Страница 1 от 1
Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Публикувано на: 25 Юли 2011 17:03
от matkauton
Колеги пиша да умуваме заедно... Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор. Гарнитурата издуха между 1-2 цилиндър без да прегрее мотора. Закарах я на ход в сервиза на 2 цилиндъра съм минал към 10 км без да загрее повече от нормалното колата
Преди да издухам гарнутира я карах с 10W-40 масло не съм доливал от смяна до смяна. Като издуха гарнутира я закарах при майстор дето ми е прави до сега други коли пробван. Смени гарнитури гумички на клапани напасване, че преди да издухам гарнитурата малко щракаха. Шлайфане на глава и легла на клапани всичко както си му е ред. След това обаче за 1000 км 1л масло замина. Смених маслото с 15W-40 разхода намаля на около 600мл.
Направи ми впечетление че като я паля сутрин пуши бяло. Върнах му я реклаация на гумичките на клапаните. Смени ми ги без да сваля глава. Сега нищо не пуши при никакви условия. Да обаче вече съм минал към 300 км от ремонт и гледам че маслото пак е започнало да намалява. Майстора ме насочва към сегменти ама се чудя как така изведнъж...
Публикувано на: 25 Юли 2011 22:54
от Vokil
Преди време имах такъв проблем с фалшиви вложки оправи се като си намерих вложки дето се нанизват плътно на водачите щото фалшивите бяха хлабави макар че контрите им ги държаха да не излизат пускаха масло между водача и вложката.Ако са ти сложили пак от същите вложки е нормално пак да ти гори маслото.Освен това ако някой ти е "услужил" като ти е проверил луфта на буралата докато я няма главата може някой сегмент да е спекъл ако му е бил много нагара тука вече може да ти помогне бабешкия метод с киснене с газ за горене

Публикувано на: 26 Юли 2011 01:07
от мехаННика
1.На кой елемент казваш "вложки"?
2.Бабешкия метод не помага-пробвал съм с избити бутала.
3.Трябвало е да смени сегментите още първия път като е свалял глава.
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Публикувано на: 26 Юли 2011 14:00
от PESHO OT MARS
matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.
Публикувано на: 27 Юли 2011 00:40
от Bass_Man
Малеее тия ГИ-та направо са пакост голяма вече и гарнитури духат . Пък и този мотор с голям проблем ще дойде .
Не че нещо пич но някой ти се изсрал на колата !
Публикувано на: 27 Юли 2011 11:41
от мехаННика
Точно така е и този някой е започнал още през 1997г,през всичките 300 х км та до наши дни.
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Публикувано на: 27 Юли 2011 19:50
от LiakaDJ
PESHO OT MARS написа:matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.
Ти наистина си от марс ;) ... При разход на масло , съветваш човека да сложи по тънко масло

))) ?!?!?!?! .. Защо , че да му гори повече ли ?
Re: Карина с 4a-fe гори масло след смяна на гарнитура.
Публикувано на: 27 Юли 2011 23:35
от PESHO OT MARS
LiakaDJ написа:PESHO OT MARS написа:matkauton написа:Значи каринката и сложих газов инжекцион и за 700-800 км издухах гарнутура на главата, което оказа се било често срещан дефект на тоя мотор.
Аз нещо за такъв дефект не съм чувал. По скоро ми звучи като поредното малоумно обяснение на видните мозъчни донори по сервизите.
Оглед на всичко отново и забрави за масло 10W-40 на моята се сипва само и единствено 5W-40 или по-добре 5W-50.
Ти наистина си от марс ;) ... При разход на масло , съветваш човека да сложи по тънко масло

))) ?!?!?!?! .. Защо , че да му гори повече ли ?
Ясно ми е че си чукча писател не чукча читател. Ама айде въздържай се ако обичаш от влизане с кубинките да не ти сипя така че да ти припукат ушите
Пък ти ако искаш си сипвай в колата и грес няма ядове веднъж да загреее мотора, пък аз ще ще си сипвам "тънкото" масло и нека ми е зле.
Публикувано на: 28 Юли 2011 00:10
от мехаННика
Колкото по-издухан мотор,толкова по-скъпо и по-тънко масло.Като събух кубинките и някак ми просветна тази мъдрост...