TOYAGA - мошеници или просто - некоректни търговци
Публикувано на: 12 Окт 2011 18:20
Здравейте колеги,
Пускам тази тема за да споделя опита си с тези т.н. търговци.
Историята е следната - преди около година и половина отидох в представителството на TOYAGA в г.Варна.
След разговор с продавача/монтажника реших да взема по-скъп парктроник и закупих от тях парктроник EPS(микровълнов).
Гаранция - 2г.
Гаранционната карта подпечатана от Максимо 2000 - Пловдив, и от ф-ма АХИЛ ЕООД - Варна (явно това е представителя на Toyaga ).
Монтажа не мина съвсем гладко - сваляне на задна броня, почистване, монтаж обратно (с стопове, пластмаси и т.н.), колкото да се види, че парктроника работи от дистанция под 20см, а последния сигнал го пищи след контакт с обекта laugh.gif
Прочетох инструкцията, която се мотаеше около монтажниците, и им показах абзаца, където пише, че антената трябва да се монтира доста по-високо в бронята, защото практически диапазонае разстоянието между земята и антената. Следва демонтаж на стопове, броня, пластмаси в багажника и т.н.... Монтаж на чисто нова самозалепяща се антена. Питах момчетата - сигурно ли е това залепяне - НЯМАЛО ПРОБЛЕМИ ДОСЕГА.
След около 6ч след започване на операцията - всичко е ОК и парктроника работи успешно...
Измина лятото и започна да ми прави впечатление грешното сработване на парктроника - започна да пищи практически постоянно...
Отивам отново в TOYAGA февруари т.г..
Преположиха, че е управляващия блок. Чаках една седмица доставка. С новия блок - същия ефект. Смъкнаха бронята. Оказа се, че антената се е разлепила и виси свободно, като при всяко потрепване от вятър или вибрация пищи на умряло.
Започна чесане на главите. Предложих им да ми сложат обикновен парктроник (който е по-евтин) за тяхна сметка - явно това решение не е ОК. Не можело, защото щели да се опитат да решат проблема.
Залепиха нова антена, като я укрепиха със самовулканизираща лента на няколко места. Отне около 4ч.
До средата на лятото - всичко ОК. Преди месец ми направи впечатление същия ефект - започна да сработва от всичко. Направих една две снимки с GSM наврян на лелината си под бронята - гледам антената отново разлепена в местата, където не е хваната със самовулканизиращата се лента. Явно черния цвят нагрява сериозно колата и антената се отлепя.
До тук добре - случва се...
И напълно ми е ясно, че безгрешни хора няма, но коректността се изявява основно в това как реагираш на рекламации...
Та отивам преди около месец в TOYAGA и им казвам, че имам същия проблем. Следва чесане на глави и т.н. И обещание да ми се обадят като намерят решение. Един месец - тишина. Преди седмица повтарям ходенето на място, където ме поглеждат учудено - 'ама не се ли обадихме?!'. Ще проверим какво става. Тази седмица потретвам посещението колкото да разбера, че техния доставчик някъде се е покрил, и поради това не могат да ми уважат гаранцията....
И започнаха едни усуквания - 'ама те още на времето не знаели дали е успешен парктроника, защото аз съм бил първия купил го'...
Обясних на момчето, че нямам никаква работа с техния доставчик, защото съм платил на тях, а не на доставчика им.
На което получих що годе смислен отговор - ами ще говорим с шефа какво може да се направи. Говориха....
Предложението - да ДОПЛАТЯ 90ЛВ (ама само цена като за мен) и ще ми монтират обикновен ултразвуков парктроник?!?!?!
Постарах се да бъда достатъчно учтив в отказа си.
На въпроса ми, а как важи гаранцията за новия парктроник ми отговориха - 'ееее, ама този доставчик е сериозен' (явно китайците са най-сериозните хора на света)
За мое съжаление съм загубил някъде касовото бонче (или по-точно намерих едно, което е напълно избеляло и не съм сигурен то ли е).
На моето предложение да говоря директно с шефа им ми отговориха - няма проблем. Изчакай едни 2 часа и той ще дойде?!?!
Е не го чаках - загубеното ми време струва повече от разговори с някакви шефчета, които се опитват да правят бизнес със селски номера.
Много по-евтино ще ми излезе да си докарам един парктроник (същия като оферирания) без гаранция и да си го монтирам сам, щом така и така за тея търгашчета гаранцията е относително понятие.
Като си помисля, че смятах да ги карам да ми сложат една DVD с GPS (aftermarket система, точно копие на оригиналната - имаха я в наличност), се радвам, че не им дадох едни 1000лв отгоре, защото току-виж се оказало, че и китайците фалирали и никой няма да носи гаранция laugh.gif
Та така колеги....
