Страница 1 от 2

Toyota Avensis 2007 2.0 VVT-I

Публикувано на: 27 Авг 2011 03:04
от a.peychev
Здравейте колеги.
Имам много голямо желание да си купя AVENSIS след 2007 година,като за сега поне съм се ориентирал към бензиновите двигатели и бих искал да ви помоля за вашето мнение относно 2.0 VVT-I.Харесал съм един много запазен Avensis 2007 година за 21000 лева,с кожен салон и всички екстри за модела без навигация,но е на малко километри и ме съмнява че километража е връщан.Въпроа ми е кой е по сполучлив двигател на Toyota 1.8 VVT-I или 2.0 VVT-I и кой е по подходящ за това купе,като държа да отбележа че разхода е много важен за мен.Много ще съм благодарен ако някой може да ми каже кой са слабите места на този модел,за да знам на къде да насоча вниманието си като отида да огледам горе посочената кола.Също бих искал да знам,дали при закачване на компютър в сервиз ще изкочи грешка на километража ако са връщани километрите.Също има ли някакъв начин да разбера дали са реални километрите,освен по състоянието на волана и скоростния лост?
Предварително ви благодаря.

Публикувано на: 27 Авг 2011 19:55
от LEXUS
Здравей, много добър избор си направил.Правилно си се насочил.Според мен това е най-добрият вариант за Авенсис 2.0 VVT-I. Двигателят е мощен и тих. Много по-съвършен от 1.8 VVT-I. 2.0 е с директно впръскване в цилиндрите- система D4, това е много по-усъвършенствана двигателна технология. Принципно,понеже съм говорил с дилър за точно този модел преди няколко години,този двигател върви в топ-изпълнението с кожа,ксенонови фарове,пръскачки за миене на фаровете,авто-фарове,авто-чистачки,подгряване на предното стъкло и куп други екстри.Общо взето топ-изпълнение е. И може би е нормално да не е карана много. не е дизел все пак. Но това може да познаеш по състоянието на кожата и лъскавината на скоростния лост примерно.
Разхода мисля,че 1,2 литра по-висок разход дава 2.0 спрямо 1.8, но и вървежа на колата е по-добър.

За слаби места аз не се сещам,ако има някой колега,който да знае,да сподели.

Според мен това е страхотен автомобил и модификация.

Публикувано на: 27 Авг 2011 21:41
от muf
За тази сума можеш да си купиш и от официалните представители.
Имат buy back
Така ще си сигурен за километрите, a има и още в гаранция

ето ти примерни оферти:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Публикувано на: 27 Авг 2011 22:29
от a.peychev
Много благодаря за изчерпателния коментар,ще съм много благодарен ако някой колега може да допълни информация относно колата.

Публикувано на: 28 Авг 2011 00:37
от a.peychev
Колега,колата за която говоря е една от тези на линковете които си публикувал и по точно първата.Въпреки че пише че е закупена от Toyota Bulgaria,продължавам да имам съмнения за километрите,защото не е в гаранция и нищо не ми пречи да отиде да й върне километража,но това са само съмнения.Искрено се надявам да не са й връщани километрите,защото съм й много навит.Бих благодарен ако някой може да ме информира малко за разхода,който дава този двигател.

Публикувано на: 28 Авг 2011 05:39
от muf
В официалния сервиз със сигурност имат данни на колко километра е последната гаранционна смяна на консумативи.
Така че няма проблем да се провери, все пак е бил гаранционен до преди 1 година. Нормално е да около 60 000 км за 4 г.
А и наистина изглежда много добре.
За разхода не знам. Някой по-осведомен да каже

Публикувано на: 28 Авг 2011 19:51
от Yuli
a.peychev написа: ....Бих благодарен ако някой може да ме информира малко за разхода,който дава този двигател.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

:thumbsup:

Публикувано на: 28 Авг 2011 22:33
от Nixter
Ами доволно си харчи двойката...
Аз ако държах на разхода щях да взема 1.8. В сайта се вижда разика от почти литър. Особено ако се кара доста градско - 1.8 е по-добрият избор.

Публикувано на: 28 Авг 2011 23:15
от alexandargv
Вчера карах такъв 2,0 VVT-I до Видин. Колата е уникална! Държи много ниски обороти-като дизел. Много тих мотор и много приятен за каране. През цялото време се чудех на коя предавка карам. Дали на 3,4 или 5 разлика в звученето на двигателя нямаше (то като цяло нямаше звучене на двигателя), просто различно реагираше на газта. Все пак карам Ярис и този Авенсис ми се стори самолет. Беше на 85 000 км. и досега никакви проблеми и никакви допълнителни разходи освен редовните обслужвания в Тойота. За мен този мотор определено си заслужава!

Публикувано на: 28 Авг 2011 23:52
от a.peychev
А някой може ли да ми каже дали тази кола има някакви недостатъци или слаби места и кои е по сполучлив двигател на Toyota 1.8 vvt-i или 2.0 vvt-i?
Мерси предварително.

Публикувано на: 29 Авг 2011 00:39
от Raya
Слабите места тепърва ще се проявяват smile.gif . Както гледам в форума, едно зачастило оплаквание е клапите на духалките на парното.

Относно кой мотор да избереш, но разхода ти да е по-икономичен, по логиката би трябвало да е 1.8. 2.0 сигурно върви по-силно, но 1.8 също си има достатъчно сила при изпреварванията.

За километража няма как в Тойота да ти кажат дали е барнат. Когато правих диагностика на Селиката в Тойота всички бяха учудени, че е запазена перфектно, тогава питах за километража (беше на 95 000) възможно ли е да ми кажат дали е пипнат, казаха че няма как да разберат. Но сега по рама могат да ти кажат всичко за колата , дори колата и да не е в БГ, стига да е влизала в официален сервиз на Тойота.

alexandargv, 1.8 също е с тих мотор. Когато взех колата, нищо не проверявах, защото ужким всичко било сменено. След един месец реших да погледна маслото, но такова нямаше. След като й сипах, мотора наистина заспа, иначе бучеше без масло.

Публикувано на: 29 Авг 2011 09:14
от BIS
Тази кола (първата), се продава най-малко от три месеца, и мисля, че ще можеш да свалиш сериозно цената ако я харесаш. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Авг 2011 09:42
от Nixter
Спорд мен няма накъде да сваля цената. Колата е с най-високото ниво на оборудване и цената е изцедена.

Публикувано на: 29 Авг 2011 18:38
от zi_zi_top
Nixter написа:Спорд мен няма накъде да сваля цената. Колата е с най-високото ниво на оборудване и цената е изцедена.
Не искам да започвам безсмислен спор, но обявената цена никога не е изцедена и задължително подлежи на коментар. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Авг 2011 20:37
от Rudy
zi_zi_top написа:
Nixter написа:Спорд мен няма накъде да сваля цената. Колата е с най-високото ниво на оборудване и цената е изцедена.
Не искам да започвам безсмислен спор, но обявената цена никога не е изцедена и задължително подлежи на коментар. :thumbsup:
И на мен не ми харесва, че моята сега е значително по-евтина, ама ако на тази цена не се продава - значи или колата не е ОК или цената. Нали знаете на продавача винаги му е евтино, а на купувача - скъпо. Когато се срещнат вижданията на двамата - има сделка! Затова нищо не пречи да опиташ да ѝ свалиш цената.