Страница 1 от 1
Мнения за Toyota Carina E turbo-d
Публикувано на: 02 Окт 2011 22:07
от dedko
Здравейте! Днес ми предложиха една Карина за 2 000. Колата има забележки (чукната в задния десен ъгъл, но не е фатално, ожулена е отстрани, пукната е бронята (една линия) отпред и един лагер е за смяна), но не са фрапиращи. Лошото е, че няма и регистрация. Въобще още 500 лева не и мърдат. Продавача ми каза, че била 1999, но при търсенето ми в нета няма такава Карина която да е 1999. Знам, че японските дизели са със сдрави двигатели, което е доста голям плюс. Може ли да ми кажете "ахилесовата пета" на Карините и какво по-специално да погледна следващия път като отида? Моля помагайте

едно шише ракия отива при този с най-добрия отговор biggrin.gif
Публикувано на: 03 Окт 2011 08:24
от tarikat89
продавача те лъже щом ти казва че е 99год.. последно производство е 97-8год.
а иначе като за "ахилесова пета" единствено може да се каже като биалетките. И двигател и ходова част на тази кола са железни..
Публикувано на: 03 Окт 2011 09:24
от Petar
Да последните Карини са до 98 год.
Публикувано на: 04 Окт 2011 00:26
от dedko
Мерси за отговорите! Според вас заслужава ли си да я взема?
Публикувано на: 04 Окт 2011 08:40
от tarikat89
това никои не може да ти каже,дали си заслужава..
като кола си заслужава,но конкретната в случая която искаш да купиш не може да знаем заслужава ли си
Публикувано на: 04 Окт 2011 08:41
от slowtraveler
Колега, предполагам никой във форума няма да ти каже 'дали си заслужава да я вземеш'....
Навярно и ти сам не би могъл да посъветваш някой друг дали си струва някоя покупка само по снимка, пък камо-ли по описание.
Избираш 13г автомобил.
Практиката ми със стар дизелов автомобил (купих го на 13г ) показа, че имаше доста допълнителни ремонти, парични разход и мръзнене зимата :подгревни свещи, разпръсквачи, основен ремонт (бутала/сегменти) заради общо износване на двигателя, и разни други дреболии докато дойде в някаква кондиция.
Особено покупка на дизел лятото - едва ли бих се навил отново на такъв цирк - проблемите изскачат при първия студ.
Но това е лично убеждение и поглед от разстояние.
Ако хванеш някой наистина разбиращ приятел да я огледа - тогава ще трябва да сложиш всичко на кантар...
Публикувано на: 04 Окт 2011 18:30
от miLen4o
Ето малко инфо...
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... f198edc3ad
Миленски, преди линк слагай шпация, че не се отваря!
Чичо ти.
Публикувано на: 05 Окт 2011 18:56
от dedko
slowtraveler започвам да се отказвам от Карината... като те слушам не ми вдъхва доверие.
Миленчо мерси за линка

Публикувано на: 05 Окт 2011 19:11
от tarikat89
dedko написа:slowtraveler започвам да се отказвам от Карината... като те слушам не ми вдъхва доверие.
Миленчо мерси за линка

че то за всяка стара кола важи написаното.. а Карина е кола за разлика от Немските каручки в тази година на производство..малко по скъпа за поддръжка но пък 3пъти по здрава..и в крайна сметка идва даже по евтина за поддръжка като се има впредвид че почти не се разваля..това е мое мнение..
Публикувано на: 05 Окт 2011 20:39
от KiLLeR
tarikat89 написа: а Карина е кола за разлика от Немските каручки в тази година на производство..малко по скъпа за поддръжка но пък 3пъти по здрава..и в крайна сметка идва даже по евтина за поддръжка като се има впредвид че почти не се разваля..това е мое мнение..
Съвсем вярно!
Тук във форума има една, виж и състоянието, и цената и сравни с тази която ти предлагат на теб. Тогава ще добиеш някаква бегла представа дали си заслужава, но кола по снимки и описание никой никъде няма как да ти каже струва ли си

Публикувано на: 05 Окт 2011 20:52
от slowtraveler
dedko написа:slowtraveler започвам да се отказвам от Карината... като те слушам не ми вдъхва доверие.
Миленчо мерси за линка

