Страница 1 от 1

Какво е това???

Публикувано на: 29 Юли 2011 16:08
от KingSteve
Здравейте, колеги.
Интересува ме това филтър ли е? За какво служи и ако е на колко време се сменя. Part number: 77704-05010

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200003 ... l?hl=77740

... и не на последно място..защо е "златно"?

Намира се на рамата до макферсона на дясното колело.

Публикувано на: 29 Юли 2011 16:12
от mirott
Къде се намира по колата?!Някъде под калниците?

Публикувано на: 29 Юли 2011 16:27
от KingSteve
Вдигаш капака, поглеждаш наляво rolleyes.gif ,монтирано е под ламарината, която държи макферсона на дясното колело. Малко трябва да се наведеш за да му видиш номера. Според тази диаграма долната тръба вероятно идва от резервоара. Горната минава през някакъв клапан монтиран точно до термостата и от там се забива в дроселната клапа.

CANISTER ASSY, CHARCOAL .. ако ще превеждаме като Google излиза, че е контейнер с въглен сиреч някакъв въгленов филтър. Възможно ли е изпаренията от резервоара да минават през него и да влизат в дроселната клапа за изгаряне (но само преди или след като е загрял двигателя..не знам как работи клапана до термостата) и как би се отразило на работата на двигателя ако е запушен?

Публикувано на: 29 Юли 2011 16:32
от mirott
Мисля си за нещо,ама нека да поразгледаме, пък ще коментираме...

Публикувано на: 29 Юли 2011 17:02
от xtreme
Поема бензиновите пари, има клапа която се управлява от VSV-то , кога да отваря и да ги засмуква моторетката :) Какво му е на твоето ?

Публикувано на: 29 Юли 2011 17:11
от KingSteve
Не знам може и нищо да му няма просто исках да разбера какви са симптомите ако не работи (отразява ли се на работата на двигателя изобщо ако е неизправен) все пак е филтър => е консуматив. На колко време трябва да се сменя и може ли да има връзка с неравномерните обороти при ускорение м/у 2000 и 3000 rpm - темата, която дискутирахме тук

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... &start=120
xtreme написа:има клапа която се управлява от VSV-то
Предполагам точно това, (което досега не знаех какво е) е Vacuum Control Valve при мен.

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200003 ... l?hl=23262

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0097933003

Публикувано на: 29 Юли 2011 17:50
от Nixter
Айгото също има нещо подобно и го дават да се сменя всеки 5 години.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200811 ... l?hl=77706

Публикувано на: 29 Юли 2011 19:42
от xtreme
И да не работи едва ли ще усетиш проблем. Просто бензиновите пари ще излизат през клапата, която се намира на капачката на резервоара като се вдигне налягането. Принципно ако работи както си трябва би трябвало да имаш лека разлика в налягането на резервоара и отвън. Т.е като отвориш капачката трябва да се чуе фсссссс. Лошото е ,че то ако има и налягане в резервоара пак се чува ама в обратна посока :)

Публикувано на: 29 Юли 2011 22:51
от Bass_Man
Демек ссссссф ? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Публикувано на: 31 Юли 2011 10:04
от KingSteve
Bass_Man написа:Демек ссссссф ? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Чува се наистина ама не съм се заслушал точно как. Следващият път ще обърна внимание :laughing9:

Като имам малко време за губене ще проверя дали работи нормално VCV-то. Ще го духаме на топло и студено все трябва да е запушен в 1 от 2те състояния :thumbsup:

Публикувано на: 09 Авг 2011 14:50
от burkito
Това е точно на пътя на бензиновите пари. На доста коли съм го виждал и не съм чувал да има интервал за смяна. По принцип нещото което се скапва по цялата верига е клапана, и ако се скапе в затворена позиция ще паднат леко оборотите, ако е в отворена ще се вдигнат. Но ще е изключително малко при твоя мотор.