Страница 1 от 2
Кои двигатели стават за газ
Публикувано на: 17 Юли 2011 13:50
от tanyo
Здравейте, ще си търся кола и съм се спрял на Авенсис/Корола бензин
на която да сложа газ. За годината съм се спрял на 1999-2004, обем 1,4-1,8 литра.
Въпросът ми е кои двигатели не подлежат на газифициране ?
Благодарности
Публикувано на: 18 Юли 2011 03:59
от Bass_Man
Моя съвет е независимо от горивото да избягваш моделите на Авенсис и Корола в периода 2000-2003г. Точно защо е писано много . Пресен пример :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11623
Така ,че по-добре се спри на 95-99г. двигателите без lean burn и ще забравиш са всякакви грижи не само свързани с типа гориво . Като можеш да добавиш и Карина в списъка с моделите .
Публикувано на: 18 Юли 2011 20:14
от Adrenallin
Извинявам се но искам да използвам темата на колегата,при цената на бензина вече сериозно съм се замислил за газ.Въпросът ми е за моята кола Toyota Celica 96 година,1.8 116 коня,какво ще ми препоръчате обикновенна газова или газов инжекцион.И изобщо добре ли е на този двигател да се слага газ,смисъл как ще е с разхода ако има някой някъкви наблюдения ще се радвам да ми помогне.
Публикувано на: 19 Юли 2011 11:08
от Bass_Man
Ако имаш възможност ГИ ако не обикновенна . За разходите и ефектите питай вишистите от форума ако са го учили да ти го кажат .
BTW: модераторите ако обичат да не поправят мненията на неграмотниците невишисти !!! Пък било то и анонимно !
Публикувано на: 19 Юли 2011 11:48
от miLen4o
Сложи си едно безгрижно ГИ и усети уголемения си портфейл biggrin.gif
Публикувано на: 19 Юли 2011 13:35
от mitoko
пропана е 2 пъти по-евтин от бензина, а метана над 4 пъти (спямо бензина)

ГИ или инжекцион дават и на изплащане
Публикувано на: 19 Юли 2011 14:09
от PESHO OT MARS
Аз и от обикновенната газова съм си доволен (за LPG става въпрос). Според мен една обикновенна газова с CV система за пълнене си струва повече отколкото ГИ. Имаш икономията и вървежа на ГИ-то и простотата на обикновенната газова.
CV Система например BRC BLOS.
Публикувано на: 19 Юли 2011 14:28
от jim_beam
miLen4o написа:Сложи си едно безгрижно ГИ и усети уголемения си портфейл biggrin.gif
градски не е ли по-лесно да обере някоя банка и после пак да си кара безгрижно без ГИ... laugh.gif
Публикувано на: 19 Юли 2011 17:39
от Bass_Man
PESHO OT MARS написа:Аз и от обикновенната газова съм си доволен (за LPG става въпрос). Според мен една обикновенна газова с CV система за пълнене си струва повече отколкото ГИ. Имаш икономията и вървежа на ГИ-то и простотата на обикновенната газова.
CV Система например BRC BLOS.
Адаш не е точно така принципно е по-добре от плочката но е много далече от ГИ и пак може да си има взривове .
Отделно една модерна кола , като я накичиш с емулатори и обикновенната газова става на 200-300лв от ГИ-то . Отделно дето и никой не го произвежда вече .
Публикувано на: 19 Юли 2011 17:47
от PESHO OT MARS
Абе адаш приципно си прав, малко се поизхвърлих.
БЛОС-а и подобните са много добра алтернатива ако имаш някое жадно 8 цилиндрово чудовище (например някой джип) където ГИ-то е прекалено скъпо, а пък джипа се кара 5 пъти в годината например.
Но аз си карам по-стари коли и нямам ядове с емулатори и прочие, но примерно читав монтаж на инжектори на 3S-FE е нема такава клизма неземна, трябва да разпарчетосам половината карантия около главата включае снопа с кабелите
Затова и заради цената се отказах на моята да и слагам ГИ. разхода си е приличен. Сега съм решил да сложа една безрестриктивна плочка да видя как е. Но не мога да си намеря маркуч с диаметър 65-70 мм. (трябва ми неармиран).
Публикувано на: 19 Юли 2011 17:55
от Bass_Man
Аве ако е някое бавно оборотно чудовище си екстра и за всеки ден ама вече много трудно се намират такива неща . Гледам , че китайците са подхванали яко да ги произвеждат .
Иначе монтажа на ГИ понякога е е доста гаден и без сваляне на колекторите може и да не може да се мине . Ама такъв си е живота все пак нова горивна с-ма слагаш .
А и при положение ,че си ти върви добре и така вярно няма смисъл . Но има доста коли , които с плочки са няма такива проклетии и са едни гърмежи и чудеса . Определено си има двигатели , които си носят на плочка и съответно такива , които не носят .
Публикувано на: 19 Юли 2011 21:33
от nikolov22
на мен ми гореше около9-10 градско и около7-10 извънградско това във варна
с обикновено ловато слагано от мен и настройване около 2 месеца докато
направи оптимален разход и вървене без да умира на някакви скорости
Публикувано на: 19 Юли 2011 23:32
от Bass_Man
Николов ти вишист ли си ве ? Че гледам , че баш професорите и докторите никакви ги няма да отговорят на човека . Да не би да са пропуснали този урок ???
Публикувано на: 20 Юли 2011 09:29
от PESHO OT MARS
Bass_Man написа:Но има доста коли , които с плочки са няма такива проклетии и са едни гърмежи и чудеса . Определено си има двигатели , които си носят на плочка и съответно такива , които не носят .
Предимно немски измишлютини ги правят тези номера, особенно ако са с мех.инжекции.
Поне Тойота върви на изтребител с плочка, особенно на Старлета ми беше някаква много готина плочка с много голямо вентури и беше изстребител (ама и хапваше де

). На Карината незнам защо ми е припуквала 3-4 пъти за половин година но слабо и при прехвърляне от бенз на газ. Даже и мотора не угасва.
Публикувано на: 20 Юли 2011 13:26
от Adrenallin
Добре колеги някой да има идея къде мога да си сложа ГИ,препоръки към някой добри майстори и някъкви цени.