Страница 1 от 4

Странен проблем, според мен БЕНЗИНА(ама май не е)

Публикувано на: 11 Сеп 2006 10:33
от starlet
привет на всички .

онзи ден сипах Н98 от новата бензиностанция на
ЛИТЕКС на Пдуене !!!!

и кво колата след 5 километра започна да се държи като ненормална
спира тръгва гръм трясък пак тръгва спира, тръгва ????...
Принципно сипвам само на Лукойл и ОМВ.

КАКЪВ ЛИ Е ПРОБЛЕМА

Публикувано на: 11 Сеп 2006 14:38
от mitiracing
НЕЗНАМ АМА ПРИ МЕН Е СЛЕДНИЯАТ ПРОБЛЕМ:СИПВАМ 95 НА ШЕЛА. И УСЕ6ТАМ КАТО СЕ ЗАСЛУШАМ В МОТОРА ЧЕ МИ ЧУКА АВАНСА А КАТО СЛОЖА 98 НА ПЕТРОЛ И ВСИЧКО Е ОК!
И ИМАМ СЛЕДНОТО ПИТАНЕ:ПО АМЕРИКАНСКИЯТ СТАНДАРТ И ДАВАТ МИН.90 RON БЕНЗИН (
НА КАКЪВ БЕНЗИН ОТГОВАРЯ ТОВА ПО ЕВРОПЕЙСКИЯТ СТАНДАРТ

Публикувано на: 11 Сеп 2006 14:48
от ugabuga
standartite sa razlichni

93 tuka e okolo 96 v evropa, neshto ot toia sort.

Публикувано на: 11 Сеп 2006 14:55
от starlet
a аз искам да питам това от вода в бензина ли се получава това прекъсване и гърмене

Публикувано на: 11 Сеп 2006 18:54
от Japanese_fever
mitiracing написа:НЕЗНАМ АМА ПРИ МЕН Е СЛЕДНИЯАТ ПРОБЛЕМ:СИПВАМ 95 НА ШЕЛА. И УСЕ6ТАМ КАТО СЕ ЗАСЛУШАМ В МОТОРА ЧЕ МИ ЧУКА АВАНСА А КАТО СЛОЖА 98 НА ПЕТРОЛ И ВСИЧКО Е ОК!
И ИМАМ СЛЕДНОТО ПИТАНЕ:ПО АМЕРИКАНСКИЯТ СТАНДАРТ И ДАВАТ МИН.90 RON БЕНЗИН (
НА КАКЪВ БЕНЗИН ОТГОВАРЯ ТОВА ПО ЕВРОПЕЙСКИЯТ СТАНДАРТ
Predpolagam, 4e v BG 95 otgovarq na 87-USA.
I az sum zabelqzal, 4e mi 4uka avansa s 87, no ne i s 89 i 93.

Izvoda spored men e nalivai po-gorniq octan ot 95!
Ima li octan po-nisuk ot 95 v BG?

Публикувано на: 11 Сеп 2006 19:17
от slowtraveler
RON (Research Octane Number) се използва в Европа,
Има и друг метод за определяне октаново число:
MON (Motor octane number)
Обикновенно MON е по-нисък от RON с около 8-9 октана

в US се използва (RON + MON)/2 - т.е. разликата в октановото чиско на един и същ бензин в октана между US и България ще е 3-5 октана, като в България ще се продава като по-висок октан.

Тука масовия е 95, но има 92, 98, 100 (поне така са обявени...)
Но по принцип това, което се е случило на колегата е изключение - отдавна не бях чувал някой да се оплаква от качеството на бензина....

Публикувано на: 12 Сеп 2006 16:04
от mitiracing
Zna4i mislja 4e sam pisal predi po toja vapros no s dve dumi:Kogato mi pristigna kolata ot Canada be6e sas poluvin rezervoar benzin i edna tuba ot 10 litra v bagajnika(s dve dumi dvigatela marka6e i rabote6e na normalnite si oboroti za avtomatik)sled kato privar6i oba4e parvoto mi zarejdane be6e na Lukoil sas 95 kato zapalix i tragnax da se pribiram vsi4ko be6e OK slu6am motora v oborot OK ,no kato ja pribiram v garaja i ja ostavjam na parking osezaemo se use6ta6e 4e oborotite na kolata padnaxa s okolo 200-300 oborota i ostanax mnogo u4uden,v parvijat momen si pomislix 4e njakoi vakum se e otka4il no sled 6tatelna proverka se okaza 4e vsi4ko idva ot smotanijat ni benzin.Taka 4e mislete nkade zarejdate,po princip navsjakade e smotan benzina dali na lukoil dali na OMW ili Shell vse edno e vapros na mnenie

Публикувано на: 12 Сеп 2006 16:42
от LordDigital
Да не е от октаново число ,а от качество на гориво. Вътре във бенза требе да има скъпи добавки да подържане на инжекторите ,които ... хмм по Българския стандарт липсват.

