Страница 1 от 1
диагностика на авенсис - дюзи ПОМОООЩ
Публикувано на: 19 Окт 2011 19:49
от alex65
Здравейте колеги, купих си 5 годишен авенсис преди 30 дни ,леко изпушва като ускоряван на 2 и 3 скорост ,докато днес изпаднах в ужас

закачиха ми автомобила на компютър и много е добре АМА е за смяна на дюзи - една дюза струва 1000лв.
показанията на компа бяха : -2,2 / +1,6 / +2,2 / +0,9
нищо не разбирам от дизел да не говорим за комон рейл система D-4D
някой ако може да рязясни , наистина ли е необходима смяна
това не се ли ремонтира
благодаря
Публикувано на: 19 Окт 2011 19:55
от TATI
Че то няма дизел, който да не изпушва.
Ако колата ти си върви нормално и набира добре, сипи си три тубички ХАДО на един резервоар, издухай го и после пак я закачи да видиш стойностите. Ако са само леко задръстени, има шанс да се отпушат. БТВ на колко км е колата?
Публикувано на: 19 Окт 2011 19:56
от KiLLeR
У нас няма как да се ремонтира...пробвай с някоя добавка на Хадо...иначе филма е пълен

Публикувано на: 19 Окт 2011 20:15
от rumenmitev
Освен, че пуши какви други симптоми има та реши да я караш на диагностика? Примерно как пали и т.н.
Публикувано на: 24 Окт 2011 09:19
от baba_metca
Отностно цената. От представителите на Денсо миналта година ми даваха цена 750лв. С някой посредник, цената да ти скочи към 800лв. Отделно от чужбина намерих за по 250Евро без доставка. Като се има в предвид, че са леки, доставката да ти излезе до 10лв, не повече.
И аз минах по същия филм миналта година, като моите бяха с доста по-лоши параметри. Пробвах с добавки и не веднага, но нещата влязоха в някакви норми. Като това лятото от Тойта ми казваха, че вече дюзите са наред. Същите тези, преди това, казаха че има 2 дюзи за смяна. Иначе от два различни сервиза на Тойота ми казваха, че прага за смяна бил +-3. Като гледам ти имаш 2 дюзи на 2.2, та ако аз бях на твое място, първо бих пробвал с добавки.
Дюзи
Публикувано на: 24 Окт 2011 10:59
от MC
При стойности близки до 3 нещата отиват директно към смяна, добавката не би свършила работа, отделно рискът за двигателя от по-тежки последствия при каране е доста голям, за отлагане на ремонта.
Електронна дюза (common-rail) с влошени високи показатели не може да се оправи с добавки. Основна причина е лошо гориво. По-принцип смяната на дюзите е част от консумативите при натрупани километри, но в БГ се налага доста по-рано, именно заради качествата на горивата.