НИКОГА ПОВЕЧЕ TOYAGA....
Пускам тази тема за да споделя опита си с тези т.н. търговци.
Историята е следната - преди около година и половина отидох в представителството на TOYAGA в г.Варна.
След разговор с продавача/монтажника реших да взема по-скъп парктроник и закупих от тях парктроник EPS(микровълнов).
Гаранция - 2г.
Гаранционната карта подпечатана от Максимо 2000 - Пловдив, и от ф-ма АХИЛ ЕООД - Варна (явно това е представителя на Toyaga ).
Монтажа не мина съвсем гладко - сваляне на задна броня, почистване, монтаж обратно (с стопове, пластмаси и т.н.), колкото да се види, че парктроника работи от дистанция под 20см, а последния сигнал го пищи след контакт с обекта laugh.gif
Прочетох инструкцията, която се мотаеше около монтажниците, и им показах абзаца, където пише, че антената трябва да се монтира доста по-високо в бронята, защото практически диапазонае разстоянието между земята и антената. Следва демонтаж на стопове, броня, пластмаси в багажника и т.н.... Монтаж на чисто нова самозалепяща се антена. Питах момчетата - сигурно ли е това залепяне - НЯМАЛО ПРОБЛЕМИ ДОСЕГА.
След около 6ч след започване на операцията - всичко е ОК и парктроника работи успешно...
Измина лятото и започна да ми прави впечатление грешното сработване на парктроника - започна да пищи практически постоянно...
Отивам отново в TOYAGA февруари т.г..
Преположиха, че е управляващия блок. Чаках една седмица доставка. С новия блок - същия ефект. Смъкнаха бронята. Оказа се, че антената се е разлепила и виси свободно, като при всяко потрепване от вятър или вибрация пищи на умряло.
Започна чесане на главите. Предложих им да ми сложат обикновен парктроник (който е по-евтин) за тяхна сметка - явно това решение не е ОК. Не можело, защото щели да се опитат да решат проблема.
Залепиха нова антена, като я укрепиха със самовулканизираща лента на няколко места. Отне около 4ч.
До средата на лятото - всичко ОК. Преди месец ми направи впечатление същия ефект - започна да сработва от всичко. Направих една две снимки с GSM наврян на лелината си под бронята - гледам антената отново разлепена в местата, където не е хваната със самовулканизиращата се лента. Явно черния цвят нагрява сериозно колата и антената се отлепя.
До тук добре - случва се...
И напълно ми е ясно, че безгрешни хора няма, но коректността се изявява основно в това как реагираш на рекламации...
Та отивам преди около месец в TOYAGA и им казвам, че имам същия проблем. Следва чесане на глави и т.н. И обещание да ми се обадят като намерят решение. Един месец - тишина. Преди седмица повтарям ходенето на място, където ме поглеждат учудено - 'ама не се ли обадихме?!'. Ще проверим какво става. Тази седмица потретвам посещението колкото да разбера, че техния доставчик някъде се е покрил, и поради това не могат да ми уважат гаранцията....
И започнаха едни усуквания - 'ама те още на времето не знаели дали е успешен парктроника, защото аз съм бил първия купил го'...
Обясних на момчето, че нямам никаква работа с техния доставчик, защото съм платил на тях, а не на доставчика им.
На което получих що годе смислен отговор - ами ще говорим с шефа какво може да се направи. Говориха....
Предложението - да ДОПЛАТЯ 90ЛВ (ама само цена като за мен) и ще ми монтират обикновен ултразвуков парктроник?!?!?!
Постарах се да бъда достатъчно учтив в отказа си.
На въпроса ми, а как важи гаранцията за новия парктроник ми отговориха - 'ееее, ама този доставчик е сериозен' (явно китайците са най-сериозните хора на света)

За мое съжаление съм загубил някъде касовото бонче (или по-точно намерих едно, което е напълно избеляло и не съм сигурен то ли е).
На моето предложение да говоря директно с шефа им ми отговориха - няма проблем. Изчакай едни 2 часа и той ще дойде?!?!
Е не го чаках - загубеното ми време струва повече от разговори с някакви шефчета, които се опитват да правят бизнес със селски номера.
Много по-евтино ще ми излезе да си докарам един парктроник (същия като оферирания) без гаранция и да си го монтирам сам, щом така и така за тея търгашчета гаранцията е относително понятие.
Като си помисля, че смятах да ги карам да ми сложат една DVD с GPS (aftermarket система, точно копие на оригиналната - имаха я в наличност), се радвам, че не им дадох едни 1000лв отгоре, защото току-виж се оказало, че и китайците фалирали и никой няма да носи гаранция laugh.gif
Та така колеги....
НИКОГА ПОВЕЧЕ TOYAGA....