Страница 1 от 2
ЕГР - премахване при Д4Д 2.2
Публикувано на: 14 Юли 2011 16:01
от rashkov
Някой има ли опит в елиминирането на ЕГР-а при Д4Д 2.2 - 2009г. ?
Премахжане на ЕГР-то + елиминиране на датчика ?
Публикувано на: 14 Юли 2011 19:04
от jim_beam
Публикувано на: 15 Юли 2011 20:28
от boris_firkov
Колега да имаш подобен материал за 2000 D4D 2003г.
Публикувано на: 15 Юли 2011 21:29
от rashkov
Jim,
туй много сложно бре :(
Аз се чудех дали няма някой сервиз тук дето по мед и масло да го правят.
Публикувано на: 15 Юли 2011 21:57
от jim_beam
нямам представа,проблема е,че всичко е навързано-датчици,ECU,VSC,трябва доста добре да се излъже.
тук във форума мисля имаше опити в тая насока,ако не се лъжа мечокух изпробва нещо.иначе май фидо дидо като че ли може да даде едно рамо.
сложна работа,иска си опит и познания...
аз го търкалям вече почти 100к 2.2Д4Д и никога не съм имал оплаквания.моделите 2009 сигурно са с изменения егр,така че споко.
пак да повторя,освен,че служи за понижаване на емисиите другата му функция е и да ограничава (коригира) темп. в цилиндрите!с други думи щом са го сложили там сигурно има защо.

Публикувано на: 15 Юли 2011 22:21
от rashkov
Jim,
бе да чукам на дърво не съм имал 2-ри път проблем. Сега е на 45К. Чат-пат бутам добавки и това е. Харченето на масло се поукроти. Под 10% е.
Публикувано на: 15 Юли 2011 22:39
от jim_beam
ще падне още(10% от какво?),само слагай читаво масло.моя актуален разход е 1л на 15к,а в началото си беше 2-3 пъти отгоре.отваряй егр-а понякога да кажем на 30-50к.твоя почти сигурно е с филтър(DPF) и в комбинация с недобро гориво хм.
ето наскоро разбрах,че при хонда дизела има същите проблеми като мазда-смесва нафта в маслото и скача доста над макс. на щеката.ако не се усетиш и дотам.на тойота системата с допълнителна дюза пак куца.нещата отиват все по-далеч от дизела,следващите ще трябва да ги мислим по-добре май.

Публикувано на: 15 Юли 2011 22:55
от rashkov
И мойта падна до 1л/15000км. Сега върви много по-добре, отколкото като беше нова. Но си е кола за дълъг път. В града на къси разстояния ъавно горенето е кофти и се получават затплачвания. Затова взех Митсубишито бензин за градско. Но неможе да се сравни с динамиката на Тойотата. Друго си е турбина да има.
Пробвах 1.8 Зафира, умряла работа е голяма кола на бензин :(
Публикувано на: 16 Юли 2011 00:52
от Bass_Man
Не че е толкова умряла колкото ти си свикнал да те рита нещо на 2000 оборота

. Човек качи ли се на турбо кола после трудно се връща на атмосферка

. BTW БМВ готвят 3 литра дизел 400 коня с три турбини . Там какво ще е с клапи и датчици .................
Публикувано на: 16 Юли 2011 00:53
от Vesko
Какви са тези разходи на масло за които разправяте. Авенисиса ми е на 137х км и никакви проблеми до сега. До като го карах аз си харчеше по 1л на 15х км. просто на около 12х ми светваше лампиката за ниско ниво на маслото, сипвах 1л масло и повее не светваше до смяната на 15х. От както съпругата ми го кара няма проблем със светването на лампичката за ниско ниво на маслото
ПП: И от 1999 до сега не съм си проверявал нивото на маслото. Дори ми е чудно как се ориентирате по тази пръка която всеки път като я извадиш си е мазна и няма рязка индикация до къде е маслото biggrin.gif
ПП2: от 99-та карам тойота, ама и преди не помня да съм проявявъл интерес към тази причица

Публикувано на: 16 Юли 2011 00:57
от Bass_Man
Ама то не е само да я вадиш трябва и да я пообършеш лекичко ве

.
Публикувано на: 16 Юли 2011 01:10
от Vesko
Басс, за 12 години не обращайки внимание на тази пръчица само веднъж смених колянов вал с 4 лагера... според мен наистина е излишно да й се обръша толкова много внимание biggrin.gif
Публикувано на: 16 Юли 2011 01:10
от rashkov
Bass_Man написа:Ама то не е само да я вадиш трябва и да я пообършеш лекичко ве

.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 16 Юли 2011 01:18
от Bass_Man
Vesko написа:Басс, за 12 години не обращайки внимание на тази пръчица само веднъж смених колянов вал с 4 лагера... според мен наистина е излишно да й се обръша толкова много внимание biggrin.gif
Малееее недей така ве , че ся освен глави на метан всички Тойоти ще чупят и валове на масло

biggrin.gif

.
Публикувано на: 16 Юли 2011 01:26
от Vesko
Bass_Man написа:Ама то не е само да я вадиш трябва и да я пообършеш лекичко ве

.
А с какво да я обърша? Освен крик а гуми и клююч за джанти няма парцал в стандартното оборудване на колата
