Страница 1 от 2

Масло за скоростите

Публикувано на: 22 Юни 2011 22:23
от formatter
Какво масло мога да си долея в автоматичните ми скорости на Рав 4 2004 бензин че немога да си намеря ATF T-IV. Трябва да сипя около 300 милилитра. Може ли да си прецакам другото масло ако сипя dextron II или III

Публикувано на: 22 Юни 2011 23:29
от мехаННика
Човече ,къде го търсиш това Т-4,иди в сервиз на Тойота - не си скапвай кутията насила.Всъщност твоя работа...

Публикувано на: 23 Юни 2011 18:24
от formatter
Значи тя белята е станала. Има сипано 300 милилитра масло Dextron II. И сега ме интересува дали има опасност да се прецака другото масло. Ако има опасност да е станало нещо да мисля за варианти за нова смяна на малото в скоростите. Дано 300 милилитра да не окажат влияние върху 7 литра , но хората които имате повече опит и информация във форума ви моля да дадете съвет

Публикувано на: 23 Юни 2011 18:49
от TATI
Ми смени цялото масло де. Едва ли някога е сменяно, а така или иначе на автоматиците имаш км, на които се сменя. Не струва хиляди. И ще си караш спокойно.

Публикувано на: 23 Юни 2011 21:39
от formatter
е това е проблема че го смениха преди 2 седмици и затова не ми се сменява пак ако не е наложително

Публикувано на: 23 Юни 2011 21:41
от мехаННика
За някои по нови автоматици пише че няма нужда от смяна при нормални условия на експлоатация, а иначе наблюдавай маслото да не се пресече нещо но никой не може да да даде гаранции че няма проблеми.Как беше приказката за лъжицата лайна в кацата с мед..

Публикувано на: 23 Юни 2011 22:16
от TATI
Добре де. Много е странно това. Преди 2 седмици сменяш масло с незнайно такова. Как след две седмици реши да доливаш 300 мл с друго такова? Едва ли си го сменял в другия край на България, а и така да е било, във всеки магазин за авточасти има нужното масло, което ти трябва. Това все пак не е ръчна скоростна кутия. Поне филтъра смени ли, че иначе си си дал парите за тоя дет клати шумата? Аз миналата година сменях на королата от подписа ми и не ми стигнаха 500 мл, но отидох на другия ден и си купих и си долях.

Публикувано на: 24 Юни 2011 06:19
от formatter
Значи маслото си е сменяно с такова каквото трябва, но просто не са сипали достатъчно.В момента им беше свършило и чакаха да им докарат и за да не стоят скоростите без масло долях atf dextron (не за ръчни скорости)

Публикувано на: 24 Юни 2011 09:21
от gicho
Ако в книжката пише T-IV, слагай само T-IV. Много народ са изпищяли от неспазване на това изискване.

Другото - 300мл на 7литра не звучи фатално, принципно и двете масла са на една основа и няма какво да им стане (химически) заради смесването. Въпрос на добавки (така се твърди из нета).

Публикувано на: 24 Юни 2011 12:15
от Me4oKyX
Мехьник - ти вярно ли го каза това, че маслото можело да не се сменя !??!?? Щото на Круйзера тая глупост ни я казаха в Тойота, ама като намерихме "невъзможния" начин да го източим, такива лайна изпадаха, че ..... няма друга дума да го опиша... Сменихме "несменяемото" масло и кутията заработи както трябва, няма лашкане, няма бавно зацепване на дифа..... Изобщо коренна разлика... Тия дето не им са сменя маслото, новите, идеята е да си смениш направо кутията, или колата.... Нема такова жувотно, дето да не му трябва смяна на масло.....

Публикувано на: 26 Юни 2011 22:56
от мехаННика
No need to replace ATF under normal driving conditions, грамотен си - чети .Това не съм го писал аз а производителя.Никой не е казвал че НЕ МОЖЕ да се източи маслото, но ти все пак го откри.. И как казваш се ускори "зацепването на дифа"?

Публикувано на: 26 Юни 2011 23:26
от Me4oKyX
Що ми обесняваш ся за моята кола ?!?? Нещо грам логика нямаш.... УСКОРИ СЕ! Натискам кочпето да зацепен средния диф, за да е 4х4 постоянно и за няма и 3 сек светва, че е готово, преди това мигаше по 10 секунди докато светне, че е запечен като хората..... Или то това няма нищо общо ?! laugh.gif Мога да чета, чел съм и като цяло не само на производителя съм чел препоръки. Затова зарежи тва масло да не сменя, при квито и да било "нормални" кондиции.....

Публикувано на: 27 Юни 2011 07:33
от мехаННика
Значи искаш да кажеш че "изедниците" от тойота ще пропуснат да ти вземат едни пари на всеки Х км и това само за да ти сменят скоростите гаранционно в следващите 5год или 150 х км ,странна логика ....Ся, да ти обясня за твойта кола,ако е имало в маслото механични примеси или за краткост-лайна,те няма откъде да дойдат освен от износване на някакви въртящи или триещи части.Така че твърде е вероятно в скоро време да добиеш малки автоматичета.Не знам има ли добавки за авт кутии..Това дето зацепваш с копчето е трансфера или раздатката по руски,и няма нищо общо със ск кутия освен че е монтиран на нея и изглежда като едно цяло за някои специалисти.И последно,крузера е постоянно 4х4 ,не бутай това копче на път с настилка и добро сцепление че ще си счупиш предния диференциал,пардон диф.

Публикувано на: 27 Юни 2011 23:50
от Me4oKyX
Изобщо няма са занимавам да ти чета глупостите - ако искаш да пусна 4х4 бавни като карам със 100км/ч, А ???! Тва ще е по-красиво.... Работи си там в Тойота и си мисли, че работиш в сервиз..... Не ма занимавай, аз и двата джипа сам съм си ги сервизирал като хората и преден диф и заден и раздатка и кутий..... Недей ми обеснява глупости ако обичаш, видях кви са ви "тестовете", взех го с по-малко грешки от всичките от сервиза, а аз НЕ СЪМ МАЙСТОР!!! Поздрави и не ми говори за ТМ Ауто, Тиксим или подобните псевдо сервизи..... ТРАГЕДИЯ, по всички параграфи са! Затова са чудят шефовете кви лизинги са 120 години да направят и промоций 2 за левче....

Публикувано на: 28 Юни 2011 07:35
от мехаННика
За толкова време това ли можа да измислиш като отговор? Да, ти не си майстор,ти си един хуморист с големи претенции и веселото е че целия форум го видя.Жив и здрав да си ,продължавай да трупаш постове и да съветваш хората по проблемите им.