Страница 1 от 1

НЯМА КОМПРЕСИЯ

Публикувано на: 18 Окт 2011 23:54
от HooLigaN
Здравейте колеги колата е селика 1.6 4афе няма компресия на 2 цилиндара от какво може да е надявам се да е от гарнитура и да се размина доста по евтино преди около 50 хил км сменях гарнитура и се надявам и сега проблема да е от нея.

Публикувано на: 19 Окт 2011 00:22
от Uncle Dido
Гарнитура - едва ли.

Ревизира ли главата, като смени гарнитурата?

Иначе отиваш на сегменти...

Публикувано на: 19 Окт 2011 00:27
от HooLigaN
ами шлайфана е главата когато е сменяна гарнитурта видях няколко теми в които симптомите бяха същите и като одавник за сламка се хващам за тая гарнитура biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 19 Окт 2011 00:37
от HooLigaN
цилиндрите са 1 и2ри или 3ти и 4ти незнам от каде точно се броят гледах снимки на които липсва парченце от гарнитурата и така компресията се местела от единия в другия цилиндър

Публикувано на: 19 Окт 2011 03:39
от Espace&Yaris
Иди да ти я надуят с компресор през отворите за свещите и ще си каже дали прехвърля към съседен цилиндър или са клапани. Ама така изведнъж клапани на два цилиндъра е малко невероятно.

Публикувано на: 19 Окт 2011 08:57
от martod
HooLigaN написа:цилиндрите са 1 и2ри или 3ти и 4ти незнам от каде точно се броят гледах снимки на които липсва парченце от гарнитурата и така компресията се местела от единия в другия цилиндър
Щом са 2 съседни цилиндъра, има голяма вероятност да е гарнитура, но като я отвориш виж и клапаните в какво състояние са, особено ако караш на газ ..

Публикувано на: 19 Окт 2011 11:34
от HooLigaN
колата е карана само на бензин никога не е имала газово преди това си вървеше доста рпилично нито масло ми е горяла всичко си беше както трябва

Публикувано на: 19 Окт 2011 19:43
от ALTEZZA
HooLigaN написа:цилиндрите са 1 и2ри или 3ти и 4ти незнам от каде точно се броят
cilindar #1 e vidangi nai-blizkia do remacite i nai-dalechnia ot transmisiata

Публикувано на: 19 Окт 2011 20:55
от HooLigaN
мерси за информацията значи 1ви и 2ри цилиндър са проблемните

Публикувано на: 19 Окт 2011 22:50
от Vokil
И аз си мисля че е гарнитура има едни каналчета в блока между цилиндрите и мисля че това между първи и втори цилиндър е запушено,гарнитурата се е опекла точно там и се е духнала така става номера на тоя двигател :)