Страница 1 от 1

Toyota Celica 1,6 Sti '91г. - проблем с хидравлика - рейката

Публикувано на: 23 Окт 2011 15:33
от tatunco
Здравейте момчета,
Преди 1 седмица смених маншоните на рейката - в сервиза при смяната ми казаха, че ми е омаслена рейката. Проверихме хидравличното масло - беше си нормално пълно казанчето. До този момент нямах проблем с нищо. След два дни воланът леко ми се отежни, и то само в крайната точка на завиване в ляво и дясно и не искаше вече да се развива от само себе си към изходно положение, както е нормално при действаща хидравлика на волана. Предиимах една Опел Вектра и на нея й изтече маслото на хидравликата на рейката, та знам какво е, да нямаш грам серво управление - то скърца, то тресе, то си евало майката! Сега с Тойотата не е така. Волана нема скърцане, тресене, затягане, само не иска да се връща на собствен ход в основно положение и има леко затягане при остри завой. Не губя хидравлично масло. Моля помощ! Може ли да е от помпата на хидравликата? Може ли да е запушено нещо по маркучите? Може ли да е нещо от маншоните при смяната? Да е старо маслото? Давайте съвети!!! Да рециклирам рейката - искат ми 200 лв, а то даже не знам дали този проблем е от там?!

Публикувано на: 23 Окт 2011 17:44
от diesel_power
След смяната на маншоните ходи ли да ти регулират предницата ?
Проблема е в сходимоста на предните гуми .

Да, направиха пред мен реглажа!

Публикувано на: 23 Окт 2011 18:58
от tatunco
Стенда е много професионален. Пред мен направиха реглажа, като свалиха колата от подемника. Това отпада :(

Публикувано на: 23 Окт 2011 23:10
от diesel_power
Като ти свършат гумите ще разбереш колко е професионален.

Публикувано на: 24 Окт 2011 19:38
от tatunco
Колата си въри право в пътя, добре е регулирана. Пускам волана държи си пътя. Малко вероятно е да е това ... Както и дае. Ще сменя помпата и маслото и ще видим резултата.

Публикувано на: 25 Окт 2011 10:54
от xtreme
Най-вероятно е помпата. Когато гумите са завити докрай, имаш най-голямо съпротивление в/у помпата, понеже колелата се опитват да се само центрират заради надлъжния наклон - castor. Принципно на място би трябвало да се държи малко по-добре, защото когато не е в движение castora не участва.Всъщност участва, но минимално.

Публикувано на: 28 Окт 2011 20:14
от Vokil
Този проблем се дължи на долното каре на кормилния прът което е към рейката в коша на двигателя :)

Публикувано на: 29 Окт 2011 18:18
от KiLLeR
А провери ли си налягането в гумите wink.gif Направи упражнението със смазване на кормилния прът при волана и долу при педалите. При мен имаше неочаквано голям положителен ефект! :thumbsup:

Евала на колегата, Vokil !!!

Публикувано на: 28 Дек 2011 22:21
от tatunco
Смазах карето - и всичко се оправи ! Направо не поврявах, в какъв филм щях да се вкарам, не е истина! Благодарствено на колегата VOKIL !!!

Публикувано на: 28 Дек 2011 23:54
от Vokil
Радвам се че съм помогнал :)