Страница 1 от 2
Тойота корола 1970г.
Публикувано на: 16 Сеп 2006 17:07
от vaskata_vasilev
Здравейте.
Купих си Тойота корола 1970г.
Някой ако може да каже нещо повече за този автомобил ще му бъда благодарен.
Re: Тойота корола 1970г.
Публикувано на: 16 Сеп 2006 17:26
от El Camino
vaskata_vasilev написа:Здравейте.
Купих си Тойота корола 1970г.
Някой ако може да каже нещо повече за този автомобил ще му бъда благодарен.
Какво очакваш да ти каже някой? biggrin.gif Честито!
Почни ти обаче - до нивата ли ще я караш, ще я ремонтираш ли, за шоу ли ще я правиш, по рали ли ще я караш. Какъв и е двигателя?
Тия неща нема кой да ти ги каже май

Публикувано на: 17 Сеп 2006 11:43
от jamie
За начало - напиши номера на шасито (пише ти го в талона), колко кубика ти е двигателя ?
Публикувано на: 18 Сеп 2006 17:13
от V35GTR
Second generation — E20 series — 1970

The second-generation KE2# / TE2# model, launched 1970, had "coke-bottle" styling. It had a longer 91.9 in (2334 mm) wheelbase. The front suspension design was improved greatly, using a swaybar, however the rear remained relatively the same. The Corolla became the second-best selling car in the world that year. Grades for sedan were Standard, Deluxe, and Hi-Deluxe. The coupe was offered in Deluxe, SL, SR, and Levin GT.
The TE-27 Levin GT is featured in Auto Modellista, a racing video game by Capcom.
Minor change was given for 1973 model year with new grille, turn signal lights, and tail lights.
[edit]
Japan (1970–1978)
The KE26 wagon and van were still marketed in Japan after the 30-series was introduced.
Japanese engines:
2T-C — 1.6 L (1588 cc) I4, 2-valve OHV, carb, 75 hp (56 kW)
3K-C — 1.2 L (1166 cc) I4, 2-valve OHV, carb, 55 hp (41 kW)
JPN-market chassis:
E-21 — Sedan, 2-door/4-door (Std, DX, Hi-DX)
E-25 — Hardtop coupe (DX, SL, SR)
E-26 — Wagon, 3-door
E-27 — Hardtop coupe (Levin/Trueno
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... leId=94136
Публикувано на: 18 Сеп 2006 22:57
от vaskata_vasilev
rama-KE20099164
DVIGATEL-3K0377442
1200
Публикувано на: 18 Сеп 2006 23:22
от Xeku
Класика! Имаше една такава пред блока ни преди 20-тина години, ужас, още тогава си беше старичка, но се открояваше сред Ладите и Москвичите! biggrin.gif Пусни ни някоя снимка да видим тази находка! Да не я взе от ул. "Бузлуджа", близо до 5-те кюшета в София? Там имаше една такава изоставена, май беше жълта!
Публикувано на: 18 Сеп 2006 23:29
от ugabuga
Публикувано на: 18 Сеп 2006 23:30
от ugabuga
greshka. miaza na Corolla-Tercel ama ne bash:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Tercel
Публикувано на: 19 Сеп 2006 09:19
от jamie
Чудесно Васка, питай. Може доста да ти кажем за този автомобил !
Твоят конкретно е КЕ20 Королка, задно предаване, най-вероятно с 4 степенна кутия (код К40), двигателя вече си го разбрал че е 1200 кубика. Просто питай и ще се постараем с отговорите.
Публикувано на: 19 Сеп 2006 20:31
от El Camino
jamie написа:Чудесно Васка, питай. Може доста да ти кажем за този автомобил !
Твоят конкретно е КЕ20 Королка, задно предаване, най-вероятно с 4 степенна кутия (код К40), двигателя вече си го разбрал че е 1200 кубика. Просто питай и ще се постараем с отговорите.
Вие с Васката да не сте роднина?

Публикувано на: 19 Сеп 2006 21:51
от jamie
Абе направо така го чувствам - мисля че точно над тази КЕ20 се чудех преди няколко месеца и аз

Публикувано на: 21 Сеп 2006 15:34
от vaskata_vasilev
V35GTR написа:Second generation — E20 series — 1970

The second-generation KE2# / TE2# model, launched 1970, had "coke-bottle" styling. It had a longer 91.9 in (2334 mm) wheelbase. The front suspension design was improved greatly, using a swaybar, however the rear remained relatively the same. The Corolla became the second-best selling car in the world that year. Grades for sedan were Standard, Deluxe, and Hi-Deluxe. The coupe was offered in Deluxe, SL, SR, and Levin GT.
The TE-27 Levin GT is featured in Auto Modellista, a racing video game by Capcom.
Minor change was given for 1973 model year with new grille, turn signal lights, and tail lights.
[edit]
Japan (1970–1978)
The KE26 wagon and van were still marketed in Japan after the 30-series was introduced.
Japanese engines:
2T-C — 1.6 L (1588 cc) I4, 2-valve OHV, carb, 75 hp (56 kW)
3K-C — 1.2 L (1166 cc) I4, 2-valve OHV, carb, 55 hp (41 kW)
JPN-market chassis:
E-21 — Sedan, 2-door/4-door (Std, DX, Hi-DX)
E-25 — Hardtop coupe (DX, SL, SR)
E-26 — Wagon, 3-door
E-27 — Hardtop coupe (Levin/Trueno
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... leId=94136
Публикувано на: 21 Сеп 2006 15:36
от jamie
И честити вече нови номера, черните и отиваха повече ама.....
toyota corolla
Публикувано на: 21 Сеп 2006 15:56
от vaskata_vasilev
toyota corolla
toyota corolla
Публикувано на: 21 Сеп 2006 15:57
от vaskata_vasilev
toyota corolla