Страница 1 от 4

Проблем с предимяване 7А FE

Публикувано на: 24 Авг 2011 09:07
от w201
Здравейте колеги. Имам проблем с моята селика 95-та 1.8/16клапана. Мотора е 7А FE. След като смених абсолютно всичко (филтри, масла, кабели, свещи, капачка, палец) прекъсването и предимяването което имах преди това изчезнаха, но дима отново се появи. Забелязвам, че предимява само от време на време синкав дим, и то при съвсем нормално каране в ниски обороти, или по-точно при задържане в ниски обороти и след това като дадеш газ да ускориш леко и пуффф - син дим. Другото което ми прави впечатление, е че това се появява чак когато колата загрее. При студен двигател го няма... Не мога да кажа колко масло ми дърпа, понеже наскоро смених гарнитура на капака на клапаните, а от там течеше доста. Иначе мотора работи добре, тихо, вдига си 200-210км. На 250000км. е внос от Германия, мисля, че са реалните км...
С най-голям интерес ще чакам да чуя вашите мнения... Благодаря предварително!

Re: Проблем с предимяване 7А FE

Публикувано на: 24 Авг 2011 09:59
от Petar
Ами щом имаш син дим можеби си за смяна на гумички на клапаните

Публикувано на: 24 Авг 2011 11:45
от w201
Да, пропуснах да отбележа, че за гумичките ми е ясно. По-скоро искам да разбера дали само с минималния ремонт ще се отърва, или проблема е по-сериозен - сегменти, лагери...

Публикувано на: 24 Авг 2011 11:55
от Petar
Ами първо започваш от смяната на гумичките тъй като те по-често заминават от сигментите и тогас ако пуши най-вероятно ще си за смяна и на сигменти

Публикувано на: 26 Авг 2011 19:06
от Pioneer_
Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)

Публикувано на: 26 Авг 2011 22:35
от esox hunter
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Колега, колко харч дава при теб след ремонта ?

Публикувано на: 26 Авг 2011 23:36
от nikolov22
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)

Публикувано на: 27 Авг 2011 00:43
от мехаННика
Да,също като кравето масло-като загрее и се втечнява.Значи пич,на тия реални километри имаш два варианта,гумички, с което ще редуцираш разхода на масло неясно с колко,или ако имаш по сериозни намерения към колата- сегменти и истински ремонт на главата.Ти си решаваш.

Публикувано на: 27 Авг 2011 11:38
от Pioneer_
esox hunter написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Колега, колко харч дава при теб след ремонта ?

1л. на 5000 км като постоянно е в 4-5 хил. оборота :)

Публикувано на: 27 Авг 2011 11:43
от Pioneer_
nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)

Публикувано на: 29 Авг 2011 13:46
от KingSteve
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.

Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.

Публикувано на: 29 Авг 2011 20:26
от nikolov22
Pioneer_ написа:
nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)
и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гори
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу

Публикувано на: 29 Авг 2011 21:59
от cokata
KingSteve написа:
Pioneer_ написа:Не се притеснявай, харчат си масло, особено след 4 хил. оборота. Аз на мойта и правих основен ремонт, всичко смених и пак си харчи :)
Аз ли съм най-големия късметлия biggrin.gif От 3 години го карам този мотор и грам масълце не ми пипва. На щеката мръдва 3 до 4 мм от смяна до смяна. Никога не съм доливал. Карах я 2 год. с Mobil 10W40. Сега съм с Total Quartz 5W40 и него не го бара даже.

Не е наред двигателя и синия дим е показателен за това. При мен отзаде не се вижда нищо на тихи обороти.
Не си само ти :thumbsup: Аз го карам 2г тоя мотор и за 60к км съм доливал смао веднъж, ама бях с едно гадно масло 15w40... sad.gif
От тогава си сипвам само Мобил 10w40 и грам масълце не ми пипва biggrin.gif А доста често си минавам 4хил.об. unsure.gif

Публикувано на: 29 Авг 2011 22:02
от Pioneer_
nikolov22 написа:
Pioneer_ написа:
nikolov22 написа: пълни глупости при добре направен ремонт и хубаво масло не харчи повече от 500гр на 10000км недей лъга човека или има проблем с мотора или маслото като
загрее се втечнява(демек е боклук)
Коелга, аз карам с Motul 10w60, не мисля че е боклук. Имам много приятели със селики и всички се оплакват от разход на масло. :)
и аз имам доста и имам две селики докато не се оправи мотора няма да спре да гори
а това до колко е хубаво маслото и истинско може да се докаже само в лаборатория
само да вметна че се фалшифицира нещо което се търси
има много такива бози на пазара
има много масла които до към 5000км не бута после почва да харчи или караш и се кефиш или набутваш едни пари за ремонт и се чудиш частите дали ще са стока
аз лично съм с вложки от дайхатсу
Набутал съм достатъчно пари (над 1200лв), това което зависеше от мен съм го направил перфектно. Главата я носих да ми я правят, но само от гумички да ми харчи 2л. на смяна не ми се вярва :)

Публикувано на: 26 Сеп 2011 21:23
от w201
Оказа се, че колата за 3 000км. харчи около 500-600грама масло. Тези дни ще смянам сегменти, гумички и ще се препасват клапани. Надявам се, че там е проблема. По-нататък ще кажа какъв е ефекта от този ремонт.