Страница 1 от 1
D-CAD или D-4D
Публикувано на: 09 Юни 2011 13:05
от yokibull
Здравейте на всички от форума ,
Навил съм се да си купя Toyota Rav 4 - след 2008г. и по-точно дизел и след кратко преглеждане на предлаганите по интернет автомобили забелязвам че масово се продават D4D и по-малко D-CAD двигател. Този на които съм се спрял за сега е D-CAD ! Ако някои може да сподели впечътления - предимства и недостатъци ще му бъда благодарен !
Публикувано на: 09 Юни 2011 13:49
от lederman
Има писано по темата във Форума
Основното което се брои за минус на D-CAT са прецизните пиезо-дюзи. проблема е, че при тях има сериозни изисквания за качеството на горивото, а то в България не е доказано....
Вторият проблем е цената им ... "нормалните" комънрейл дюзи да доста скъпи (600-1000 лв.) а тези отивали към 2000лв. (цената е за 1 дюза).
Цитираните цени са примерни (от форума) за щастие не съм се сблъсквал с покупка

Аз съм с D4D
Успех с избора
Поздрави

Публикувано на: 09 Юни 2011 14:48
от Scott
lederman написа: "нормалните" комънрейл дюзи да доста скъпи (600-1000 лв.) а тези отивали към 2000лв. (цената е за 1 дюза)...
Това са градски легенди. Дюзите са на една цена, можеш да провериш в Toyodiy.com. 2000лв е 'петата' дюза, която я няма при 2AD-FTV.
Публикувано на: 09 Юни 2011 15:36
от lederman
Scott написа:Това са градски легенди. Дюзите са на една цена, можеш да провериш в Toyodiy.com. 2000лв е 'петата' дюза, която я няма при 2AD-FTV.
Вероятно (дано biggrin.gif) си прав за цените. Нещо не се ориентирах и не намерих цена на дюзите в toyodiy.... но не споря за цените. Както написах горе съм цитирал мнения от форума...
Не съм сигурен обаче за 5-тата дюза
ето един хубав клип да D4D двигателите в който показват и 5-та дюза
http://www.youtube.com/watch?v=sHN5JlP4Z90&NR=1
и още един интересен клип.
http://www.youtube.com/watch?v=jWv5gYWv ... re=related
но да не разваляме темата на човека.
Поздрави

Публикувано на: 09 Юни 2011 15:54
от Me4oKyX
Scott - кое е градската легенда??! Я дай цена за нова дюза от където и да, и да НЕ Е над 1500лв.... Щото май няма такова животно, особено за Тойота, то за другите пак няма..... Да не говорим и за другия факт, че пиезо дюзите умират каквото и да ги правиш след определен брой "щракания" и след това НЯМА оправия до ден днешен - просто се сменят с нови... А при Д4Д този проблем вече има заобикаляне и стават като нови laugh.gif И все пак тръпна в очакване да ми дадеш цена за по 600-1000лв за пиезо дюза, щото отивам и купувам на няма и 8000лв Авенсис 2008-ма Д-кат с умрели дюзи!!
Публикувано на: 09 Юни 2011 16:03
от BIS
Е как да ти даде такава цена, като я няма никъде? biggrin.gif
Публикувано на: 09 Юни 2011 17:35
от Scott
Me4oKyX написа:Scott - кое е градската легенда??!
Ето ти цените от Toyodiy:
2AD-FHV
2AD-FTV
Публикувано на: 09 Юни 2011 18:56
от tanto
Привет,
Аз имам от 6 месеца Рав 4 D-Cat, но е от края на 2006! Още не съм се сблъсквал с "дюзите". Повече се предлагат D4D, защото в българските представителства на Тойота до скоро се предлагаха Рав 4 D-Cat само с най-високото оборудване, която излизаше към 72-3 000 лв. Ако влезеш в mobile.de ще видиш че има доста D-Cat в германия примерно. моята алтернатива беше Рав 4 D-Cat 177 hp или D4D 136 hp, а ми се искаше да е по-мощна и така избрах. Ако не греша след 2008 (или беше 2009) вече D4D са 150 hp, така че може би е по-добър вариант, предвид че е по-стандартен и по-малко претенциозен двигател и разходът му е по-малък.
Публикувано на: 10 Юни 2011 00:32
от Me4oKyX
Както и да го смятам, 850 евра са 1700лв - ТОВА е предполагаема цена. ВИНАГИ има разлика от сайта, до реалната цена. Да не говорим, че това е цена БЕЗ доставка, БЕЗ монтаж и т.н..... Дребни подробности..... Но както и да ги смятам, 4х1700 са си едни 6800лв като ТЕОРЕТИЧЕН МИНИМУМ..... който НИКОГА не можеш да постигнеш
П.П. Последните 5 поръчки за части на Тойота от дилър в Англия, цените от сайта са подобни, само дето са почти обърнати в паундове..... И в Германия ми търсиха разни части приятели - цената отива над 800 паунда.... Смятай

Публикувано на: 10 Юни 2011 10:21
от yokibull
Blagodaria na Lederman i Tanto za mneniata.
Tanto pri men varianta za sega e 136 hps D4D veche za sledvashtiat dvigatel ot 2009 s 150hps cenata stava nad parite koito sam prigotvil

Inache prochetoh malko v chujdi forumi za D-CAD i do kolkoto razbrah stava na vapros za usavarshenstvan D4D s cel izhvarliane na po-malko CO2 v atmosferata , no sashto ne sam sigruen do kolkoto razbrah Toyota ne dava garancia za D-CAD dvigateli prodavani ot dilari v Bulgaria i oshte niakolko strani zaradi niskoto kachestvo na Disela koito ni prodavat tuk!
Публикувано на: 10 Юни 2011 11:01
от shoker
Ако колата е в гаранция и двигателя си е в гаранция. Само имай в предвид, че D-Cat не се препоръчва за автомобил, който се шофира основно градско...
Публикувано на: 10 Юни 2011 11:36
от tanto
Да, това е вярно, че ако ще го караш предимно градско не е най-добрата идея да е D-cat. В София по малките улички в центъра, където понякога и на трета не мога да кача, двигателят не се чувства много комфортно и харчи много. На мен в представителството на тойота в Пазарджик ми казаха, че са им провеждали обучение на всички представителства в бг и ако имаш D-cat и го караш предимно градско трябва да се изкарва периодично (не разбрах точно на какви интервали, но май поне на седмица две) извън града, където на висока скорост да му дадеш възможност да си изхвърли замърсяванията в петата дюза, защото иначе възниквали проблеми.
Аз съм доволен от колата засега, но явно наистина е по-чувствителна към некачественото гориво в родината ни. Ако тепърва купувах може би щях да се замисля дали да не взема D4D, но станах член на форума чак след покупката и не почерпих от огромното знание и опит

навреме!
Иначе като цяло Рав 4 е много приятна колица и като изключим малко по-твърдата возия е супер функционална като размери и проходимост, но за това са се изписали доста теми тук във форума
Публикувано на: 10 Юни 2011 19:29
от Vesko
От друга страна за какво ти е 170к.с кола з апредимно градско?
Публикувано на: 10 Юни 2011 19:37
от Bass_Man
Ем чи да си прави бърн аути

.