Страница 1 от 1
Два проблема със тойота авенсис 2.2д4д
Публикувано на: 16 Авг 2011 16:28
от IvanLaskin1
Публикувано на: 16 Авг 2011 16:52
от baba_metca
На стария Авенсис в книжката пишеше, че се сменя на 120 000км, но неговата кутия е друга. Може да провериш из книжката на автомобила дали има нещо написано на тези километри, в стари документи или при Тойота. Ако изобщо не е сменяно никога може вече да е късно. Хубаво масло излиза над 100лв, но все пак зависи колко литра побира. Дано да е от маслото, защото за около 100лв и ще си готов. Успех.
Публикувано на: 16 Авг 2011 22:38
от IvanLaskin1
Няма как да разбера дали е сменяно,защото колата не е от България.Скоростната кутия е полска,прочетох доста негативни отзиви за нея от колеги във форума.А по първият проблем?И възможно ли е да е от диференциал?
Публикувано на: 19 Авг 2011 17:09
от paiser
Дали не чуваш турбината?

На 2.2 се чува като свистене в купето и е доста по шумно от колкото на 2.0 дизела

Публикувано на: 19 Авг 2011 17:47
от zi_zi_top
paiser написа:Дали не чуваш турбината?

На 2.2 се чува като свистене в купето и е доста по шумно от колкото на 2.0 дизела

+1
На един приятел Версото с такъв ДВГ издава същите звуци. По-силни са при студен ДВГ.
Все пак е най-добре да го чуе механик, които ги разбира тези неща и има опит с такива ДВГ и СК.
Публикувано на: 21 Авг 2011 01:50
от Me4oKyX
Смени си маслото на скоростите. Сменя се на около 90000км. Събира 3 литра, а един литър хубаво масло е около 25-30лв. Не е болка за умиралка.... но опреденело няма да е зле да сложиш една добавка за скорости тип Хадо или подобна, защото виенето е май от първичен лагер на вала, ако е същото, както виеше на Королата ми. Въпреки книжката, ти препоръчвам масло 75w80 MORRIS - на всичките ни тойоти с ръчни кутий сложихме такова и определено работата им се подобри много... не са ти тотална щета скоростите, не се филмирай ;)
Публикувано на: 21 Авг 2011 09:23
от slowtraveler
По книжка на първите авенсиси маслото на ск.кутия се сменяше на 75х.км...
Диференциала вие и при неутрална предавка (по инерция), така-че едва ли е от него...
Първичен вал вие и на място при отпуснат съединител...
На твое място бих сменил маслото, но ако наистина вие силно, то може да има износени зъбчатки (ако не е обслужвана добре ск.кутия)...
П.С. явно японците имат свое виждане за трансмисиите, и резултата е, че са по-капризни... Трябва да им се обръща нужното внимание - обслужване, смени на масла и т.н....
Публикувано на: 21 Авг 2011 23:02
от Bass_Man
slowtraveler написа:................
П.С. явно японците имат свое виждане за трансмисиите, и резултата е, че са по-капризни... Трябва да им се обръща нужното внимание - обслужване, смени на масла и т.н....
И ако не е тайна с кого ги сравняваш ?
BTW да ти кажа , че по Азия и Африка е пълно с качествени консумативи и ги сменяват непрекъснато !

Публикувано на: 22 Авг 2011 12:05
от IvanLaskin1
Много съм ви благодарен колеги,ще направя както ме посъветвахте(не знам дали ще сложа 75w80),защото съм традиционалист и най-вероятно ще купя valvoline(тойота сипват такова),но за добавка бих се замислил,ако не се оправят нещата със смяната на маслото.Със сигурност не е от турбото

,става при леко натиснат педал.А този първичен лагер много ли е скъп?И да чакам ли да се прецака или да го сменям веднага,ако е от него?

Публикувано на: 22 Авг 2011 18:14
от jim_beam
разхода на масло е нормален,те новите горят толкова камо ли на тия км.сложи добро масло и си карай!
тази ск. кутия определено не е читава,има доста случаи на изскочил шпленд на зъбно колело,което води до по-сериозни щети.нормално това се случвало около 100к,но знае ли човек.
смени маслото с 75W90,най-добре оригинално тойота,ако е същата кутия като при рав4 събира точно 2,1л по книжка.при изпускането на старото масло огледай за стружки и др. метални дреболии.ако има такива търси свестен майстор и разглабяйте,ще има лагери и знам ли още какво за смяна.
според мен подобно виене се чува от турбото,особено ако имаш спортен възд. филтър или кутията му не е затворена добре.
Публикувано на: 22 Авг 2011 19:06
от IvanLaskin1
Jim,мен не ме притеснява,че гори масло,защото я ръчкам доста,а ме притеснява,че когато отворих да долея на топъл двигател излизаха изпарения и нещо като пара,но мисля,че това е нормално(прочетох в гоогле).А за турбото 100% не е то,сложил съм спортен филтър,но няма нищо общо.Това си е виене като на лагер(но кагато изкл.от скорост спира).Явно ще сменя маслото въпреки че не вярвам да се оправи само от това и ще пиша

.Сега ще кача видео най-отчетливо се чува на 33секунда и 1.10 точно при ускорението
http://dox.bg/files/dw?a=734df154c1
Публикувано на: 22 Авг 2011 22:58
от jim_beam
така си мислех и аз за виенето,дори отидох в оторизиран сервиз да ми я прегледат.сам видях,как майстора се ослушваше и им загубих поне 30мин.накрая отвори кутията и измъкна спортния K&N,който бях сложил преди няколко дни.смени го с оригинален и стана чудото-виенето изчезна на момента!
не се притеснявай,това е твоят проблем!
пс много ясно,че ще има изпарения,нали 2-та разпределителни вала са отгоре и се обливат с масло.
пс1 не ползвай валволин,аз опитвах 5W30 full syntetic,много го гори!просто по спецификация има много големи загуби от изпарение,затова е и толкова евтино!
Публикувано на: 23 Авг 2011 12:22
от IvanLaskin1
Jim,сега ще ме накараш да отида да си купя обикновен филтър само за да си докажа,че не е от това

.Почти 100% съм сигурен,че не е от филтъра.Сигурен ли си,че чуваш виенето от 1мин и 11сек до 1.22.Клипчето не е с много добър звук,но се чува отчетливо точно там(не едно като свистене от филтъра а виу,виу,виу,уил,уил и тн..

.Масло на двигателя няма да сложа никога valvoline,защото няма да ми стигнат 10литра,слагам само motul 8100 x-cess,valvoline си мислих да сложа на скоростите.
Публикувано на: 23 Авг 2011 13:36
от jim_beam
1000% вЕрвай ми! и по възмойност не си купувай обикновен,ами ОРИГИНАЛЕН,на който пише made in japan!
и мотула не е цвете според мен.
