Страница 1 от 2

Въпрос относно 4A-GE

Публикувано на: 31 Авг 2006 19:56
от AE 111
Добър ден на всички.Имам един въпрос отностно 4A-GE red&black top
Значи мотора беше разглобен напълно за да му се види състоянието и да се подмени каквото се налага преди да се разглоби само е припалван но колата не е карана откакто е при сегашния си собственик.Значи проблема е ,че след събирането на мотора и след като запали за пръв път се установи ,че няма налягане на маслото ама никакво, оказа се че филтъра които беше чисто нов явно е бил някакво менте сложихме стария и с него започна долу горе да вдига масло ,но пак недостатъчно стрелката на датчика за налягане стои под средата и при подаване на газ сместо да се вдига тя пада надолу mad.gif ,а проверихме и маслената помпа и е като нова wacko.gif .Моля ви помогнете ако можете ще сам ви много благодарен

Публикувано на: 31 Авг 2006 20:50
от Drifter
Колега,единствено се сещам за клапана който е отстрани на помпата може там да е проблема да не затваря хубаво.Не съм 100% сигурен но не може проблема да е от един филтър.Свалете помпата и проверете клапана.
Поздрави!
ПП.За 20V 4a-ge ли говорим?

Публикувано на: 31 Авг 2006 21:33
от b_d
да не сте объркали лагерите като сте сглабяли?

Датчика може да е заминал.

Публикувано на: 31 Авг 2006 21:54
от AE 111
Ами не знам какво точно се обърква в тая кола ама откакто е сглобен мотора хвърли вече 2 комплекта биелни лагери и чак тогава се разбра че двигателя не качва масло понеже нямаше датчика и едва когато го сложихме се видя wacko.gif .Сега коляновия вал е шлаифан и е с ремонтни лагери но колата не се кара понеже маслото пак няма налягане и не знаем какво да правим sad.gif .Моля помагаите колеги sad.gif

Публикувано на: 31 Авг 2006 21:58
от AE 111
Drifter написа:Колега,единствено се сещам за клапана който е отстрани на помпата може там да е проблема да не затваря хубаво.Не съм 100% сигурен но не може проблема да е от един филтър.Свалете помпата и проверете клапана.
Поздрави!
ПП.За 20V 4a-ge ли говорим?
Не колега не е 20V .Мотора е от АЕ 92 а в момента е поставен на АЕ 111
и вървеше невероятно преди да хвърли първия комплект лагери mad.gif

Публикувано на: 31 Авг 2006 22:01
от b_d
Това което ми хрумва е:
1. Запушена магистрала преди датчика;
2. Кофти лагери;
3. Пукнатина някъде;

Публикувано на: 31 Авг 2006 22:03
от b_d
eto neshto

Публикувано на: 31 Авг 2006 22:06
от Drifter
А 4A-GE Smallport ако не се лъжа.Ами аз все си мисля че може да е от клапана на маслената помпа.Свали си менюала и провери всико по него.Успех!

Публикувано на: 31 Авг 2006 22:24
от b_d
Drifter написа:А 4A-GE Smallport ако не се лъжа.Ами аз все си мисля че може да е от клапана на маслената помпа.Свали си менюала и провери всико по него.Успех!
По-скоро според описанието трябва да е big-port с яките карантии, от последните (90-та година)

Публикувано на: 31 Авг 2006 22:39
от AE 111
Да точно Big Port от най-последните с яките блокове е.Ами ще проверим тези неща ,но моля ако още някой се сети нещо да каже иначе благодаря ви много на вас и ми се иска да чуя и мнението на Punky ако види темата и му се занимава разбира се :help:

Публикувано на: 01 Сеп 2006 17:54
от AE 111
Значи всички от предположенията дадени до тук са проверени и проблема си остава не иска да качва масло и това е :help: :help: :help:

Публикувано на: 01 Сеп 2006 21:57
от b_d
AE 111 написа:Значи всички от предположенията дадени до тук са проверени и проблема си остава не иска да качва масло и това е :help: :help: :help:
Нещо не е проверено както трябва според мен

Публикувано на: 01 Сеп 2006 22:58
от agent dust
с какво масло е мотора?

Публикувано на: 03 Сеп 2006 17:59
от AE 111
значи маслото е Тотал полу синтетика ама се самнявам да е от него
какво ли не проверихме вече по тоя мотор и все си няма налягане и това е :help: sad.gif wacko.gif

Публикувано на: 04 Сеп 2006 09:16
от NIK_4E
А маслоприемника проверен ли е ?
картера прав ли е ?

скоро имах такав случай при средни обороти налягането да пада и се окза че не е нищо сериозно просто крив картер