Страница 1 от 3
проблем при авенсис д2д 2000г
Публикувано на: 01 Ное 2011 18:39
от axl
Бавно палене на авенсис д2д 2000г.
сменихме свещите и пак така

Re: проблем при авенсис д2д 2000г
Публикувано на: 01 Ное 2011 19:23
от LEXUS
axl написа:Бавно палене на авенсис
д2д 
Еми бавно ще е като му липсват 2 цилиндъра biggrin.gif
Re: проблем при авенсис д2д 2000г
Публикувано на: 01 Ное 2011 20:04
от KiLLeR
LEXUS написа:axl написа:Бавно палене на авенсис
д2д 
Еми бавно ще е като му липсват 2 цилиндъра biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif
попринцип D4d пали малко по-бавно от обикновен TD защото трябва да вдигне налягане, нали е модерен комън рейл и пали все едно го риташ laugh.gif
Re: проблем при авенсис д2д 2000г
Публикувано на: 01 Ное 2011 21:20
от zi_zi_top
KiLLeR написа:LEXUS написа:axl написа:Бавно палене на авенсис
д2д 
Еми бавно ще е като му липсват 2 цилиндъра biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif
попринцип D4d пали малко по-бавно от обикновен TD защото трябва да вдигне налягане, нали е модерен комън рейл и пали все едно го риташ laugh.gif
Ти пък?! Пали си от 1/2 оборот, за какво ритане става въпрос?

Публикувано на: 01 Ное 2011 21:28
от KiLLeR
На баща ми Нисана, който е обикновен TDI пали от 1/8 и доста меко, моята от 1/2 и се тресе повечко, но разликата е осезаема

Ако човек е свикнал на едно в първия момент може да се шашне(както аз например) Не знам колегата за колко точно бавно пали...
Публикувано на: 02 Ное 2011 09:38
от axl
Един приятел е има същата,но при него пали по бързо..
Явно ще се наложи да е карам в сервиз на Toyota в Пловдив ..
Колата е перфектна ,но това ме дразни
Ако някои има подобен проблем нека пише ...

Публикувано на: 02 Ное 2011 10:56
от moloko
axl написа:Един приятел е има същата,но при него пали по бързо..
Явно ще се наложи да е карам в сервиз на Toyota в Пловдив ..
Колата е перфектна ,но това ме дразни
Ако някои има подобен проблем нека пише ...

Не се занимаваи с глупости колега. А онези в Тойота ще ти разплачат м....ата с констатации че си си купил най-големия боклук - бъди сигурен. И моята ме дразнеше паленето докато е изпатка стартера нацяло и замина акумулатора. След като купих нов акумулатор и ремонтирах стартера. Ела да видиш как пали. въобще не се тормози. А и все пак ако е внос трябва да посвикне с нашите "чисти" горивни смеси по бензиностанциите и да и "ливнеш" някаква добавчица зя почистване на системата. сигурен съм че и ти ще посвикнеш и колата ще се стабилизира и няма да ти прави впечатление.
Публикувано на: 02 Ное 2011 11:38
от rumenmitev
И мойта пали като завърти 2 до 3 оборота, това проблем ли е ? Иначе върви добре и гори нормално!
Публикувано на: 02 Ное 2011 13:21
от axl
Дано е така Moloko..
Много дразни наистина .
Нов внос е колата .
Купих я преди 4 дена ..
Публикувано на: 02 Ное 2011 15:12
от rumenmitev
Не се дразни тойотите така си палят. Аз смених акумулатора, ремонтирах бендикса, че беше заминал и пак така си пали, не са като VW да пали от раз.
Публикувано на: 02 Ное 2011 16:03
от neznaiko
И моята пали след 2-3 оборота, но пък пали стабилно, дори и след дълъг престой. Така си е откак съм я взел, дори и след ремонта на "бендикса" и смяната на акумулатора.
Изключение бяха едни периоди, когато не палеше, ама това беше заради споменатия "бендикс" и после заради SCV-тата.
Колега, важното е, че пали и след това върви нормално, не се вкарвай в приключения, само ще разбуташ колата.
Щом работи, не пипай

Публикувано на: 02 Ное 2011 18:50
от rumenmitev
Публикувано на: 02 Ное 2011 18:58
от axl
Не знам ама стана филм и то голям.
От три дена колата е в сервиза .
Смениха ролки ремъци ,масло ,филтри.
Викат ме да си я взема .
Тръгвам и на 100 метра избива нещо
Проверихме свещите само едната работи другите лом.
Сменихме ги .
Колата пак пали по същия начин.
Ебаси и късмета.
5 дена е карах преди сервиза и нищо и нямаше влезна там и всичко стана лом.Как става това не знам .
Направих голяма софра почерпих както си му е реда .

филтара засмука някакви боклуци .после нов пак сондата не са сетили да изчистят .. стана филм на ужасите

Публикувано на: 02 Ное 2011 19:31
от KiLLeR
Аве разкарай ги тея самозвани разбирачи! И аз да се е*а в главата я закарах на един квартален да смени МАСЛО и филтри тоя колко е насвяткал показва два пръста над МАКСИМУМА. Или не е източил старото както трябва или не знам...нямам думи просто!
Публикувано на: 02 Ное 2011 20:27
от dimpex_01
Колега един глас и от мен. Не се вкарвай във филм, те така си палят и само на читави майстори дето са се занимавали с тойота, че иначе лошо. А най-лошото е че всички който го казваме туй за майсторите сме се парили и от опит.