и аз не запалих !!!!!!
Публикувано на: 21 Юли 2011 03:44
Здравейте колеги !
Порових из форума ,
но подобна тема не открих , та реших да споделя .
След никакви симптоми за каквото и да е след като няколко пъти карах и спирах ( гасих мотора ) градко , и не запалих от първият път .........а от вторият . Е вярно ,че повъртвх малко ,но запали . След като спрях и я оставих около час на паркинг и ................ не запали . Питах един познат по тел. и ми каза да пробвам с резервният ключ . Не стана и с него . Върти стартера,а живот в мотора няма....Все едно имобилайзера се е скапал. Прави ми впечатление ,че свети "ЧЕК" лампата постояно. Откачих акумолатора за 2-3 мин и пак го закачих , но ефект НУЛЕВ !!!!! Алармата си работи нормално (вкл'чва и заключва вратите ) . Имах такъв проблем с бус Ситроен джъмпер . Тогава един майстор смени лагерчета и гумички на помпата в резервоара и се оправи ,но тя виеше и правеше проблеми от доста време. Сега никакви симптоми , а проблема е на лице . Понеже събитията се развиват след 20часа нямаше как да се допитам до сервиз. Утре сутрин съм пръв на стълбите пред сервиза на Тойота , Да казват какво ще се прави , че от 1ви сме на почивка и не ми се ходи с влака,въпреки че децата се зарадваха като им подхвърлих идеята. В цялата история най смешното е ,че преди обяд говорих с МечоКух и се разбрахме да ми изпрати ХАДО за мотора и горивната система. Вече се реших да сложа и аз , че километрите са ми над 200 000 ,
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА : Колата ми е Авенсис версо 2003г Д4Д 116кончета с бокса май прехвърля 140 !
Искрено се надявам да е нещо дребно............. кабелче , бушонче , датчик ........
Порових из форума ,
но подобна тема не открих , та реших да споделя .
След никакви симптоми за каквото и да е след като няколко пъти карах и спирах ( гасих мотора ) градко , и не запалих от първият път .........а от вторият . Е вярно ,че повъртвх малко ,но запали . След като спрях и я оставих около час на паркинг и ................ не запали . Питах един познат по тел. и ми каза да пробвам с резервният ключ . Не стана и с него . Върти стартера,а живот в мотора няма....Все едно имобилайзера се е скапал. Прави ми впечатление ,че свети "ЧЕК" лампата постояно. Откачих акумолатора за 2-3 мин и пак го закачих , но ефект НУЛЕВ !!!!! Алармата си работи нормално (вкл'чва и заключва вратите ) . Имах такъв проблем с бус Ситроен джъмпер . Тогава един майстор смени лагерчета и гумички на помпата в резервоара и се оправи ,но тя виеше и правеше проблеми от доста време. Сега никакви симптоми , а проблема е на лице . Понеже събитията се развиват след 20часа нямаше как да се допитам до сервиз. Утре сутрин съм пръв на стълбите пред сервиза на Тойота , Да казват какво ще се прави , че от 1ви сме на почивка и не ми се ходи с влака,въпреки че децата се зарадваха като им подхвърлих идеята. В цялата история най смешното е ,че преди обяд говорих с МечоКух и се разбрахме да ми изпрати ХАДО за мотора и горивната система. Вече се реших да сложа и аз , че километрите са ми над 200 000 ,
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА : Колата ми е Авенсис версо 2003г Д4Д 116кончета с бокса май прехвърля 140 !
Искрено се надявам да е нещо дребно............. кабелче , бушонче , датчик ........