Страница 1 от 2
VVTL-I трансплантация на VVT-I купе
Публикувано на: 01 Авг 2011 01:17
от newboba
Имам оферта за запазен 192hp. двигател. Обаче нямам ясна представа какъв обем е работата. Всеки попитан майстор говори приблизително и става ясно че сглабянето едва ли не не е 100% сигурно

Който има повече инфо...ще бъда благодарен!
размяна
Публикувано на: 01 Авг 2011 12:46
от mar29
Колега,за СЕЛИКА Т23 ли говорим?
Публикувано на: 01 Авг 2011 13:40
от Me4oKyX
Той си е написал в профила, че е Селика 2000-та година, т.е. Т25 ....
Правена е такава намеса, на МР2 и смениха двигателя от такъв, какъвто имаш, на VVTL-i и ефекта беше много добър, на пистата дори се видя biggrin.gif Като цяло може да стане, но само с ДВГ няма да се разминеш....ЕКУ, полуоски, скоростите може да станат..... голяма хубавийка си стоварваш на главата, но пък си струва май

Публикувано на: 01 Авг 2011 14:39
от xtreme
За 50 атмосферни магарета не си струва. откъдето и да го погледнеш.
Публикувано на: 01 Авг 2011 15:24
от newboba
Значи далаверата е следната: пристига една такава англичанка на 100 000 мили, паркира до моята и се почва - всичко. Което ми трябва го взимам. Пичовете които ще я вкарат са ми приятели и единствено трябва да доплатя 5-600 лева за двигателя(те вземат моя и съответно другите чаркове) и си плащам работата. Мойта машина я имам от 4 месеца, на 230 000 но много пазена - същите момчета ми я вкараха от германия в перфектно състояние. Двигателя не се чува и за 3500 км досега ми е изгорил около 500мл масло 10-ка, което си е малко за тоя мотор(с ръчкане). Та ако беше зле моя двигател, само нещо много проблемно би ме спряло да направя размяната, но при това положение направо се чудя кво да правя biggrin.gif Събирам мнения и предположения колко би струвало! Благодаря предварително
Публикувано на: 01 Авг 2011 23:05
от Me4oKyX
xtreme е прав донякъде, но след това идва момента, в който с един KIT compressor правиш колата над 210 к.с. някъде... А това вече си е съвсем друга попара... Но пък това е свързано с още пари да даваш..... Реално, само ти можеш да си решиш.... 50 атмосферки, после още 30-тина турбинирани..... Става друга попара, но и парите са други... Решение много, щом ти харесва колата - прави си я... Кеф цена няма....

Публикувано на: 02 Авг 2011 00:04
от newboba
Пуснах и една темичка за Турбо.... или компресор?!(двигатея си остава сток - 143-те коня де) Кое по ще си каже тежката дума? И двете си е преправяне, нагласяне... Тея селики явно не се тунинговат толкова колкото старите генерации, или поне не тук в Бг. Порових във форума, може да съм изпуснал нещо, но за силов тунинг на т23 нищо не прочетох
Публикувано на: 02 Авг 2011 01:32
от Georgimitrovich
Ako 6te pravi6 nqkva kola za drag se puskai v bezkrainiq film, no
1. Ako kolata ti e proekt, zadyljitelno ti trqbva pone o6te edna za da ne hodi6 pe6!
2. Kola nad 170-180 konq na predo (drugite razpravqt 200) si e pylna glupost za men!
Публикувано на: 02 Авг 2011 01:47
от Me4oKyX
Жорката е прав .... 180к.с. и повече на предно се управляват мнооогооо трудно.... има начини, но са доста кинти, за да се "узаптят" тия коне бесни....
Публикувано на: 02 Авг 2011 01:57
от Georgimitrovich
imenno, i kato smetne6 kolko pari 6te potro6i6 po dobre si q ostavi kakto si e i si q karai za ejednevna, puk si vzemi nqkva baza za proekt i zapo4vai da si 4opli6. Em 6te ima6 kakvo da kara6, em gotovata kolata 6te ti izleze po eftino za naprava, kato si naqqsno kakvo iska6 da postigne6 i izbere6 podhodq6ta baza za celta. Det e kazal naroda ne ot vsqko durvo stava svirka ili 4e tova koeto ne stava s pari stava s mnogo pari.
Moqt syvet e, karai si kolata i ne se zanimavai s gluposti. 6te vidi6 4e do sedmica, dve 6te sa ti minai meracite

Публикувано на: 02 Авг 2011 10:34
от newboba
Не, хора, не ДРАГ. Аз го наричам КЕФ. Хрумна ми можеби най добрата идея. Ще телефонирам направо в TOYOTA и ще ги питам за съвместимост на частите при 2-та двигателя - от там ще го мисля струва ли си...
Публикувано на: 02 Авг 2011 11:15
от Bass_Man
Не и никой няма да се занимава да ти отговаря ! Ако искаш да гледаш съвместимост/еднаквост на части си има сайт
http://www.toyodiy.com/parts/q.html . Успех !
Публикувано на: 02 Авг 2011 13:12
от EMPEROR
Me4oKyX написа:Жорката е прав .... 180к.с. и повече на предно се управляват мнооогооо трудно.... има начини, но са доста кинти, за да се "узаптят" тия коне бесни....
Не се заяждам, ама какво значи "се управляват много трудно"??? Ако имаш впредвид "се слагат на земята много трудно" донякъде си прав, макар че не е толкоз трудно. Ако имаш впредвид хендлинг си много далеч от истината. Имах Ауди А3 1.8Т ~420коня на вала, само държиш геврека с две ръце и колата си върви направо... Пробвай 400+ коня на задно и тогава пак ще си говорим...
Публикувано на: 02 Авг 2011 14:30
от newboba
Все пак ми отговориха

Ами трябва ми номер на рамата и оттам има различна съвместимост. Проблем се явява ел. инсталацията, която е еднаква до 2001 - 2002г или нещо такова. Но в базата на Тойота всичко си има...само номера на рамата трябва... И колеги, не се карайте. Не съм прочел нито една тема в която някой с някого да не се е сдрънкал за нещо. Карайте го по-весело

Публикувано на: 02 Авг 2011 14:45
от mitoko
виж камбаната на скоростите еднаква ли е