Страница 1 от 3
Toyota Auris на Метан
Публикувано на: 12 Юли 2011 13:05
от cupe 123
Здравейте колеги! Имам Тойота Аурис 2008г. и искам да и сложа метан! Питах на няколко места но ми казват че не е добре! Според мен е защото не са правили до момента такова нещо и не искат да се занимават! Някой колега от форума ако се е сблъсквал с подобен проблем нека да пише! Благодаря Ви!
Публикувано на: 12 Юли 2011 14:49
от mitoko
Кои места по-точно и какво по-конкретно не е добре !!!
Публикувано на: 12 Юли 2011 15:08
от cupe 123
В BRC съм ходил, в надежда до Шкода съм ходил, и в с. Лозен при един Ради които се занимава самио с това и е добър и той ми каза че не е добра
Публикувано на: 12 Юли 2011 15:45
от mitoko
cupe 123 написа:В BRC съм ходил, в надежда до Шкода съм ходил, и в с. Лозен при един Ради които се занимава самио с това и е добър и той ми каза че не е добра
????? метановата уредба не е добра ????????? колата не е добра ????????? демек майсторите не иската да ти вземат парите и да ти сложат метан ????????????
виждал съм бакшиш с новия лансер на метан, това че 2-3 са ти казали некви глупости не значи нищо, ако беше добре бакшишо немаше да сложи метан

Публикувано на: 12 Юли 2011 16:21
от zi_zi_top
mitoko написа:...виждал съм бакшиш с новия лансер на метан, това че 2-3 са ти казали некви глупости не значи нищо, ако беше добре бакшишо немаше да сложи метан

Не може "бакшишо" да ти е критерий за добро и лошо техническо решение. Той ако имаше много акъл нямаше да е таксиджия.
Газаджиите най-много дерат от такситата...

Публикувано на: 12 Юли 2011 16:47
от cupe 123
Няма да го правя такси! За лична употреба! Просто пътувам много и за това искам да сложа метан!
Публикувано на: 12 Юли 2011 22:06
от mitoko
zi_zi_top написа:mitoko написа:...виждал съм бакшиш с новия лансер на метан, това че 2-3 са ти казали некви глупости не значи нищо, ако беше добре бакшишо немаше да сложи метан

Не може "бакшишо" да ти е критерий за добро и лошо техническо решение. Той ако имаше много акъл нямаше да е таксиджия.
Газаджиите най-много дерат от такситата...

идеата е, че има секви бакшиши със секви коли... на ВСИЧКО МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ МЕТАН
Публикувано на: 12 Юли 2011 22:56
от Toyota forever
По добре недей. След това ще трябва да ти се прави реглаж на клапаните през 10000 коломера. А предполагам тя също е с пулове и става бавно и по сложно. /поради липсата на всички размери пулове/ Да не говорим, че леглата на клапаните също ще заминат. Ще имаш и други въпроси като подложки за пружините и че колата ти е много клекнала. Направия я на пропан най добре и безболезнено за автомобила. Поне това е моя съвет.
Публикувано на: 13 Юли 2011 01:37
от Bass_Man
Сега ако вземе някой и да си обоснове мнението и току виж станала ясна работата .
Принципно колега ако се решиш пусни едно ЛС да решим проблема .
Публикувано на: 13 Юли 2011 13:17
от mitoko
Toyota forever написа:По добре недей. След това ще трябва да ти се прави реглаж на клапаните през 10000 коломера. А предполагам тя също е с пулове и става бавно и по сложно. /поради липсата на всички размери пулове/ Да не говорим, че леглата на клапаните също ще заминат. Ще имаш и други въпроси като подложки за пружините и че колата ти е много клекнала. Направия я на пропан най добре и безболезнено за автомобила. Поне това е моя съвет.
и защо заминават клапаните и леглата само не мога да рабера ???
друг е въпроса,че като сметне раликата на 10к км. с бензина и ще си смени цялата глава направо след 1 година или 100к ако има проблеми

Публикувано на: 13 Юли 2011 17:23
от zi_zi_top
Нали знаеш, че Люцкан се занимава професионално с автомобили. Бъди сигурен, че има аргументи за мнението си и не би се хабил да пише просто така.
Публикувано на: 13 Юли 2011 19:29
от Toyota forever
mitoko написа:Toyota forever написа:По добре недей. След това ще трябва да ти се прави реглаж на клапаните през 10000 коломера. А предполагам тя също е с пулове и става бавно и по сложно. /поради липсата на всички размери пулове/ Да не говорим, че леглата на клапаните също ще заминат. Ще имаш и други въпроси като подложки за пружините и че колата ти е много клекнала. Направия я на пропан най добре и безболезнено за автомобила. Поне това е моя съвет.
и защо заминават клапаните и леглата само не мога да рабера ???
друг е въпроса,че като сметне раликата на 10к км. с бензина и ще си смени цялата глава направо след 1 година или 100к ако има проблеми

Това с клапаните и леглата става поради различния начин на изгаряне и от там тези проблеми. Метана има най голяма температура на изгаряне и затова прегарят клапаните. А ако след 1 година ще даде това което е икономисал, според мен се обезмисля операцията.
Публикувано на: 13 Юли 2011 19:47
от nowyaris
zi_zi_top написа:mitoko написа:...виждал съм бакшиш с новия лансер на метан, това че 2-3 са ти казали некви глупости не значи нищо, ако беше добре бакшишо немаше да сложи метан

Не може "бакшишо" да ти е критерий за добро и лошо техническо решение. Той ако имаше много акъл нямаше да е таксиджия.
Газаджиите най-много дерат от такситата...

Ако имаше много акъл какъв щеше да е?Отделно дето Газаджиите станаха повече от бакшишите и ми дерат дедовия.Отделно дето аз ако бях на колегата и търкалях много щях да обърна света за да си сложа метан.Отделно дето сигурно Люцкан е прав,ама икономията е сега,а евентуалните разходи после.После я камилата,я камиларя.Нека БАСС каже на колегата къде да отиде и това е.
Публикувано на: 13 Юли 2011 21:16
от мехаННика
Слагайте смело метани ,пропани и бутани,като се напестите Ви чакам .
Властелина на цилиндровите глави biggrin.gif
Публикувано на: 13 Юли 2011 22:08
от nowyaris
мехаННика написа:Слагайте смело метани ,пропани и бутани,като се напестите Ви чакам .
Властелина на цилиндровите глави biggrin.gif
Ке чекаш
