Страница 1 от 2

масло

Публикувано на: 22 Сеп 2011 11:14
от gushkata
бих искал да попитам колегите от форума за съвет -какво масло да използвам за Тойота авенсис 1998г ТД

Публикувано на: 22 Сеп 2011 11:36
от djofi_m
10W40-ПОЛУСИНТЕТИКА; 5W40-СИНТЕТИКА

Публикувано на: 22 Сеп 2011 11:41
от gushkata
Ами марка? Цена?

Публикувано на: 22 Сеп 2011 15:43
от Petar
Castrol,Motul

Публикувано на: 22 Сеп 2011 23:55
от Me4oKyX
Petar написа:Castrol,Motul
ги избягвай като дявол от тамян, че толкова ментета има, че свят ще ти се завие, а и като цяло определено не са най-добрите масла.... Има по-добри определено, но същите цени, че може и по-ниски :whistle:

Публикувано на: 23 Сеп 2011 00:03
от alex_varna
Последните 2 пъти сложих Bardahl полусинтетика 10W40 около 85-90 лв . за 5 литра.

Re: масло

Публикувано на: 23 Сеп 2011 06:59
от Advan
Провери масла YACCO, имат полу-синтетика 10W40.
Аз не съм карал с такова, но ги хвалят.

Публикувано на: 23 Сеп 2011 08:21
от mafiota
Petar написа:Castrol,Motul
Не са за подценяване, има хора които ги внасят от германия, и ако се попадне на такъв сигурен човек си струва.

Иначе аз ползвам TITAN.

Публикувано на: 23 Сеп 2011 08:28
от Advan
Има си хас, Castrol и Motul да са ментета из цяла България и за това да ги подценяваме... rolleyes.gif

Публикувано на: 16 Яну 2012 00:32
от kaloyanko
http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4530
Колеги, имате ли някакви впечатления от това масло?Ако ще се взима от него, ще е от представител на официалния вносител, така че се надявам да не е менте.
Благодаря предварително!

Публикувано на: 16 Яну 2012 03:31
от Me4oKyX
5W30 за 1.4D4D !??! Защо не си сложиш както си трябва на 40 вискозитет, ами ще слагаш по-скъпото и определено не по-добро за БГ на 30 .......

Не подценявам Кашрол и Мотул, щото съм карал с менте - карах с внесено директно от Германия и от вносителя, който беше наемател на складово помещение, сега се смени с МОБИЛ наемателя, но са 100% истински и все пак не са най-добри, даже за парите които им искат определено не струват толкова, че има доста по-добри на такива цени.... :whistle:

Публикувано на: 16 Яну 2012 04:48
от Japanese_fever
Me4oKyX написа:5W30 за 1.4D4D !??! Защо не си сложиш както си трябва на 40 вискозитет, ами ще слагаш по-скъпото и определено не по-добро за БГ на 30 .......
???

Хората в Калифорния и Флорида си карат колите целогодишно с 5W30, там температурите лятото редовно достигат 40°С.
Обаче викаш за БГ не става, много е тънко...??? laugh.gif

Публикувано на: 16 Яну 2012 08:45
от moloko
В момента търся масло за моя автомобил. Тъй като количеството е 7 литра и цената прескача 120 лева естествено търся оптимален вариант цена-качество. Събрал съм вече пет , шест оферти, но няколко неща ми правят впечатление. Ще говоря за марки масла, не за вид масло.
Първо - при всички оферти за масла до сега на въпроса "Какво масло ще ми предложите за моя автомобил ?" първият отговор НЕИЗМЕННО Е "CASTROL" - Защо ли е така? Всички ли продават кастрол в тая държава? И кой от тях е истинския?
Второ - всички мои познати , занимаващи се с авто услуги на въпроса защо всички го продават тоя Кастрол и оригинален ли е еднозначно отговарят - "В българия всимки масла са ПРЕРАБОТЕНИ, т.е. втора употреба.
Трето - тук има няколко офериращи масла в раздела "Сервиз-Магазин" естествено и от тях исках оферти. Специално едната оферта за прословутия Кастрол малко ме разколеба защо?
Разговарях с мои познат които е в бизнеса с автоконсумативи и може да ми достави масло с някаква отстъпка и ето какви цени ми цитира за прословутия Кастрол
5W30 - около 165 лева.
5W40 EDGE - около 153 лева
5W40 - около 135 лева.
Това е приблизителна цена с "ОТСТЪПКА"-някаква, за 7 литра. УУУУАААААУУУУУУ! А офертата кояко ми предложиха тук ,от магазин , за Кастрол е с поне 20, 30 лева общо по-евтино. Кое масло сега е оригинално и кое не ?
Решил съм да взема това масло , чиято цена е приблизително една и съща при разбичните оферти които съм получил. А Кастрола, ще го игнорирам тотално . Не е възможно всички да продават един и същи продукт на различни цени.

Публикувано на: 16 Яну 2012 10:12
от kaloyanko
Me4o, слагам 30, защото според книжката за моя двигател "осигурява оптимални нива на горивна ефективност".Ама след твоя пост, отворих пак, но никъде не са направили сравнение м/у 30 и 40.Има само за първата цифра - 5, 10, 15, че чак и 20.
Карам пенсионерската, не настъпвам много.
А основната причина е, че аз специално не намирам много голяма разлика м/у 30 и 40 и затова следвам каквото е писано в книжката.Пробвал съм и двете.Иначе благодаря много за съвета, нищо не пречи следващия път да сложа.

Публикувано на: 16 Яну 2012 16:07
от Japanese_fever
kaloyanko написа:Me4o, слагам 30, защото според книжката за моя двигател "осигурява оптимални нива на горивна ефективност".Ама след твоя пост, отворих пак, но никъде не са направили сравнение м/у 30 и 40.Има само за първата цифра - 5, 10, 15, че чак и 20.
Карам пенсионерската, не настъпвам много.
А основната причина е, че аз специално не намирам много голяма разлика м/у 30 и 40 и затова следвам каквото е писано в книжката.Пробвал съм и двете.Иначе благодаря много за съвета, нищо не пречи следващия път да сложа.
Точно така колега! :thumbsup:
А въпроса към текста, който съм удебелил е:
Има ли смисъл?

Но нека изчакаме Мечо да ни обясни каква е разликата м/у 30 и 40 и защо първото не било подходящо за БГ?