... Викам му - сериозно човек, да го махнем от как запали, не му трябва ..
Малко спор и накрая до бас го докарахме - на една бира. Махна той клемите и му казах, че май ще пия бира. После - разбира се, сменихме салона за разглеждане - и не се върнахме ...
Публикувано на: 10 Ное 2011 09:23
от Vanko
Колата не я взех laugh.gif След по-обстойно преглеждане, в понеделник, се оказа, че има и ръжда по единия преден калник (освен и другите забележки)

. Тая събота пак ще се ходи на оглед

и дано има нещо дето да си заслужава.
Публикувано на: 12 Ное 2011 17:24
от Vanko
Така днес след цял ден разглеждане останах разочарован, нищо свястно по тия автокъщи, само една Celica 2.0 GT. Някой може ли да ми каже нещо повече за тази модификация, разходи по гориво, поддръжка и такива неща. Колата беше невероятно запазена и на 251к километра. Това много ли са за този двигател? Имам време до понеделник за чудене дали да я взимам....повозих се и слезнах с усмивка на лицето biggrin.gif
Публикувано на: 19 Ное 2011 12:58
от Vokil
Ако си си приготвил парички мога да ти продам една селика от която всички слизат много ухилени.
Публикувано на: 19 Ное 2011 22:35
от nikolov22
Vokil написа:Ако си си приготвил парички мога да ти продам една селика от която всички слизат много ухилени.
ЕТАЗИ СИ СТРУВА ДА Я ВИДИШ
