Страница 1 от 1
TURBO na Celica t23 със стоков двигател??
Публикувано на: 01 Авг 2011 01:12
от newboba
Има ли някои със опит или знания за такъв ъпгрейд. Съвместимост на други турбини и... абе някакви идеи?!!
Публикувано на: 01 Авг 2011 08:56
от miLen4o
Идеи има много.По чуждите форуми има доста теми за такова нещо.
Ето ти една бърза .....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/63-AR-T3 ... ccessories
Публикувано на: 01 Авг 2011 23:58
от newboba
Чудесно! Даже...прекалено хубаво за да е истина. Добре ами съвместимо съвместимо, колко да е съвместимо?! Опит някой има ли? Днес показах на едно майсторче КИТ-а и той изказа мнение че предстои следното: смяна генерация, и което е по-важно трябва да се вкара масло отнякъде в тая турбина. За генерацията, вероятно не само аз не бих се съгласил. Относно маслото - кое и къде ще се дупчи - пълна мъгла! Според въпросния, компресор би бил по-добър вариант. Нямал нужда от мазане и намквоси. В края на краищата не се водя от неговото мнение, но все пак бих искал да разбера кой е най подходящия и, разбира се - изгоден вариант. Двигателя би могъл да издържи 0,4 - 0,5 налягане без преправяне, ако не се лъжа?!? Вероятно става въпрос за едни 30-40 коня, които срещу "скромната сума" от 1000 лева, поне за мен си заслужават. Още мнения и знания моля!!
Публикувано на: 02 Авг 2011 02:37
от Bass_Man
С около 3000лв може и да се качиш на този кит . И тогава ще ти започнат другите проблеми - съединители , спирачки и тн .
Публикувано на: 02 Авг 2011 08:40
от Georgimitrovich
Za 3k samo 6te si go ka4i v kolata no silno se symnqvam da stigne do momenta sys zapalvaneto, ta ka moli da govorim za drygo.
Публикувано на: 02 Авг 2011 10:27
от xtreme
Ако това ти е единствената кола, не те съветвам даже да започваш

Ако я караш само от време на време срещу една торба пари, може и да се случи нещо след неопределен преиод от време.
Публикувано на: 02 Авг 2011 10:32
от newboba
Можеби ме схващате погрешно. Неискам да правя колата си драг. искам да кача 40-тина коня(което с чип неможело да стане), за да направя карането си по голямо удоволствие. тея 3000+ лева кой ще ми ги иска ебати
Публикувано на: 02 Авг 2011 10:55
от miLen4o
До колкото разбирам искаш да турбинираш 143 конската селика.Или да смениш двигатели с такъв от 192 к.с.
Ако съм те разбрал правилно , ще те посъветвам направо да си вземеш една VVTL-i 192. к.с.
Ако искаш още коне си вземи 6-та генерация GT - Four , хем е 4х4 , хем е с турбо.
Публикувано на: 02 Авг 2011 11:11
от xtreme
newboba написа:Можеби ме схващате погрешно. Неискам да правя колата си драг. искам да кача 40-тина коня(което с чип неможело да стане), за да направя карането си по голямо удоволствие. тея 3000+ лева кой ще ми ги иска ебати
Колега,
много правилно сме схванали. Просто турбинирането на кола , не е толкова проста работа колкото изглежда особено пък на японска. Не са много хората, които могат да ти намапят колата както трябва след като и сложиш сешоара. А тези дето го правят взимат един пари. Тия дето презаписват чипчета за ВАГ кошниците ги зарежи. Тва всеки може да го направи. Повечето хора тука, които карат турбинирани бивши атмосферки имат доста добра представа точно колко пари ще ти излезе удоволствието, като имай предвид че доста от нещата са си ги правили със собствен труд. Най-добре последвай съвета на колегата по-горе и си купи директно селика със 192 магарета и си карай спокойно. Като гледам не си от хората дето ще седнат вечер да лежат под колата, защото повярвай ми , ако я турбинираш както ти си мислиш ще ти се наложи.
Публикувано на: 02 Авг 2011 14:38
от newboba
Така е, не ми е хоби аз да ръчкам под капака...както и да е. Ако говорим за цяла колица VVTL-I цифрите са доста фрапиращи. Ще ми се наложи моята плюс още горе долу толкова кинти. Пък ето друг вариянт който обмислям
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18044 Тънкия момент е че от една цяла англичанка мога да взема частите които са ми необходими и просто да дам моите чарколяци на момчетата и да доплатя някви пари. Ще ми излезе под 1000 лева без работата. С бачкане 1500 таван (вероятно... а, дано)
Публикувано на: 02 Авг 2011 14:45
от Me4oKyX
За 500лв да се хванат майсторите да сменат ДВГ+кутия+задвъжване+електориниките+изпускателна система ......малко евтинко ми се вижда... Не е невъзможно, но пък са малко пари за толкова труд... И това ще го правят според мен, поне седмица, защото няма да си единствената кола... дори да си, ако не са го правили, пак си огромен зор и труд до зори както казват колегите biggrin.gif Общо взето, за да направиш селиката ти 192к.с със swap, пак ще трябва да потрошиш едни 2000+лв.....Хамалогия е доста, но пък ще си доволен.... може би...
