Страница 1 от 1
Прекъсване при 2Т мотор
Публикувано на: 26 Юли 2011 13:38
от петър
Случая е следния,прекъсването е само когато подавам газ от педала чрез смукача мога да покача до 2900 оборота и няма прекъсване.Дразни ме доста,ако рязко настъпя се замисля и когато я натоваря във високите не може да поеме,това в движение.Иначе на място след 3000 оборота изчиства и до 6500 стига

.Колата е с два карбуратора обема е 1.6,модела е Селика 80година.
П.С. Преди 2 месеца ходих на майстор да погледне карбовете,пипа малко сместа и оборотите, правих тест драйв след всяка промяна.На последния колата вървеше доста добре на 5 до 150 без прекъсвания и придърпвания при ускоряването,но след това запали доста трудно.
Публикувано на: 26 Юли 2011 16:12
от slowtraveler
При карбовете 'замислянето' при рязко подаване на газ обикновено е заради много бедна смес или ускорителната помпичка. Може нивото да е ниско (бедна смес, което подсказва и вдигането на обороти без прекъсване при смукач)..
При дръпнат смукач ускоряването нагоре пак ли е с прекъсване?
Добре ли е подаването на бензин. Продухвал ли си горивната система...
Добре ли ти работи иглата?
Понякога при лошо подаване на бензин нивото започва да спада при натоварване на автомобила, а след това (особено ако иглата не е добра) при спрян автомобил качва прекалено високо ниво и преобогатява сместа и дави колата при палене....
Все пак ми се струва, че е най-добре да отидеш при свестен карбураторджия (за съжаление - малко са)...
От кой град си?
Публикувано на: 26 Юли 2011 19:47
от петър
Всички тези неща си ги мисля и аз,но не мога да ги установя сам.Нивото в карбовете е ок,както писах при смукач-а не прекъсва,само когато"крачно подам газ:).Смених свещите щото бяха с грешен GAP и си мислех че всичко ще се оправи,ама не.
Понякога от кабелите ме удря ток,това го споменавам просто ако има значение.Горивната не съм я продухвал,а сигурно трябва,явно има доста неща които могат да се направят,ама сега нямам много време за майстори или дори сам да се занимавам.Събирам за инфо за всякакви добри карбураторджий, ако си заслужава ще пътувам.
Публикувано на: 26 Юли 2011 20:19
от slowtraveler
Във Варна имаше способни момчета, но преди доста години се махнаха (сервиза само за карбуратори бе до Спортното Училище)... Имам им някъде телефоните - ако те интересува мога да се поровя..
П.С. допълни профила си с 'местоживеене'...
Публикувано на: 26 Юли 2011 20:26
от петър
Местоживеенето е сложно да го попълня:)))),но ако мислиш че тези хора могат да свършат работа мога да запиша координати,защото до септември Варна ми е удобна както и цялото черноморие.
Публикувано на: 27 Юли 2011 00:59
от Bass_Man
Най-вероятно карбовете отдавна са фитка . И аз имам подобен случай . Най-простия вариант е плочка и пропан/метан . И няма да познаеш колата !!! А и ще ти излезе доста по-евтино от безкрайно обикаляне по-майстори и безкрайни проби със скъпо гориво .
Публикувано на: 27 Юли 2011 09:31
от мехаННика
Опитай да изолираш кабелите или да ги отдалечиш отвсякъде където има маса.Огледай за опушени места по кабелите и започни от там.