Страница 1 от 7
Corolla compressor
Публикувано на: 10 Сеп 2011 13:57
от alexgti
Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Публикувано на: 10 Сеп 2011 14:51
от LEXUS
Да ти кажа 1.8 с компресор е 225 коня и няма по-добро предложение на пазара от такъв двигател с такава кубатура.
Публикувано на: 10 Сеп 2011 14:55
от alexgti
Има 225 коня при евро 3, както и 218 коня по-късно за евро 4., но това е друга тема, по-важното е да разбера каквото ме интересуваше.
Публикувано на: 10 Сеп 2011 14:57
от LEXUS
Съмнявам се някой да ти отговори от личен опит,защото мисля,че тази модификация никой я няма тук.
Публикувано на: 12 Сеп 2011 00:44
от alexgti
Ето я и нея, вътре е доста различна от нормалните короли

Колата е в гаранция до март 2012. 2007 год е, на 70к км, ще отида да е видя и пробвам тия дни.
Публикувано на: 13 Сеп 2011 17:40
от alexgti
Вчера ходих да е гледам, като цяло е добре има един шум при подаване на газ. Ходил е в Тойота и му казали, че е обтегател някакъв, но не влизал в удължената гаранция. Каза, че в четвъртък ще ходи в друг сервиз на Тойота, за да види и те какво ще кажат. Нещо не ми прилича на мен на обтегател. Шума е като дрънчене и вибриране много странен около 2000 оборота се усеща. Иначе за другото няма кусури, върви много добре, има доста дълги скорости, на 2ра отива 110.
Публикувано на: 14 Сеп 2011 20:15
от alexgti
Някой може ли да каже с верига или с ремък е този мотор.
Публикувано на: 14 Сеп 2011 22:31
от mitoko
VIN номера не знаеш ли ?
Публикувано на: 15 Сеп 2011 17:59
от alexgti
mitoko написа:VIN номера не знаеш ли ?
не, има само един модел с компресор. Според това което пише в нета, това е тунинговата 192 коньова т спорт. Видях, че те са с вериги, предполагам, че и компресорната е с верига, но все пак реших да питам тук.
Публикувано на: 15 Сеп 2011 21:16
от Scott
alexgti написа: Според това което пише в нета, това е тунинговата 192 коньова т спорт. Видях, че те са с вериги, предполагам, че и компресорната е с верига, но все пак реших да питам тук.
Ето едно ръководство:
http://2zzge.com/library/Corolla%202ZZG ... ompressor/
Ето TRD модификацията:
http://trdparts.jp/english/parts_engine-2zz-ge.html
А това е базовия двигател:
http://www.zzw30.com/2zz.pdf
Публикувано на: 15 Сеп 2011 22:23
от alexgti
Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола. Не знаех, че се кара само с 98, малко кофти.. Това за маслото на компресора, съм почти уверен, че никой не го гледа, щом е на такова място.
Публикувано на: 15 Сеп 2011 22:27
от Scott
alexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gif
Публикувано на: 16 Сеп 2011 00:55
от LEXUS
Scott написа:alexgti написа:Много ти благодаря Scott, много полезна информация, бях се отчаял, че никой не пише нищо за тази кола...
По принцип е рядък модел, но си е и малко 'изсилка' от страна на Тойота. Единственото й предимство пред TypeR или GTI e по-ниския разход, ако се кара по- нормално. Иначе, нито е по-бърза, нито по-стабилна, нито пък по-добре изглежда ... като последното е абсолютно субективно. biggrin.gif
Това не звучи много сериозно от човек каращ дизелов фолксваген. По принцип съм свикнал да виждам все чичковци при такъв избор, но ето че имало и по-млади.
Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 01:50
от LEXUS
smb написа:LEXUS написа:
Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.. Единствено Голф Р32 ГТи, дето са му сложили 3.2 V6 мотор е по-бърз. Но това е несериозна кола при такъв тежък мотор на предната ос. Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
хаха лексус пии си хапчетата моля те

Добре бе ,докторе,я дай някой факт, а недей да цвилиш в темата по никое време.
Re: Corolla compressor
Публикувано на: 16 Сеп 2011 08:26
от Advan
Ами зависи за какво ти трябва колата.
Това дали е по-бърза или не от Тайп Р или ГТИ 5 не вярвам много да те вълнува, ако ще ходиш с нея на работа всеки ден.
Дори и да е по-бавна, с колко да епо-бавна?
Друдо нещо, кола с компресор (или турбо) на старо - винаги имай едно на ум!
Увери се първо от къде идва шума и колко ще струва евентуално да се оправи.
Пирнципно, ако е нещо по двигателя шума би трябвало да се усилва с увеличаване на оборотите, но не съм сигурем.
Проверете успуха, да не дрънчи от там нещо.
Моята дрънчеше от едни ламарини сле катализатора, които изолират ауспуха от купето. (нямам такава Корола, да не си помислиш). Ако устиш, че колата не издава правилните шумове не я взимай.
Колко му е да й сложиш едни по-твърди пружини, ако те кефи и я вземеш...?
Ако я искаш да ходиш да се дърпаш с Тайп Р и ГТИ, е друга работа.