Страница 1 от 5
[Гаранционни ремонти] на нови автомобили Toyota - обща тема.
Публикувано на: 16 Окт 2011 13:02
от zi_zi_top
Предлагам създаването на тази тема, в която собствениците на нови гаранционни автомобили Toyota ще пишат какви гаранционни ремонти са извършени.
Така ще имаме по-синтезирана информация за проблемите на различните модели и генерации.
Мисля, че тази тема ще бъде полезна за всички, които искат да си купят Тойота - нова или втора употреба.
Публикувано на: 17 Окт 2011 08:00
от baba_metca
Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
- Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
- Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
- На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
Публикувано на: 17 Окт 2011 11:33
от Yuli
46000 км до момента и 2 месеца до края на гаранцията:
~1700 км. (2 месеца); Смяна топката на скоростния лост - падна люспа от хромирания детайл.
~1800 км. (седмица по късно); Реглаж на преден мост - волана стоеше накриво когато колата се движеше направо.
~33000 км. (1г и 10м); Смяна на водна помпа - установено намаляване нивото на антифриза при ТО.
Публикувано на: 17 Окт 2011 15:13
от scorpion
27000 km/ 8 месеца до края на 3г гаранция.
На 20К смяна на кормилен прът. Няма резултат. Чукането продължава (на място при по рязко завъртане на волана надясно при маневриране. При загасен двигател с развижване на волана наляво-надясно чукането е осезаемо и според мен има проблем с хидравличната рейка)
На 20К смяна на уплътнителна леща на задно гърне поради вибрация. Оказа се дефект при първоначален монтаж.
Имам някои забележки, като шум от скоростна кутия и тегаво превключване от 1-ва към 2-ра и обратно (коментиран проблем с 6-степенната механична кутия но не и гаранционен проблем според ТМ), спирачния педал има страничен луфт (самия ход на педала и спирането си е ОК), както и някои по-дребни нещица, които смятам да предява отново преди да изтече гаранцията, като ще поискам писмено потвърждение ЗА или ОТХВЪРЛЯНЕ на предявеното.
Публикувано на: 21 Окт 2011 00:12
от jim_beam
рав4 с мотор 2.2 д4д>
-на около 50к гарнитура на главата*поздрави на братския полски народ
-омасляване на капака на ангр.верига-генерален проблем при тоя двигател-за да се уплътни се сваля целия двигател!
-смяна на капака на клапаните поради избило масло-гарнитурата е вградена в капака!
-семерина на раздатъчна кутия поради избило масло
-др. по-незначителни неща

Публикувано на: 21 Окт 2011 00:50
от LEXUS
Що такива проблеми с тия гарнитури?

Публикувано на: 21 Окт 2011 06:30
от nowyaris
Ярис-18500 км.,45 месеца-НИЩО.Само дето един път не щя да се отключи.За десет лева се отключи.90% от километрите са само градско-по 9-10 на ден.
Публикувано на: 21 Окт 2011 10:17
от Gandalf
Корола 2008 1,4 Д-4Д - на около 55к км, 5 дена преди края на гаранцията - смяна на предни и задни накладки заради свиренето и смяна на кормилна колона заради потропването по малки неравности.
Сега след 10к км усещам, че пак почва да трака, но не ми пука.
Интересното беще, че докато сменят кормилната колона, колата вече беше излязла от гаранция и отивам да си взема събота и каката ми вика: Първо минете през касата да платите фактурата. Тя беше около 2000лв.
Кратък разговор с приемчика и "Лек ден" !
Много съм доволен от ТМ Ауто.
Публикувано на: 21 Окт 2011 13:52
от ace
След 1 месец ми изтича гаранцията. 47 хил. км. до този момент. Минах кампанията за педала, смяна на карета на волана и профилактика на задните спирачни апарат заради скърцането.
Нито за секунда не съм съжалявал, че си взех нова тойота. Доволен съм от ТМ ауто. Малко се чудя дали да не си удължа гаранцията с още 2г. Предлагат ми това за 560 лв.
П. С. Забравих и топката на скоростния лост - смениха ми я по тяхно предложение заради олющването.
Публикувано на: 22 Ное 2011 09:23
от baba_metca
baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
- Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
- Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
- На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
Смяна на карета на волана.
Публикувано на: 22 Ное 2011 11:09
от jsp
1.4 D4D Corolla - октомври 2010 година на ~20000 км.
Отстранени проблеми:
1. Замяна на "вакум помпа" заради което изхвърляше маслото за около 2000 км към 2 литра.
Заявени проблеми и все още неотстранени:
1. Потракване от съединител според ТМ Ауто на празен ход. При натискане на педала изчезва.
2. Обелване на кожата на волана.
3. Виене при катерене на наклон ( не от двигателя ! ). Същото при спускане на наклон на по-ниска предавка. Оборотите са под 2700 но се чува неприятно!
4. Направено първо ТО и сложиха масло 5W40. След 7000 км маслото беше под минимума и този път сложиха SAE:5W30 ACEA:C2. Платих им го ( въпреки че не трябваше! ). Ако пак изчезне ....
Непредявени все още към ТМА проблеми:
1. При преминаване много бавно ( на 1ва без газ по неравности ) се чува някакво прескърцване. За момента са гледали че няма някакъв голям видим проблем по окачването.
2. След измиване стават много гадни "вадички" по стъклата като се спускат и вдигат. Третирането на гумените уплътнения с разни химии закупени от ТМА - които да им подобрят състоянието не помага!
3. Спирачките скърцат
4. Потракване при преминаване "много бавно" през неравности. Особенно комбинирано със завиване!
Публикувано на: 22 Ное 2011 20:25
от muf
1 Педала на газта и предни накладки на около 30 000км.
2 На около 40 000км водна помпа. Не беше се отразило на нивото на антифириза, но при смяна на маслото механикът видя че помпата просълзява.
3 На 57000 - задни накладки.
В момента е на 58 000
Чакам за карето на волана и аз. Мисля след зимата да го сменя. Гаранцията е удължена на 5г.
Доволен съм на 100% от сервиза в Търново
Публикувано на: 22 Ное 2011 21:47
от jim_beam
LEXUS написа:Що такива проблеми с тия гарнитури?

защото не е добре дизел да се юрка много,аз исках да изпробвам,докато колата беше в гаранция.чувал съм,че единствените дизели,които издържат на продължителна пълна газ,са тези на мерцедес.за старите атмосферни дизели гарантирано е така,нали карах е-класа 220д,не знам при cdi-тата,надали.ще разбера скоро,понеже един приятел взе ml 320 cdi.
всички останали по-добре кротко!
но и в тойота майстора ми каза,че след определен vin има промяна в гарнитурата,може би е производствена грешка на поляците,коя ли вече подред.

Публикувано на: 22 Ное 2011 22:30
от mafiota
и тея всички проблеми при Тойоти на около 50 ...60 000 км.

, това все турски зглобки ли са?
Публикувано на: 22 Ное 2011 23:30
от zi_zi_top