Колега, идеята съвсем не е да те откажа от Карината - доказано здрав автомобил.
Но според мен толкова стар дизел от която и да е марка, ще ти създава проблеми и е рискова инвестиция ...
Re: Мнения за Toyota Carina E turbo-d
Публикувано на: 05 Окт 2011 23:02
от desotodorov
dedko написа:Здравейте! Днес ми предложиха една Карина за 2 000. Колата има забележки (чукната в задния десен ъгъл, но не е фатално, ожулена е отстрани, пукната е бронята (една линия) отпред и един лагер е за смяна), но не са фрапиращи. Лошото е, че няма и регистрация. Въобще още 500 лева не и мърдат. Продавача ми каза, че била 1999, но при търсенето ми в нета няма такава Карина която да е 1999. Знам, че японските дизели са със сдрави двигатели, което е доста голям плюс. Може ли да ми кажете "ахилесовата пета" на Карините и какво по-специално да погледна следващия път като отида? Моля помагайте

едно шише ракия отива при този с най-добрия отговор biggrin.gif
Дедко, не са 500 а са минимум 1500...това важи за каквато и да било кола. И за какво ти е дизел, виж какво става с цената му - аз го предвиждам - до 2 години - 3лв, че и отгоре, ако не държиш на климатик, тук във форума има една Карина 1.6 бензин, има няколко неща за оправяне по думите на собственика и а той почти я подарява -1300 лв и иска. Имаше и една като моята 2.0 ако не се лъжа, за 2100 лв мисля беше. Поддръжката на брнзинките е елементарна, и благодарени на хора като колегата ToyotaForever, дори "оригиналните" части идват на съвсем прилични цени. Ако не държиш на оригинални става още по-евтино.
Един малък приемр - Старо Пежо 405 1.9 ТД - ремък Dayco+ролки SKF струват прибл. 200лв.
На моята карина ремък Dayco+ролки NSK+водна помпа GMB (японска) струват някъде към 160лв.
Не че е лош дизела на колата, която си избрал - даже напротив - някой съфорумци го наричат "вечен"
Иначе окачване и всичко останало е желязо, аз направих вече 60к на метан и не е мръднала - нито ДВГ, а от окачването - биалетки...ама всичко си е до конкретен екземпляр.
Това е моето мнение - бензинка + алтернативно гориво = по-евтина поддръжка + по-ниски транспортни разходи...не виждам смисъл в дизела.
Публикувано на: 05 Окт 2011 23:41
от tarikat89
смисала на дизела е прост..караш безпроблемно..запали ли значи ще стигнеш до където си тръгнал..а алтернативните горива са вечно с проблеми къде не иска да държи обороти къде гасне по пътя,постоянно по газаджий,та кабели та свещи та дистрибутори,та датчици та бензинови помпи и като сметнеш и разхода на бензин докато ти превключи на газ в студените дни и разлика от 300лв годишно се не си струва..това е мое лично мнение..
иначе карина е като мерцедес 124 ..вечната тойота

Публикувано на: 06 Окт 2011 13:41
от desotodorov
Ако се замислиш - и стария дизел има доста слабости - примерно: подгревни свещи, дюзи, турбина и помпа недай боже, ...предполагам си запознат с цените на тези неща...ха сравни ги сега с цените на искрови свещи, палец, дистрибуторна капачка, кабели, бензинова помпа и някой датчици. Освен това 300-те лева, които споменаваш се мултиплицират доста ако караш примерно 30-35к годишно...а специално за метанЕЦ ако говорим, просто забравяш за това колко ще ти струва дадено пътуване...за сега, но и за поне 5 години напред ще е ок.
Карах дизел преди това - 6 години...префектно беше да - само нафтата да не беше станала толкова скъпа...освен това проблема с това - ще запали ли или не си е доста сериозен - т.е. - на 3г, поне по 200лв за нов акумулатор. Доста посмятах преди да взема карината и да я метанизирам...засега сметката е вярна, пък занапред ще си покаже.
Но - всеки си има вкус и предпочитания.
Във всеки случай за мен покупката на Карина е добър избор - независимо дизел или бензин - това са здрави и надеждни коли, изградени от качествени материали, и доста смислено конструирани.
Публикувано на: 06 Окт 2011 20:09
от nowyaris
dedko написа:Мерси за отговорите! Според вас заслужава ли си да я взема?
Заслужава си.Давай шишето. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif