Страница 1 от 2

Спукана Глава на Ниссана

Публикувано на: 01 Сеп 2006 17:46
от LordDigital
Тъпо ама Факт.

Дъртия преди седмица пукна глава. Общо взето GA motor ,1996-та на около 200 000км ,ма кво да праиш блок и глава са ляти във мексико.

Както и да е ,требе да реша кво да правя. Въпроса е принципен. Колат е със вериги и е изключително сложна смяната на главата ,пак нямам и време. Да сменям мотор ептен неам време за сега. Майстора е болен и не може да поеме нито една от операциите - та идеята ми е да се завари на колата?

Гавата е спукана незабележимо малко (със просто око не се вижда ,трябва да се напипва) точно до едно от ребрата 5см над изпускателните колектори и 2-3см над капака. Понеже спукването изглежда е е само външно мисля напрао да се обаждам на Чичко Аргон да идва със апаратурата да я накапе направо на колата - кво мислите по въпроса понеже чичко Аргон у Хамерика изка $200 за да ти каже "Добър ден"...

Ето и една снимка ,ма много не се вижда...


Изображение

Публикувано на: 01 Сеп 2006 20:50
от ALTEZZA
ti ebavash li se, za kvi zavarki govorish? wacko.gif

Публикувано на: 01 Сеп 2006 20:53
от V35GTR
Zastho da ne mojesh da ia zavarish? kakuv e problema?

Публикувано на: 01 Сеп 2006 21:58
от b_d
сменяй мотора според мен

Re: Спукана Глава на Ниссана

Публикувано на: 01 Сеп 2006 22:52
от Scott
LordDigital написа:Понеже спукването изглежда е е само външно мисля напрао да се обаждам на Чичко Аргон ...
Може да изглежда само външно, но да не е. Освен това като гледам снимката масълцето е проникнало в пукнатината и заваряването ще е почти невъзможно. Ако ще 'кихнеш' 200 кинта само за една заварка, и шанса за успех не е 100% по-добре сменяй двигателя. 200к не е малък пробег, пенсионирай го.

Публикувано на: 02 Сеп 2006 00:49
от slowtraveler
Относно заварката - ако Чичкото Аргонов е свестен и оправен би трябвало да няма проблем - тук във Варна в ТУ правиха серийно главите най-вече на голфове и БМВ, които имаха доста здрави добре видими пукнатини между клапаните.
Аз преди 10г докато си правих главата на голфа (скъсана резба и счупена втулка на дюзата на дизела) имаше поне 15-20 пукнати глави, и това им беше дневната норма.
Престъргват до здраво и напластяват....
Но наистина 200х.км са си доста и можеш да се замислиш за UPGRADE

:thumbsup:

Публикувано на: 02 Сеп 2006 01:34
от ugabuga
ili miatash na bokluka i vzemate nova. ne e kato da struvat hiliadi pari :)
za 3-4k shte si vzeme mnoo dobra tarataika

Публикувано на: 02 Сеп 2006 02:49
от LordDigital
ugabuga написа:ili miatash na bokluka i vzemate nova. ne e kato da struvat hiliadi pari :)
za 3-4k shte si vzeme mnoo dobra tarataika
E da ma za 3-4k cha si napraa suprata 500 konq systo:)

Chakam bat Nickolashka da si kaze tezkata duma - za sa oste mnogo sa dvuomq...

Публикувано на: 02 Сеп 2006 03:03
от PAKETA_1
мисля че е време да се оттървавате от Нисаните - един по един...почвай да си мислиш за Кемри/Корола...аз кога разправях че е гадно да са с верига вместо ремък, ти викаше - "Да, ама никога няма да сменяш ангренажен"

ПС: Защо се е пукнала? Дане би да е прегрявала?

Публикувано на: 02 Сеп 2006 04:52
от Japanese_fever
LordDigital написа:
ugabuga написа:ili miatash na bokluka i vzemate nova. ne e kato da struvat hiliadi pari :)
za 3-4k shte si vzeme mnoo dobra tarataika
E da ma za 3-4k cha si napraa suprata 500 konq systo:)

Chakam bat Nickolashka da si kaze tezkata duma - za sa oste mnogo sa dvuomq...
LORDE, pomisli za naj-lekiq variant - poriu4va6 glava ot ebay-com ili vzima6 edna ot morgite, ako znae6 kolko Sentri ima po-morgite. Daje imam nomera na edna. NO nqma da ti kajat po telefona kakvi koli imat v momenta, za6toto te za malko se zasedqvat i gi tvarqt za skrap.

Eto namerih, moje bi edinstvenata glava za Sentra v momenta:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-9 ... dZViewItem

Ako ne e spe6no nameri ot junk yard!

Публикувано на: 02 Сеп 2006 05:17
от LordDigital
Nissana ne e pregrqvan - prosto otlivkata na glavata i bloka sa bili 100% vyv Mexico pri Sentra B14 i nali se sestate.

Инак максимално са накефих на Бат Николашка ,има по тез форуми 10-15 човека на които шапка им свалям ,ма само 4-5 от тех мога да им се и поклоня до земята от уважение.

http://forum.abv.bg/index.php?showtopic ... ntry139890

П.С. Смяната на главата е извън дневния ред за сега ,както и на мотор - нема време просто.

Публикувано на: 02 Сеп 2006 10:27
от slowtraveler
PAKETA_1 написа:мисля че е време да се оттървавате от Нисаните - един по един...почвай да си мислиш за Кемри/Корола...аз кога разправях че е гадно да са с верига вместо ремък, ти викаше - "Да, ама никога няма да сменяш ангренажен"
.......
ОООПС
Приех го лично...
Значи ли, че трябва да се оттървам и от Авенсиса, щото е с верига???? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
И каква е връзката между пукнатата глава и веригата - сигурно ремъка гаси вредните вибрации или пък веригата, щото е желязна предава по-добре топлината и главата получава топлинно изкривяване и се пука tongue.gif

Публикувано на: 02 Сеп 2006 10:34
от ALTEZZA
Във всички случаи ще я трескам студена обработка
t.e.?

Публикувано на: 02 Сеп 2006 11:06
от LordDigital
ALTEZZA написа:
Във всички случаи ще я трескам студена обработка
t.e.?
Studena obrabotka moze spored men da ima vyv predvid samo i edinstveno polzvane na lepilo ,ma predi da go predlozi oficial izka dopylnitelnoto info za da preceni dokolko sha dyrzi spored men.

Публикувано на: 02 Сеп 2006 11:07
от LordDigital
slowtraveler написа:
PAKETA_1 написа:мисля че е време да се оттървавате от Нисаните - един по един...почвай да си мислиш за Кемри/Корола...аз кога разправях че е гадно да са с верига вместо ремък, ти викаше - "Да, ама никога няма да сменяш ангренажен"
.......
ОООПС
Приех го лично...
Значи ли, че трябва да се оттървам и от Авенсиса, щото е с верига???? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
И каква е връзката между пукнатата глава и веригата - сигурно ремъка гаси вредните вибрации или пък веригата, щото е желязна предава по-добре топлината и главата получава топлинно изкривяване и се пука tongue.gif
Vrazkata vyv konkretniq sluchai e che VREMETO za smqna na glavata ,zaradi tva che ima veriga (i nedostypni spilki ot valovete) e blizo do tova za smqna na celiq motor.