Страница 1 от 1

добър двигател ли е 1.4 D4D

Публикувано на: 25 Окт 2011 15:58
от tonitem
Привет! Задавам въпроса, защото съм много отчаян. За втори път в разстояние на 4 месеца ми духна гарнитурата на главата. Става въпрос за прословутия ярис, който няма парно от както съм го купил. Правиха, струваха майсторите и накрая казаха- "Вземи я разкарай тази кола, и да я направиш гарнитурата пак ще духне. Двигателя е проблемен" И така, не ми се разделя с тойотката, ама не знам какво да правя. Ремонтирането на главата и гарнитурата е около 1000 лв. - отново. Дайте ми акъл, плийз!!!!

Публикувано на: 25 Окт 2011 16:37
от Владислав
Колега този мотор (май беше 1ND) е печелил годишната награда за най-добър мотор в класа си.Помисли дали е добър.Много приятен за каране-независимо дали е на Corolla, или Yaris.Тих, икономичен, с достатъчно въртящ момент и мощност.Почти безпроблемен.И то проблемите произтичат от неправилна експлоатация/поддръжка и родната ни нафта.По отношение на ремонта-или не е диагностициран проблема докрай, или толкова са кадърни майсторите ти.Не може да съществува такъв вариант:Не мога да го поправя-значи е за изхвърляне....Провери ли в ТМ?Дори и по-скъпо да е поне ще имаш гаранция на ремонта.

Публикувано на: 25 Окт 2011 17:00
от Scott
Владислав написа:Колега този мотор (май беше 1ND) е печелил годишната награда за най-добър мотор в класа си.Помисли дали е добър...
Можеш ли да придружиш това си твърдение с нещо по-конкретно като уеблинк напр.?
P.S. Каква гаранция дава една годишна награда за безпроблемността на някой двигател? BMW 3.0l twin turbo като печелят всяка година знаеш ли колко хора пищят от тях в Щатите

Публикувано на: 25 Окт 2011 17:31
от Владислав
Сам знаеш, че "здравината" на един мотор се обуславя до голяма степен от експлоатацията му.Нормално е спортното каране на това BMW да съкрашава живота му.Иначе за мен BMW и Honda са най-добрите двигателостроители.Ама в обратен ред.А иначе явно съм сгрешил.Не намерих резултат за годишна награда за този мотор.Явно е награден с не толкова престижна.

Re: добър двигател ли е 1.4 D4D

Публикувано на: 25 Окт 2011 20:53
от nowyaris
tonitem написа:Привет! Задавам въпроса, защото съм много отчаян. За втори път в разстояние на 4 месеца ми духна гарнитурата на главата. Става въпрос за прословутия ярис, който няма парно от както съм го купил. Правиха, струваха майсторите и накрая казаха- "Вземи я разкарай тази кола, и да я направиш гарнитурата пак ще духне. Двигателя е проблемен" И така, не ми се разделя с тойотката, ама не знам какво да правя. Ремонтирането на главата и гарнитурата е около 1000 лв. - отново. Дайте ми акъл, плийз!!!!
Послушай ме-не разкарвай Ярето,разкарай майсторите.Никога не е от колата-от майсторите е.Потърси други,по възможност извън дилърската мрежа.Мотора си е най-обикновен дизел(въпреки електрониката).Не може да бъде никой да не може да я оправи.

Публикувано на: 25 Окт 2011 22:05
от Me4oKyX
Тони - първо си смени майсторите..... нещо май не е читава там работата.... А иначе, двигателя е МНОГО здрав, от ОПИТ го казвам, защото вече 5 години ползвам корола с такъв мотор и то доста над заводската мощност се ползва постоянно.... С правилно експлоатиране и поддръжка, не би трябвало да имаш грижи до поне 200 000км, освен съединител може би, зависи от град и стил на каране.... Читав майстор, може да ти го сглоби и да си го караш безгрижно, но тия цени, които си писал, звучат като от Тойота сервиз.....А там са пълна трагедия "майсторите" ....

ОФФ - Скоте, скоте, обесни ни сега, колко сме невежи пак и колко смешен е двигателя, но да не забравиш някоя грешка да откриеш, за да можеш да се изявиш laugh.gif :thumbsup:

Публикувано на: 25 Окт 2011 22:22
от tonitem
Ох, благодаря Ви за добрите думи. Чисто се бях отчаял, но сега започвам с пълна сила да поправя колицата. Ще пиша как вървят нещата.

Публикувано на: 26 Окт 2011 01:12
от LEXUS
Ти ако продължиш да ходиш по такива гаражни сервизи, не чакай по-добра диагностика и ремонт.

Публикувано на: 28 Окт 2011 00:31
от stivi
Според думите на няколко човека работещи в представителство на Тойота това бил най-безпроблемния дизелов двигател на марката /от по съвременните разбира се/ ! Досега за почти 90 000км съм напълно съгласен с тях...дано и занапред да е така :thumbsup:

Публикувано на: 29 Окт 2011 09:06
от nowyaris
tonitem написа:Ох, благодаря Ви за добрите думи. Чисто се бях отчаял, но сега започвам с пълна сила да поправя колицата. Ще пиша как вървят нещата.
С пълна сила и на правилното място.Иначе пак лошо.Тез наште коли не може секи да ги прави.

Публикувано на: 29 Окт 2011 20:51
от nikolov22
добре бре вие затворихте мотора без да разберете причината за проблема
то тей винаги ще се повтаря проблема търсете причината за издухването и парното на 99% съм сигурен че имат общо
п.с смени майсторите с такива които първо търсят причината а после правят ремонта

Публикувано на: 01 Ное 2011 20:08
от ZMeyGorianin
Kолегата от предния пост е прав- за слабото парно причината може да е лошо обезвъздушаване, а от там и въздух в охлаждащата система. Този въздух може да се задържа някъде в главата и да предизвиква локално прегряване и издухване на гарнитурата. Шлайфана ли е главата при смяната /или поне замервана ли е за кривини/?