Аз във България последните години като си карах Шкодата сипвах само и единствено ОМВ 100.

Публикувано на: 12 Сеп 2006 16:53
от starlet
оххх вече съвсем се побърка !!!!!
постоянно гасне и глъхне сложих спирт към 250 гр сложих и добавка сонакс за горивната система , и долях 15 литра 95 и пак не ще да се подобри състоянието на работата на двигатела , скъса ми нервите не може да се кара така колата вече , с какво да започна да разбера от къде е проблема

Публикувано на: 12 Сеп 2006 17:29
от slowtraveler
Най-лесния вариант е да източиш всичкия бензин, и да налееш чист....
Поне ще знаеш дали е от бензина (след като колата изхвърли от горивната система 'стария' бензин).
Тук, в България последния карбураторен двигател който карах беше Опел Астра F, и беше по-капризен към горивото (1996-8г). То тогава и горивата много ги кръщаваха, но тъй-като центровката му беше за Н95 не искаше да върви с 98.
Но от тогава всичките инжекторни автомобили които съм карал, не са имали никакъв проблем с горивото, но зареждам само в Лукойл, ОМВ, Шел...

Публикувано на: 13 Сеп 2006 09:30
от starlet
ми явно проблема е от някъде !!!! давайте съвети къде да рова , дали е безнинова помпа дали нещо по карборатора или ?? какво би било

Публикувано на: 13 Сеп 2006 10:41
от ALTEZZA
mitiracing написа: И ИМАМ СЛЕДНОТО ПИТАНЕ:ПО АМЕРИКАНСКИЯТ СТАНДАРТ И ДАВАТ МИН.90 RON БЕНЗИН (
НА КАКЪВ БЕНЗИН ОТГОВАРЯ ТОВА ПО ЕВРОПЕЙСКИЯТ СТАНДАРТ
niama nachin tam da pishe po amerikanskia standart RON 90. RON ne se polzva v USA, tuk e PON, slowtraveler gi e obiasnil dobre edinicite. principno tuk Tercelite sa za PON 87, koeto e RON 90. za spravka na razlichnite edinici:
http://www.btinternet.com/~madmole/Refe ... ONPON.html
btw, vsichki kazvat che amerikanskia benzin e palen boklik, zaradi mnogoto mu eko pribavki. za tova i dvigatelite det sa za USA pazara imat razni dopalnitelni doizrabotki v sravnenie s tezi za Evropeiskia pazar.

Публикувано на: 13 Сеп 2006 12:15
от slowtraveler
starlet написа:ми явно проблема е от някъде !!!! давайте съвети къде да рова , дали е безнинова помпа дали нещо по карборатора или ?? какво би било
Не разбрах точно какъв модел ти е двигателя, но ако е с дистрибутор и карбуратор то:
Ако гърми (патка), то първо провери центровка на запалване и всичкото, свързано със запалването (капачка, кабели, бобини, датчик за предварението...).
Карбуратора също може да е захапал някой боклук, вода и т.н..... - пълно чистене, но ако не си в час не го пипай да не разместиш нещо....
Във Варна едни специалисти вземаха 30лв за проверка/диагностика/настройка на карбуратор.
Правеха го наистина професионално(1 автомобил за 1 час - пълен демонтаж, разглобяване и промиване на карбуратора, след което монтаж, закачане на компютъра и газ-анализатора и центровка). След ремонт при тях нямаш грижи от карбуратор.
Ми то друго не остана (освен ако работата е сериозна и си прескочил зъб на ангренаж)...

Публикувано на: 13 Сеп 2006 13:24
от starlet
да такъв е .
споменаха ми че може да е от някое прегоряло кабелче при бубината ,( имало няква керамична плочка) и там да съм проверил !!
щте ги подменя тези които мога,
пък ще видиме дали ще се оправи
дано да е само това.

a какво е датчик за предварението??

Публикувано на: 13 Сеп 2006 19:00
от slowtraveler
Имах в предвид датчика, който е в дистрибутора, който подава сигнал към електрониката, а също така механичната част на дистрибутора - дали детелинката няма някакъв голям луфт или нещо подобно...
Но при всички случаи е добре да първо да провериш предварението със стробоскоп.
Така ще видиш дали предварението ти е в стандартни граници, а също дали въобще е равномерно или искра прескача при каквото и хрумне изпреварване.....