Страница 1 от 2
Странична предна въздушна възглавница на Корола + покривки
Публикувано на: 13 Сеп 2006 19:51
от hyankov
Отново съм аз, с безкрайните си noob въпроси.
Този път за side airbags. Разбрах че са в предните седалки. Въпроса е, че сложих seat covers (калъфки?) на същите тези предни седалки. Което означава че сега нямам side airbags нали?
Някой знае ли къде точно се намират тези възглавници в седалките? Тези покривки пречат нали? Трябва да търся покривки които 'работят' с airbags?
Публикувано на: 13 Сеп 2006 20:03
от El Camino
На кратко казано - ДА:). Иначе честито за колата!
Принципно... гледай да не и робуваш, а тя на теб. Все пак не караме Голфове

Публикувано на: 13 Сеп 2006 20:05
от hyankov
Супер се докарах значи...
30$ за обличане на седалки и сега трябва да търся други които да стават за airbags laugh.gif
Мерси за честитото. Опитвам се да не й робувам, ама се опитвам да я стегна така че на мен да ми харесва - от към интериор, и да съм спокоен че всичко по двигателя е ок.
Неделя ще я карам на ААА, надявам се да не изскочи нищо съществено

Публикувано на: 13 Сеп 2006 23:03
от ALTEZZA
ti siguren li si che imash side air bags. ne mnogo Corolli imat tazi opcia. ako imash, to znachi triabva naikade na samata sedalka da ima edin etiket na koito da pishe air bag
Публикувано на: 13 Сеп 2006 23:06
от El Camino
Sideairbags не се ли слагат и в тавана? Т.е. като се каже, че са странични не очаквай да са само в седалките.
А тва, че има калъфки... като гледам как пръскат арматурното табло като изскачат или пък разкъсват тавана, не мисля, че калъфка би била проблем за тях.
Публикувано на: 13 Сеп 2006 23:25
от ALTEZZA
ami ima razlichni mesta za side air bags(niakoi oshte narecheni curtain air bags, tova sa obiknoveno tez det sa v tavana). Corollata specialno ima samo opcia za tez det sa v sedalkata, no mnogo malko Corolli go imat tova, pone za tazi generacia.
Публикувано на: 14 Сеп 2006 00:03
от hyankov
В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...
Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка

Публикувано на: 14 Сеп 2006 00:15
от El Camino
hyankov написа:В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...
Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка

Алтезов е твоя човек в тоя форум май biggrin.gif . Бтв. писал си върт. момент 125. А на бас, че не е 125:Р.
П.П. Опитай да го драснеш в НМ

Публикувано на: 14 Сеп 2006 08:46
от ALTEZZA
El Camino написа:Бтв. писал си върт. момент 125. А на бас, че не е 125:Р.
tochno tolkoz si mu e torque-a, 125ft-lb. che koi izpolzva Nm v USA

Публикувано на: 14 Сеп 2006 08:53
от ALTEZZA
hyankov написа:Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят.
ako vidish kak se otvaria vazdushna vazglavnica, sigurno shte iskash da si gi mahnesh. ako vse oshte se chudish dali imat sila, vijdal sam s ochite si otvariaki se vazdushna vazglavnica da izhvarli blok na dvigatel na okolo 1.5m vav vazduha, a tova baia teji. sashto sam vijdal i chovek det beshe bez kolan pri otvarianeto na vazdushnata vazglavnica. triabvashe da go zakarat v bolnica, ne znaeshe kade se namira.
tova dali kalafkite prechat na vazdushnite vazglavnici, ne moga da otgovoria, no az lichno edva li bih gi darjal tam. az edva li bih si slojil kalafki na sedalkite taka ili inache, no tova e drug vapros.
Публикувано на: 14 Сеп 2006 17:33
от slowtraveler
Ако наистина имаш странични airbags на всяка цена си махни калъфките.
ALTEZZA е прав за силата на еръбега, но забравя едно нещо - когато еърбега и свит (още не разгънат) силата му е много по-малка(от физиката - силата е равна на площта по налягането, а когато е 'палатката' е свита площта е много по-малка).
Вярно е, че еърбега къса табло и волан, но те са направени да се късат или откачат на точно определени места.
А когато сложиш калъфка, еърбега ще трябва да къса освен стандартната си опаковка и стандартната калъфка, но и допълнителната....
Т.Е. дори и да успее да я скъса, не се знае в кое място ще я скъса и дали няма да се напълни когато вече няма смисъл...
П.С. вчера бях в едно такси - Шкода Октавия. Таблото и волана бяха построшени и временно залепени с тиксо, но без никакви други последствия по купето.
Оказва се, че преди 2-3 дена както си бил спрял бакшиша на ъгъла на една пресечка да чака клиент, един друг юнак излязъл от ляво и му отнесъл предната броня.
Не фронтален удар, а плъзгащ по бронята, но тя се счупила и airbags гръмнали..... Голям зор бил с изчистването на колата от талка (праха който е в airbag)....
Публикувано на: 15 Сеп 2006 08:44
от Xeku
Имаше едно клипче из нет-а, ама не мога да го открия сега, как една баба удря с торбата си бронята на един Мерцедес Кабрио, еър бег-а се отвори в лицето на шофьора и доста го позамая

Публикувано на: 15 Сеп 2006 08:51
от ALTEZZA
tova klipche sam go gledal, no se si mislia che beshe neshto naglaseno, no znam li

Публикувано на: 15 Сеп 2006 09:10
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:tova klipche sam go gledal, no se si mislia che beshe neshto naglaseno, no znam li

Kude e skladiran(ako moga taka da kaja) vuzduha deto naduva vuzglavnicata nqkakva btilka sus sgusten vuzduh li?
I kude sa senzorite deto q aktivirat. Samo v prednata broqna ili nqkude zad bronqta? Az edin put ne mojah da spa i dokodnah end akola pred men. Aiebeg-a mi ne se otvori, sega vijdam, 4e sum bil 6tastlivec.

Публикувано на: 15 Сеп 2006 09:34
от ALTEZZA

sensorite ne sam siguren tochno kade sa. principno mislia che sa niakolko, pone na po novite koli. ne sam se interesuval ot materiata, no opredeleno ne mislia che ima sensori det reagirat na udar, t.e. ako gi smajesh i prevklichvat. sensorite mislia che sa prosto napraveni da reagirat ot inerciata, t.e. pri mnogo riasko spirane, kakto deistvat G-sensorite. tova da udarish broniata niama da vkluchi vazdushnite vazglavnici.
btw, tova che se kazva vazdushna vazglavnica mai e dosta losho ime. nito se palni s vazduh, nito efekta e kat vazglavnica.
# The sensor is the device that tells the bag to inflate. Inflation happens when there is a collision force equal to running into a brick wall at 10 to 15 miles per hour (16 to 24 km per hour). A mechanical switch is flipped when there is a mass shift that closes an electrical contact, telling the sensors that a crash has occurred. The sensors receive information from an accelerometer built into a microchip.