Страница 1 от 1
проблем–авариен режим
Публикувано на: 04 Авг 2011 00:29
от Method
имам toyota avensis d4d 2003г. и от време на време на светофарите ми се включва аварийния режим и светва на таблото като изключа колата и след 3 сек. я запаля се оправя.....бях на 2 места на компютър и не откриха нищо.....

....някой ако има инфо ще бъда благодарен..

Публикувано на: 04 Авг 2011 01:27
от Georgimitrovich
premeri si kak ti zarejda kolata na prazen hod.
Prosto ideq, ne mi se obqsnqva logikata, puk i ne ti kostva ni6to

Публикувано на: 04 Авг 2011 08:08
от diesel_power
Имаш предвид ,че при ускорение на светофара ти светва или какво ?
Под авариен режим се разбира ,че ограничава оборотите до към 2000 ,иначе си е просто индикация за проблем с мотора.
Единсвената известна на мен причина да влезе в авариен режим е когато я настъпиш и турбото не се разтовари да отчете свръх налягане.
Обикновено винивен е електрическия клапан ,който управлява вакума за турбото.
Има вероятност да има измъкнато маркуче.
Публикувано на: 06 Авг 2011 00:31
от Method
не...имам в предвид че като спра, на нулрва ми го включва и не може да вдигне повече от 2 оборота и като я загаса за 5 сек и запаля се оправя. Чуда се от какво може да е това.... все по 4есто по4ва да го прави ама още се кара. Аварийния режим от много работи ли може да се задеиства защото колата е в добро техническо състояние...само няма казан4е за течност на чистачките, и спирачките малко скърцат но незнам това дали е от значение...
Публикувано на: 09 Авг 2011 14:24
от neznaiko
Колега, моят Аvensis е от 2001, но имаше същите симптоми и може би си струва да провериш дали не е същият случай.
Проблемът идваше от датчика за изключено положение на педала на газта. Някъде във форума даже имаше снимки от един колега къде точно се намира. Свалих го, продухах го и го пръснах малко с WD-40. Оттогава, май стана повече от година и половина, не е създавал никакъв проблем. Предполагам, заради местоположението си и "чистите" ни улици без "никаква" кал и прах по тях, успява да се замърси и компа не отчита контакт в него при отпуснат педал на акселератора. Свалянето не е сложно, но не е на много удобно място - отзад в горния край на рамото на педала. Мисля, че цялата процедура ми отне около 20-30 мин.
Ако и при теб проблемът е същия, не мисля, че има нужда от замяна с друг датчик, защото по този при мен, след около 8 години и 180к км експлоатация, нямаше никакви видими следи от механично износване или повреди и се оправи с обикновено почистване.
Не забравяй след това да разкачиш акумулатора за 1-2 мин., за да изтриеш грешката от компютъра.